Ze zien er heel ouwelijk uit. Maar het liedje vind ik ook wel leuk ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 00:30 schreef ato het volgende:
[..]
Eind 20 een paar 38 en ik dacht Suzanne Veneker 40.
Maar mooi liedje toch?
Ze bleken een andere outfit te hebben, was ook beter.quote:Op woensdag 26 april 2017 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die outfits kan ik me dan weer niet herinneren, ik denk dat ik met m'n ogen en oren dicht zat te wachten tot dat vreselijke nummer afgelopen was.
Was dit het. of was dit een voorronde?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zien er heel ouwelijk uit. Maar het liedje vind ik ook wel leuk ja.
Ja, na een hele nacht doordrinken had ik het om 7:00 uur ook een geweldige act gevonden.quote:Op woensdag 26 april 2017 00:35 schreef ato het volgende:
[..]
Ze bleken een andere outfit te hebben, was ook beter.
Maar pastte toen niet bij het licht, bleek tijdens de repetities.
Ik vond ze geweldig, ik heb ze nog ontmoet tijdens NCRV Eurovisie nacht, radio 1.
Hele nacht door drinken, meebleren met de net uitgekozen nummers heerlijk.
7.00 uur mijn bed weer in.
Edsilia was bv in 1998 zeer verlegen en was met haar vriendje, Maxin & Franklin Brown waren aardig, MRS Einstein toffe wijven, Marlayne een mooie beschaafde dame..
Hahahaquote:Op woensdag 26 april 2017 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, na een hele nacht doordrinken had ik het om 7:00 uur ook een geweldige act gevonden.![]()
Daar was ik toen alleen nog niet oud genoeg voor.
Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)
Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Belgische songfestivalkenner Jasper van Biesen voorspelt deze einduitslag.
[ afbeelding ]
Zweden mag best hoog eindigen, maar als winnaar vind ik het echt niet speciaal genoeg. Dus ik hoop dat hij dit keer wat dat betreft ongelijk heeft.
Goh, ik zit pas net een beetje op dit forum hehe :-). Ik snap nu ook een beetje hoe de topics werden. Eerst zat ik vooral nog te klikken op m'n wordpress-dashboardje.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.
Ik zie dat je er nu zelfs ook nog een apart topic voor hebt geopend. Ga je dan deze keer wél reageren op reacties of gaat het je alleen om views (en ietwat neerbuigend overkomende opmerking over leken?)
Uit de tijd dat internet nog in de kinderschoenen stond en iedereen nog tijd had.quote:Op woensdag 26 april 2017 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was dit het. of was dit een voorronde?![]()
Zelfs ik als nietbepaaldfan van Og3ne verwacht dat ze fluitend naar de finale gaan, dus wat dat betreft snap ik die voorspelling ook niet helemaal.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef Jensen1981 het volgende:
[..]
Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.
Oké top. Je hoeft echt niet op alles te reageren uiteraard maar we hebben nogal op FOK eens 'last' van hit-and-runners. Link dumpen en wegwezen, snap je wat ik bedoel? Leuk als je af en toe eens meepost.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:40 schreef Jensen1981 het volgende:
[..]
Goh, ik zit pas net een beetje op dit forum hehe :-). Ik snap nu ook een beetje hoe de topics werden. Eerst zat ik vooral nog te klikken op m'n wordpress-dashboardje.
Ik vind het altijd leuk om te reageren hoor :-). Zal het nu even in de gaten houden....
Hier alvast een leuke afbeelding van de EuroJury:
[ afbeelding ]
Oostenrijk zal het denk ik al lastig genoeg krijgen om de finale te bereiken vanaf de tweede startpositie. Moet de staging wel helemaal kloppen. Hoewel ik normaal dit soort liedjes wel kan waarderen, vind ik dit écht te middle of the road. Beetje zoals de inzendingen van Duitsland de laatste jaren, die ook helemaal niks deden op het scorebord.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef Jensen1981 het volgende:
[..]
Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.
zo hallooooooquote:Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.
Ik zie dat je er nu zelfs ook nog een apart topic voor hebt geopend. Ga je dan deze keer wél reageren op reacties of gaat het je alleen om views (en ietwat neerbuigend overkomende opmerking over leken?)
Wat leukquote:Op woensdag 26 april 2017 19:16 schreef Jif het volgende:
Haha, even iets anders. Ik kwam dit net tegen:
http://wiwibloggs.com/201(...)ommon-linnets/43619/
Je verslagen zijn treffend. Grappig dat Pannecoucke R. Meter en vrienden zijn.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)
Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Yeahquote:Op woensdag 26 april 2017 21:35 schreef messi124 het volgende:
We hebben 2 punten gekregen van OGAE UK.
Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké top. Je hoeft echt niet op alles te reageren uiteraard maar we hebben nogal op FOK eens 'last' van hit-and-runners. Link dumpen en wegwezen, snap je wat ik bedoel? Leuk als je af en toe eens meepost.
Wat is je persoonlijke top 5? En dan niet qua verwachting wat anderen stemmen maar echt puur je eigen voorkeur. Vind ik altijd leuk om te weten omdat het hier echt nogal afwijkt onderling qua smaak.
Wat? Niks mis mee om dat gewoon eerlijk te zeggen lijkt me. Hij reageert er een stuk volwassener op dan jij.quote:
Grappig dat jij Finland op 3 hebt en die Belg heeft Finland niet eens in de finalequote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Jensen1981 het volgende:
[..]
Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.
Dit is mijn voorspelling:
Mijn TOP 13:
01. ITALIË
02. ZWEDEN
03. FINLAND
===============
04. AUSTRALIË
05. ARMENIË
———————————–
06. Nederland
07. Roemenië
08. Portugal
09. Verenigd Koninkrijk
10. Australië
———————————–
11. Spanje
12. Oostenrijk
13. Hongarije
Net buiten de TOP 13: België, Moldavië, IJsland, Kroatië, Ierland, Estland
Nederland gaat geen 'Common Linnets' doen en hoppa weer in de TOP 3 komen. Maar ik geef O'G3NE wel betere kansen op een meer stevige TOP 10 dan destijds Anouk (9e) en Douwe Bob (11e)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |