En als ze het alleen gaat om het meedoen en de sfeer (denk aan Trijn) is het ook niet goed. Niet zo mutsen.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
omg we voelen de overwinning al
lekkere arrogantie van de meisjes, om alleen aan het winnen te denken, als ze nu wat meer lol hebben, ik bedoel genieten van al deze songfestival ervaring, dan zouden ze veel leuker overkomen, echt jammer vind ik dat
ja maar Trijntje heeft wel genoten, dadelijk flopt O'G3NE en dan hebben ze niet eens genoten van heel het songfestivalquote:Op donderdag 27 april 2017 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En als ze het alleen gaat om het meedoen en de sfeer (denk aan Trijn) is het ook niet goed. Niet zo mutsen.
Luister even naar het fragment en je merkt dat ze dit niet zeggen.. totaal uit verband geruktquote:Op donderdag 27 april 2017 13:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
omg we voelen de overwinning al
lekkere arrogantie van de meisjes, om alleen aan het winnen te denken, als ze nu wat meer lol hebben, ik bedoel genieten van al deze songfestival ervaring, dan zouden ze veel leuker overkomen, echt jammer vind ik dat
tegen het eind van dit interview wel een klein beetjequote:Op donderdag 27 april 2017 14:08 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
Luister even naar het fragment en je merkt dat ze dit niet zeggen.. totaal uit verband gerukt
Ik wilde reageren, maar dit vat het eigenlijk prima samen.quote:
Dan vragen we Do, die heeft ervaring met het hemelse.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:34 schreef ato het volgende:
[..]
Leuke titel voor het liedje van 2018 😄
Ik hoop het niet voor d'r 😇quote:Op donderdag 27 april 2017 15:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan vragen we Do, die heeft ervaring met het hemelse.
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Wel handig dat ik door die bespottelijke eeuwige janksmiley precies weet welke posts ik kan overslaan.
#elknadeelhepsevoordeel
Wat? Je hebt een en ander gemist denk ik dus bespaar me jequote:
Was een sarcastischequote:Op donderdag 27 april 2017 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Je hebt een en ander gemist denk ik dus bespaar me jeWat een dooddoener als mod, dit.
Of was het jouw kloon al die weken?
Oh nee dat ging over dequote:Op donderdag 27 april 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een sarcastische
Ik reageerde op de posts waarin je zei dat je die posts over kon slaan, en toch reageer je. Gezakt voor de test. En ik krijg er nog een aanval voor terug
SORRYquote:Op donderdag 27 april 2017 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat ging over de![]()
janksmiley die onze ESF verziekende troll steeds gebruikt.
Niet over de![]()
ZO SNAP IK ER TOCH GEEN HOL MEER VAN JONGEH
Ik sluit me hier graag bij aan.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde reageren, maar dit vat het eigenlijk prima samen.
Beetje vreemd lijstje. Lijkt me erg sterk dat Nederland met dat baggernummer 6e wordt. Het is bijna een wetmatigheid dat het VK laag scoort. Dit jaar is het liedje ook weer te weinig onderscheidend om te scoren. Ze staan ook elk jaar te hoog bij de bookmakers. Denk dat Roemenië wordt afgestraft voor het slechte nummer en Spanje probeert te opzichtig het minimalistische van Zweden vorig jaar na te doen. Dat wordt doorgaans ook afgestraft. Daarnaast is het nummer ook veel te zwak, vooral het refrein.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Jensen1981 het volgende:
[..]
Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.
Dit is mijn voorspelling:
Mijn TOP 13:
01. ITALIË
02. ZWEDEN
03. FINLAND
===============
04. AUSTRALIË
05. ARMENIË
———————————–
06. Nederland
07. Roemenië
08. Portugal
09. Verenigd Koninkrijk
10. Bulgarije
———————————–
11. Spanje
12. Oostenrijk
13. Hongarije
Net buiten de TOP 13: België, Moldavië, IJsland, Kroatië, Ierland, Estland
Nederland gaat geen 'Common Linnets' doen en hoppa weer in de TOP 3 komen. Maar ik geef O'G3NE wel betere kansen op een meer stevige TOP 10 dan destijds Anouk (9e) en Douwe Bob (11e)
Weet je wat ik zou leuk vind aan het songfestival? Zelfs de grootste nitwits noemen zich een kenner en benoemen anderen tot leek. Best fijn toch.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)
Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Absoluut ;-). Vind het ook tof dat jij zulke goede reacties hier post. *High Five* ;-).quote:Op donderdag 27 april 2017 20:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Weet je wat ik zou leuk vind aan het songfestival? Zelfs de grootste nitwits noemen zich een kenner en benoemen anderen tot leek. Best fijn toch.
Omdat geen sterk nummer nogal zwak is uitgedrukt.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Waarom anderen willen voorschrijven hoe ze iets omschrijven? De een noemt het vandaag 'niet zulk lekker weer', de ander vindt het ronduit koud kutweer. Nou en?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Leuk! En wat maakte die bariton van een Og3ne nummer, welke deed ie? Weet je dat?quote:
Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! En wat maakte die bariton van een Og3ne nummer, welke deed ie? Weet je dat?
Zegt de man die de man van Portugal een mongool noemt en iets met een hersenbloeding. Hier, een spiegel.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.
Gaan we die kaart weer spelen ja?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.
Dank je, kon hem net nog niet vinden!quote:
Allll die buitenlandse reacties dat de meiden supergoed zingen maar dat het nummer saai is... ALLEMAAL DE KIFT SNAP DAT DAN EN ALS HET MANNEN ZIJN DIE DAT VINDEN ZIJN HET STIEKEM VROUWEN.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef Fascination het volgende:
Wel opvallend dat er dit jaar zoveel mannen echt helemaal lyrisch zijn van O'G3NE. Tot het bizarre af ze ophemelen.
Vond jij dat broekpak van sistah Trijn ook zo beeldig?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, je bent wel een supertroll mani.
Ik vind het toch wel lief dat jullie nog op me reageren. Anders heb ik ook maar een saaie dag.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, je bent wel een supertroll mani.Gets me every time.
quote:Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Allll die buitenlandse reacties dat de meiden supergoed zingen maar dat het nummer saai is... ALLEMAAL DE KIFT SNAP DAT DAN EN ALS HET MANNEN ZIJN DIE DAT VINDEN ZIJN HET STIEKEM VROUWEN.
Ja het kleedde mooi af, ik wilde er eigenlijk negatief over zijn maar als vrouw zijnde moet ik mijn medewezens steunen no matter what, ook al zien ze er uit als een gothic vliegmachine.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij dat broekpak van sistah Trijn ook zo beeldig?![]()
![]()
We zijn hier om mannen te pleasen, niet meer en niet minder mani.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel lief dat jullie nog op me reageren. Anders heb ik ook maar een saaie dag.
Ik ga dr even mijn roze gebreide pussyhat bij opzetten eerst, moment.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:35 schreef Fascination het volgende:
Indien oneens -> jaloers of vrouwenhater
Precies, dat kunnen wij walrussen toch helemaal niet aan man!quote:Op donderdag 27 april 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Misschien had ik die prachtige bikinifoto ook niet in de OP moeten zetten.
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
tuurlijk is ambitie hebben wel goed hoor, maar ik zeg gewoon dat genieten ook goed is om sympathiek over te komen
want ik vrees dat wij niet zo'n hoge televoting gaan krijgen, maar dat we echt van de juries meer punten krijgen
ik noem bv mijn favoriet (even geen namen om irritaties te voorkomen), maar die betrekken wel het publiek bij hun optreden, en ja die hebben ook ambitie om hun land trots te maken
ook mooi dat Ruslana fan is Francesco Gabbani, Ilinca en Alex, NaviBand, Kasia en de jonge Kristian Kostov![]()
ik ben geen fan van O'G3NE, maar ja ik hoop gewoon voor Nederland dat we doorgaan naar de finale als dat kan lukken
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Wel handig dat ik door die bespottelijke eeuwige janksmiley precies weet welke posts ik kan overslaan.
#elknadeelhepsevoordeel
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:42 schreef Nexum het volgende:
dus mani is confirmed als onze grote vriend
Maar in het nummer van TCL vond je Waylon duidelijk beter/knapper/mooier/geiler (i don't blame you there) en toen het ontplofte was je duidelijk #TeamWaylon.quote:Op donderdag 27 april 2017 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt de man die de man van Portugal een mongool noemt en iets met een hersenbloeding. Hier, een spiegel.
Ilse en Anouk zijn ook vrouwen. Die nummers vond ik wél tof. Vrouwen hoeven niet alles van andere vrouwen per se tof en mooi te vinden. Of had ik de outfit van Trijntje ook mooi moeten vinden want vrouw?
True.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar in het nummer van TCL vond je Waylon duidelijk beter/knapper/mooier/geiler (i don't blame you there) en toen het ontplofte was je duidelijk #TeamWaylon.
En Anouk is gewoon een redelijk mannelijke vrouw die, waarschijnlijk per ongeluk, een goed nummer had.![]()
Neh, die vindt het gewoon leuk dat we dat denken.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:42 schreef Nexum het volgende:
dus mani is confirmed als onze grote vriend
Ja hoor, zij telt als de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Geen woord aan gelogen.Had Ilse dr wenkbrauw ook maar sexy moeten optrekken close-up.
En Caro? Want die wil ik ook graag naar het ESF een keer. Telt die?![]()
Dat was een cover van een Joegoslavisch lied, daarom klonk het best goedquote:Op donderdag 27 april 2017 21:35 schreef Fascination het volgende:
Dit hadden we in 2008 moeten sturen:
Indien oneens -> jaloers of vrouwenhater
Leuk, blijft ook in je hoofd hangen ditquote:
Je mag toch gewoon troep, vreselijk, bagger of kut nummer zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
leuker liedje dan lights en shadows vind ikquote:
Een cover he, daar zit bij hen nooit het probleemquote:Op vrijdag 28 april 2017 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, blijft ook in je hoofd hangen dit
Die zullen hun eigen programma ook nog wel hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-bij-omroep-brabant/
"Og3ne op weg naar het Songfestival". Vanavond te zien... Op Omroep Brabant. Waarom niet bij AVROTROS?
Woensdagavondquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-bij-omroep-brabant/
"Og3ne op weg naar het Songfestival". Vanavond te zien... Op Omroep Brabant. Waarom niet bij AVROTROS?
quote:
quote:AVROTROS zendt een week voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2017 een registratie van de theatershow van OG3NE uit. Op NPO 1 is zaterdag 6 mei om 22:40 uur de theatershow van OG3NE te zien. http://showbizznetwork.nl(...)eatershow-og3ne-uit/
Zij hebben morgen ook al een uitzwaai concert bij radio 2..quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:39 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oncert_O_G3NE__.html
Om 12 uur zometeen. Live uitzwaaiconcert. Het zal wel ergens ook te volgen zijn op stream maar ik zit op werk dus dat weet ik ff niet.
Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:51 schreef ato het volgende:
[..]
Zij hebben morgen ook al een uitzwaai concert bij radio 2..
Hahaha jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen.
Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen
Volgens mij is die jongen van Australië al in Kiev, die vertrok gisteren volgens Ecstoday.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Esctoday moet je nooit geloven. Die geloven ook niet in onze meidenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen van Australië al in Kiev, die vertrok gisteren volgens Ecstoday.
Of hij moet nog aankomen.
De laatste keer dat ik alle liedjes hoorde was toen ik een lijstje maakte voor onze gezamenlijke top, op de topic van Nexum.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen
Hahahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Esctoday moet je nooit geloven. Die geloven ook niet in onze meiden
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze GIF omschrijft het gevoel spot on!quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:23 schreef Nexum het volgende:
dit was de beste inzending van nederland in de dramatische jaren van 2000-2012
Ik vond Out of My Own prachtig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.
Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt
Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef grazz het volgende:
Op spotify is de akoestische versie van Lights and shadows te horen. Hopelijk is dit de juiste link:
https://open.spotify.com/album/6CsKBR5bEujs6KWM7c5B0a
Vind het niet echt akoestisch klinken...eerder akoestisch bewerkt. Volgens mij heeft iemand (zeg maar gerust vader of Rory) de backingtrack van LAS weggelaten en vervolgens opnieuw ingespeeld met gitaar.
Daar ging mijn koffie bijnaquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het uitzwaaimoment ook meteen een mooie reden is om hun paspoorten in te leveren, hebben we er hier geen last meer van
Zelfs Shine was beter.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.
Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt
En flatteus aub.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
Vind het wat 'neppig' klinken en dat is jammer. Als ze dit nou eens live zouden brengenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef Jason22 het volgende:
Nou, wordt dit straks de uitslag van de finale? Toch altijd leuk die fake results bij de rehearsals![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:44 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat zeggen ze nog even tussen door, na vele concerten, optredens etc.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:05 schreef aarontje112 het volgende:
Amy schijnt heel vatbaar te zijn voor allerhande virussen. Begint goed
http://www.ad.nl/show/lis(...)n-hoesters~a010d101/
Ik ben alleen bang dat Supertrash ze ook niet gaat ophalenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
Ik verwacht dat dit meer een inzending is die je 'moet zien' om onder de indruk te zijn. Sowieso tillen ze het nummer live al een niveau hoger. Nu nog die act erbij en hoppa!quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:33 schreef ato het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nog even tussen door, na vele concerten, optredens etc.
Ps Light and shadow klinkt saai in een kroeg, er waren een paar gasten die hetzelfde zeiden als wij. Mooie stemmen maar oudbollig nummer en sommigen vinden het zelfs een waardeloos nummer.
Later hoorde ik Common linnits, maar klinkt ook saaiig hoor in de kroeg.
Verwacht ik ook hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit meer een inzending is die je 'moet zien' om onder de indruk te zijn. Sowieso tillen ze het nummer live al een niveau hoger. Nu nog die act erbij en hoppa!
Ze hadden gisteren alle drie Supertrash aan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Supertrash ze ook niet gaat ophalen
Ze zagen er dan ook weer top uit! Ik ben ergens toch een beetje bang dat de jurken die we dinsdag te zien krijgen echt verschrikkelijk zijn....Op de één of andere manier vind ik dat dan weer zo typisch Nederlands. Alles klopt, behalve de kleding...quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren alle drie Supertrash aan.Ze zijn langs geweest bij Olcay nadat zij twee weken terug iets over de styling had gezegd.
Donderdag toch?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze zagen er dan ook weer top uit! Ik ben ergens toch een beetje bang dat de jurken die we dinsdag te zien krijgen echt verschrikkelijk zijn....Op de één of andere manier vind ik dat dan weer zo typisch Nederlands. Alles klopt, behalve de kleding...
quote:John Ewbank, Erica Groeneveld, Matthijs van Duijvenbode, Gordon Grooothedde en Marjolein Dekkers bepalen dit jaar de Nederlandse punten van de vakjury.
Maar zij hadden dan ook smaakvolle goeie nummersquote:Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef ato het volgende:
Ps Ilse, Waylon, Douwe Bob en ook Anouk zagen er prima gestyled uit.
Bij OG3NE heb ik mijn twijfels.
Erica Groeneveldquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:44 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.Dit zijn niet de echte outfits hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is volgens mij een photoshop
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik kan daarbij een lichte "No goodbyes"-huivering niet onderdrukken...quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:43 schreef ato het volgende:
[..]
Donderdag toch?
Ik heb het idee dat de jurken van donker naar licht gaan..
Nou, Anouk was totaal niet gestyled hoor. 'Ik doe gewoon m'n boots en een shirtje aan'.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef ato het volgende:
Ps Ilse, Waylon, Douwe Bob en ook Anouk zagen er prima gestyled uit.
Bij OG3NE heb ik mijn twijfels.
Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haarquote:
Haar stembanden waren ook niet echt op dreef die avond.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haar
Subtiel weet ik niet, maar mooi wel toch? Servië 2015 had zoiets in de voorronde. Moeten ze de handjes wel wat meer stil houdenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Dave het volgende:
Het ging me om de subtiliteit van de 'act'. Of eigenlijk het gemis er aan.
Volgens mij is de techniek nog niet zo ver dat zo'n kleur-verandering van outfit subtiel kan.
Klopt, haar stem sloeg zo'n beetje over toen die jurk uit gingquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar stembanden waren ook niet echt op dreef die avond.
Laat ik het er op houden dat je vanaf seconde 1 al weet dat er iets gaat gebeuren, je ziet de dansers zelfs al bewegen onder de jurk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Subtiel weet ik niet, maar mooi wel toch? Servië 2015 had zoiets in de voorronde. Moeten ze de handjes wel wat meer stil houden
Gek genoeg vond ik het dan wel gestyled bij Anouk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Anouk was totaal niet gestyled hoor. 'Ik doe gewoon m'n boots en een shirtje aan'.
[..]
Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haar
Zij kwam over als een diva, scheen te veel de publiciteit te pakken etc.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Praten we dan over een attitude ala Glennis Grace?
Ja totdat Linda daar ter plekke was, waren we een soort Italië 2017quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:27 schreef ato het volgende:
[..]
Zij kwam over als een diva, scheen te veel de publiciteit te pakken etc.
Kwam verkeerd over bij de medi. Nederland was trouwens superfavoriet.
Ik las gisteren ergens dinsdag. Heb geen idee wat ik moet verwachten. Zal wel zwart of wit zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:43 schreef ato het volgende:
[..]
Donderdag toch?
Ik heb het idee dat de jurken van donker naar licht gaan..
Noh wat zondequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja totdat Linda daar ter plekke was, waren we een soort Italië 2017
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |