quote:Zet je schrap, want het meest buitengewone team van het universum is terug! In Marvel’s Guardians of the Galaxy Vol. 2 gaat het team opnieuw op pad en doorkruisen zij de verste uithoeken van het heelal. Uiteraard doen ze dit geheel in eigen stijl, op de knallende en onmisbare muziek van Awesome Mixtape Vol. 2. Star-Lord (Chris Pratt), Gamora (Zoe Saldana), Drax (Dave Bautista), Rocket (stem van Bradley Cooper) en Baby Groot (stem van Vin Diesel) proberen het mysterie te ontrafelen rondom Peter Quill’s vader. Oude vijanden worden nieuwe vrienden en ondertussen moet het team er voor vechten om één te blijven.
maar dan zie je geen FOK!ersquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer meer kwijt aan de trein dan wanneer ik hier naar de bios ga
Dagkaartje scoren?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer meer kwijt aan de trein dan wanneer ik hier naar de bios ga
Heb ook een kaartje gereserveerdquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Hoeraik ben er weer bij, net als vorige keer.
een extra mailadres aanmaken en je mail hier veranderen?quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:51 schreef Ireth het volgende:
Ehhmm.. mogelijk probleem!![]()
Ik heb net 2 kaarten gereserveerd, echter is het mailadres wat ik hier in gebruik heb tijdelijk geblokkeerd door mijn provider en kan ik daarop geen mail ophalen. Ik neem aan dat ik wel een mail oid mee moet nemen? Hoe doen we dat dan als tegen die tijd mijn mail nog geblokkeerd is? Kan het dan eventueel door een admin geforward worden naar een ander mailadres?
Oke, das nog een optie idd. Vooralsnog hebben we nog even en is mij belooft door mijn provider dat het zsm opgelost gaat worden...quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
een extra mailadres aanmaken en je mail hier veranderen?
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:39 schreef Breuls het volgende:Want wie wil er nu niet zien hoe Baby Groot zijn eerste stapjes zet?
Bij het reserveren van je kaarten moet je een mailadres opgeven. Da's niet hetzelfde adres (of: dat hoeft het niet te zijn) als in je account geregistreerd staat. Wijzig gewoon je adres van de ticketaanvraag en je krijgt een nieuw bevestigingsmailtje op het nieuwe adres.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:51 schreef Ireth het volgende:
Ehhmm.. mogelijk probleem!![]()
Ik heb net 2 kaarten gereserveerd, echter is het mailadres wat ik hier in gebruik heb tijdelijk geblokkeerd door mijn provider en kan ik daarop geen mail ophalen. Ik neem aan dat ik wel een mail oid mee moet nemen? Hoe doen we dat dan als tegen die tijd mijn mail nog geblokkeerd is? Kan het dan eventueel door een admin geforward worden naar een ander mailadres?
De 'definitieve kaartjes' zijn gewoon een bevestigingsmail. Dit doen we zo kort mogelijk voor de screening, zodat je tot relatief laat nog de mogelijkheid hebt om een wijziging te maken. Er zit altijd wat tijd tussen de sluiting van de actie en de screening voor onze eigen administratieve werkzaamheden.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:41 schreef Roces18 het volgende:
Waarom komen de definitieve kaartjes zo laat dan? Hoezo niet 1 dag eerder?
Dat lijkt me een stuk handiger aangezien niet iedereen in de buurt van Utrecht woont.
Ja precies. Maar met die het reserveringsmailtje zelf kan je an sich niets toch?quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
De 'definitieve kaartjes' zijn gewoon een bevestigingsmail. Dit doen we zo kort mogelijk voor de screening, zodat je tot relatief laat nog de mogelijkheid hebt om een wijziging te maken. Er zit altijd wat tijd tussen de sluiting van de actie en de screening voor onze eigen administratieve werkzaamheden.
Je moet het mailtje van vrijdagmiddag 28 april kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar met die het reserveringsmailtje zelf kan je an sich niets toch?
quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je moet het mailtje van vrijdagmiddag 28 april kunnen laten zien.
Niet! Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:51 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk een kans om jullie te zien.
En dan ga ik heel stom en dom doen en zeg ik, ik ben tong80
is het een date ?quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Twee kaarten. Wie wil er mee met de enige echte vogeltjesdans?![]()
Anders vraag ik Argo weer
In Amsterdam had hij een date met een hoer jaquote:
geilquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In Amsterdam had hij een date met een hoer ja
Wat? De date van Argo met een hoer in Amsterdam?quote:
Zullen we samen? :-Dquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Twee kaarten. Wie wil er mee met de enige echte vogeltjesdans?![]()
Anders vraag ik Argo weer
Uhhhhhh wij gingen toch al samen aangezien we samen zijn?quote:
Mag ik je handje vasthouden als er een eng moment is?quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uhhhhhh wij gingen toch al samen aangezien we samen zijn?
Ja en meer dat weet je toch :$quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik je handje vasthouden als er een eng moment is?
Je weet dat ik een gozer ben?quote:
Triootje met rocesquote:
Je weet dat ik geniaal ben?quote:
quote:
Kan, maar een toename van n geluidsbronnen leidt tot een toename van 10*log(n) in dB.quote:
dus jij zegt dat 10 mensen 1 db produceren?quote:Op zondag 16 april 2017 11:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar een toename van n geluidsbronnen leidt tot een toename van 10*log(n) in dB.
1 dB + 1 dB = 3,01 dB. In het geval van 10 mensen is dat dus een toename van 11 dB.quote:Op maandag 17 april 2017 11:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus jij zegt dat 10 mensen 1 db produceren?
uwh?quote:Op maandag 17 april 2017 12:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
1 dB + 1 dB = 3,01 dB. In het geval van 10 mensen is dat dus een toename van 11 dB.
adres: Datum: vrijdag 28 april 2017quote:Op maandag 17 april 2017 20:31 schreef Armedias het volgende:
Hallo,
Ik zou graag meer informatie willen omtrent de galaxy film.
Ik kom vanuit Limburg helemaal naar jullie toe.
Heb de kaarten al toegekend gekregen alleen snap er niks van. zou graag wat meer info willen.
*Hoe krijg ik de kaarten?
*Wat is het adres?
*Hoeveel zekerheid is er dat wij plaats hebben?
*Is de opkomst groot?
Is de mail alleen voldoende.quote:Op maandag 17 april 2017 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
adres: Datum: vrijdag 28 april 2017
Inloop: 18.00 uur
Aanvang film: 18.30 uur
de daadwerkelijke bevestigingsmail (die je moet laten zien in de bioscoop) krijg je vrijdag 28 april enkele uren voor aanvang van de film.
mail alleen is voldoendequote:Op dinsdag 18 april 2017 00:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is de mail alleen voldoende.
Of moet je hem uitprinten ?
tevens aangemeld
De kaarten zijn virtueel. Er zijn eigenlijk geen kaarten; je reserveert gewoon een plaats in de zaal en eventueel een extra plaats voor iemand die je wil meenemen. Aan de zaal moet je kunnen laten zien dat je recht hebt op een plek door de bevestigingsmail te tonen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:31 schreef Armedias het volgende:
Hallo,
Ik zou graag meer informatie willen omtrent de galaxy film.
Ik kom vanuit Limburg helemaal naar jullie toe.
Heb de kaarten al toegekend gekregen alleen snap er niks van. zou graag wat meer info willen.
*Hoe krijg ik de kaarten?
Jaarbeursboulevard 300, 3521BC Utrecht, Nederlandquote:*Wat is het adres?
Als je een kaart heb gereserveerd is er 100% zekerheid.quote:*Hoeveel zekerheid is er dat wij plaats hebben?
Maximaal 400 personen. Of je dat groot vindt mag je zelf beoordelen.quote:*Is de opkomst groot?
Ja. Je gaat de zaal in en je kiest een stoel, net als vroegah*.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:38 schreef Roces18 het volgende:
Mag je nog kiezen naast wie je komt te zitten?
ik word als het goed is gebracht met de auto, mag wel met de trein terugquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:59 schreef daan1601 het volgende:
Voor mensen die van plan zijn met de auto te komen:
Wij hebben een speciaal tarief weten te regelen van ¤ 8 / auto. Deze speciale kaart is bij de kassa te verkrijgen en te betalen. Je krijgt dan een uitrijkaart. Deze uitrijkaart is sowieso geldig tot 31.12.17. Let wel goed op dat je echt de goede uitrijkaart krijgt en in de buurt van de bioscoop parkeert.
Voor mensen met het openbaar vervoer:
Uitstappen op Utrecht Centraal en naar de Jaarbeurskant toelopen. Vanaf daar kun je evt. nog je Google Maps aanzetten op het adres in de omschrijving op de Frontpage.
We zitten overigens bijna vol, dus beslis snel
"In de buurt van de bioscoop", dat is wel heel algemeenquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:59 schreef daan1601 het volgende:
Voor mensen die van plan zijn met de auto te komen:
Wij hebben een speciaal tarief weten te regelen van ¤ 8 / auto. Deze speciale kaart is bij de kassa te verkrijgen en te betalen. Je krijgt dan een uitrijkaart. Deze uitrijkaart is sowieso geldig tot 31.12.17. Let wel goed op dat je echt de goede uitrijkaart krijgt en in de buurt van de bioscoop parkeert.
Voor mensen met het openbaar vervoer:
Uitstappen op Utrecht Centraal en naar de Jaarbeurskant toelopen. Vanaf daar kun je evt. nog je Google Maps aanzetten op het adres in de omschrijving op de Frontpage.
We zitten overigens bijna vol, dus beslis snel
De film duurt 136 minuten (en je wil natuurlijk tot het einde blijven) en begint rond 18:30. Voor 21:00 uur zou je dus weer buiten moeten kunnen staan.quote:
Wie zegt dat deze film in het verhaal een Infinity Stone heeft?quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Krijgen we nog een goodie bag?Ik wil een infinity stone
oh dan red ik de laatste trein met gemak, die gaat rond 01:00 uit m'n hoofdquote:Op woensdag 19 april 2017 07:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
De film duurt 136 minuten (en je wil natuurlijk tot het einde blijven) en begint rond 18:30. Voor 21:00 uur zou je dus weer buiten moeten kunnen staan.
en bij wachten op je aansluiting kan je bij cafe Ruig nog gewoon een lekker biertje drinken na de film.quote:Op woensdag 19 april 2017 07:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
De film duurt 136 minuten (en je wil natuurlijk tot het einde blijven) en begint rond 18:30. Voor 21:00 uur zou je dus weer buiten moeten kunnen staan.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Krijgen we nog een goodie bag?Ik wil een infinity stone
Aansluiting op wat?quote:Op woensdag 19 april 2017 09:05 schreef Soohr het volgende:
[..]
en bij wachten op je aansluiting kan je bij cafe Ruig nog gewoon een lekker biertje drinken na de film.
Oh.quote:
Yesquote:Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij is geschikt vanaf 12 toch? M`n 13jarige wil namelijk erg graag mee
precies of naar mijn hotel kamerquote:Op woensdag 19 april 2017 09:05 schreef Soohr het volgende:
[..]
en bij wachten op je aansluiting kan je bij cafe Ruig nog gewoon een lekker biertje drinken na de film.
Je krijgt anders wel wat uit mijn zak.quote:
Nee dank je, ik heb liever iets waardevollers.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je krijgt anders wel wat uit mijn zak.
quote:Op donderdag 20 april 2017 00:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb liever iets waardevollers.
Lokiquote:
Tom Hiddlestonquote:
jij aan mij?quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tom Hiddleston![]()
Ik dacht nog vandaag aan je
Ja om een of andere reden moest ik aan jouw username denkenquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja om een of andere reden moest ik aan jouw username denken![]()
Ga je ook naar de film?
Geen idee. Het kwam zomaar in mijn hoofd op.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd wat je triggerde om aan mij te denken dan
Rood staat me niet. Ben uit te tekenen in een trainingsbroek met fleece vest .. denk dat je me vanzelf herkent als je aankomtquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee. Het kwam zomaar in mijn hoofd op.
Dan zie ik je daar wel. Je draagt nog steeds dat rode shirt?ik lul maar wat
Oh, een echt Helmonds trainingspakquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rood staat me niet. Ben uit te tekenen in een trainingsbroek met fleece vest .. denk dat je me vanzelf herkent als je aankomt
niks helmond. Kom uit Alkmaar. En ja, m'n dochter gaat meequote:Op vrijdag 21 april 2017 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh, een echt Helmonds trainingspak![]()
Neem je je kids mee dan
Alle echte trainingspakken komen uit Helmond, ongeacht waar je ze kooptquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
niks helmond. Kom uit Alkmaar. En ja, m'n dochter gaat mee
Het is geen trainingspakquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alle echte trainingspakken komen uit Helmond, ongeacht waar je ze koopt![]()
Is ze wel al 12?
quote:
Welnee, er verandert de komende week nog genoeg in de aanmeldingen.quote:
n.a.v. hiervan en achteraf gezien kan ik wel (ik dacht dat ik niet kon, dus nooit gereserveerd tot vandaag).quote:
wil je mijn plus 1 zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef LompeHork het volgende:
Breeeeuuuuuuuls! Mogen kaarten onderling weggegeven worden? Dat zou tof zijn namelijk.
[..]
n.a.v. hiervan en achteraf gezien kan ik wel (ik dacht dat ik niet kon, dus nooit gereserveerd tot vandaag).
Nee, ik wil graag twee kaarten, m'n vrouw wil ook meequote:
ik zal morgen even na rekenenquote:Op zondag 23 april 2017 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag twee kaarten, m'n vrouw wil ook mee(maar als je het combineert met de +1 van vogeltjesdans zou het kunnen
)
Een reservering is voor 1 of 2 personen. Zolang er aan dat aantal word voldaan maakt het mij niet zo veel uit. Ga dus gerust als iemands +1 of neem iemands reservering over. Dat kan die ander eventueel regelen door jouw mailadres (en naam) in te vullen, zodat jij de bevestiging toegestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:57 schreef LompeHork het volgende:
Breeeeuuuuuuuls! Mogen kaarten onderling weggegeven worden? Dat zou tof zijn namelijk.
[..]
n.a.v. hiervan en achteraf gezien kan ik wel (ik dacht dat ik niet kon, dus nooit gereserveerd tot vandaag).
Als jullie gaan, kunnen mijn dochter en ik op de terugweg dan een slinger krijgen tot Alkmaar?quote:Op zondag 23 april 2017 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag twee kaarten, m'n vrouw wil ook mee(maar als je het combineert met de +1 van vogeltjesdans zou het kunnen
)
Ah top!quote:Op zondag 23 april 2017 11:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een reservering is voor 1 of 2 personen. Zolang er aan dat aantal word voldaan maakt het mij niet zo veel uit. Ga dus gerust als iemands +1 of neem iemands reservering over. Dat kan die ander eventueel regelen door jouw mailadres (en naam) in te vullen, zodat jij de bevestiging toegestuurd krijgt.
Ik weet nog niet hoe we gaanquote:Op zondag 23 april 2017 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jullie gaan, kunnen mijn dochter en ik op de terugweg dan een slinger krijgen tot Alkmaar?(tenzij je ook met de trein gaat )
Ik zou overigens nog even wachten; er zijn altijd inleveringen en als dat gebeurt is de kans groot dat je alsnog zelf kaarten toegewezen krijgt.quote:
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Wanneer vindt de Nederlandse persscreening plaats? Ik neem aan dat je daar naartoe gaatquote:Op zondag 23 april 2017 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zou overigens nog even wachten; er zijn altijd inleveringen en als dat gebeurt is de kans groot dat je alsnog zelf kaarten toegewezen krijgt.
Die heeft al plaatsgevonden.quote:Op zondag 23 april 2017 14:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Wanneer vindt de Nederlandse persscreening plaats?
Die aanname is correct.quote:Ik neem aan dat je daar naartoe gaat
Het is behoorlijk off-topic hoor... Maar is dat niet vroeg?quote:Op zondag 23 april 2017 15:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die heeft al plaatsgevonden.
[..]
Die aanname is correct.
Ik wacht het nog even af tot Koningsdagquote:Op zondag 23 april 2017 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zou overigens nog even wachten; er zijn altijd inleveringen en als dat gebeurt is de kans groot dat je alsnog zelf kaarten toegewezen krijgt.
Als het goed is heb je inmiddels een reservering in je mail.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af tot Koningsdagzou zonde zijn als er kaarten verloren gaan door zo'n actie.
Yes, kreeg 'm vanmorgen binnenquote:Op maandag 24 april 2017 15:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als het goed is heb je inmiddels een reservering in je mail.
Zoals die van mij,quote:Op zondag 23 april 2017 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Door jou en anderen zijn er weer nieuwe mensen geweest die kaarten hebben gekregen, dus bedankt dat je eraan denkt om in te leveren!quote:Op woensdag 26 april 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
Ik heb 1 kaartje ingeleverd, ik kan helaas niet. Iets met niet in m'n agenda kijken
Dus iemand anders kan nu wél bestellen
5 mensen, best spectaculair.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:05 schreef tailfox het volgende:
Wie komen er eigenlijk?
-henkelientje +1
-tailfox
-LompeHork +1
Mag gewoon op je telefoon vlgs mijquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:44 schreef Ireth het volgende:
Mail doet het!![]()
Printer niet![]()
Moeten de mailtjes perse geprint zijn of mag het ook via mijn telefoon? Dan stuur ik ze namelijk ff door naar mijn mailaccount op mijn telefoon.
Printen is alleen voor mensen die de mail niet digitaal kunnen tonen, dus dat is prima.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:44 schreef Ireth het volgende:
Mail doet het!![]()
Printer niet![]()
Moeten de mailtjes perse geprint zijn of mag het ook via mijn telefoon? Dan stuur ik ze namelijk ff door naar mijn mailaccount op mijn telefoon.
Top tot vanavond!quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:39 schreef Breuls het volgende:
Geen actie; je kunt via de bioscoop een uitrijkaart regelen waarmee het parkeren iets goedkoper is, maar dat is niet verbonden aan deze screening.
Dat klopt. Volgens mij staat in het eerdere mailtje wanneer je vandaag de mail krijgt.quote:
Tijd voor een nieuwe brilquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat klopt. Volgens mij staat in het eerdere mailtje wanneer je vandaag de mail krijgt.
(Rond 4 uur.)
Wat meer kaarten vragen voor de kinderenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:06 schreef DJMO het volgende:
En ik zal op het laatste moment moeten annuleren. Mijn ex-man is ziek en kan de kinderen niet hebben dit weekend
Laat de kinderen dan op hem passenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:06 schreef DJMO het volgende:
En ik zal op het laatste moment moeten annuleren. Mijn ex-man is ziek en kan de kinderen niet hebben dit weekend
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:06 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Printen is alleen voor mensen die de mail niet digitaal kunnen tonen, dus dat is prima.
Je kunt ook in je ticketaanvraag je mailadres wijzigen, zodat je de bevestiging vanmiddag meteen op dat adres krijgt.
Pheno in het wildquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:39 schreef Pheno het volgende:
Op tijd ben ik vast wel: ik werk op 800 meter afstand, dus dat zal wel lukken.
Maar straks eerst even uitgebreid eten
Een grote paniekaanval wordt het voor me! Niet in huis of kantoor, brrrrrrquote:
ze zijn te jongquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat meer kaarten vragen voor de kinderen
ja ik baal als een stekkerquote:
Weet iemand hoeveel parkeren dan kost? Anders ga ik vanaf westraven met de tram voor 5 euro'squote:Op vrijdag 28 april 2017 12:39 schreef Breuls het volgende:
Geen actie; je kunt via de bioscoop een uitrijkaart regelen waarmee het parkeren iets goedkoper is, maar dat is niet verbonden aan deze screening.
Parkeren bij station Zuilen (vrij parkeren, mijn buurt) en dan met de trein naar Station Centraal. Ben je krap 3 euro kwijt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Najieto het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel parkeren dan kost? Anders ga ik vanaf westraven met de tram voor 5 euro's
Edit, al gevonden op de website, na 2 uur parkeren 8 euro.
Maal 2quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Parkeren bij station Zuilen (vrij parkeren, mijn buurt) en dan met de trein naar Station Centraal. Ben je krap 3 euro kwijt.
Volgens mij zit ik schuin voor jou 😆quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:02 schreef Ireth het volgende:
We zijn binnen!! Holy shit wat een groot filmdoek!!
* Ireth is Kinepolis maagd
Zwaai eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik schuin voor jou 😆
Hu? IRL conversatie?quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:11 schreef Pheno het volgende:
Anders maar live iedereen zichzelf even voorstellen
de niet-zolderkamerautisten doen het zelfs nu!quote:
Terug gezwaaidquote:
een tas met een oververduidelijk game-logo erop Janinequote:
Dat was Yvonnequote:Op vrijdag 28 april 2017 18:30 schreef Najieto het volgende:
Wtf man. Een vrouw ging serieus in conclaaf omdat hun stoelnummer op het ticket bezet was door andere. Had je goddomme maar eerder moeten komen. Het is vrije stoelkeuze!
Zoek iemand die lijkt op Rasti Rostelli.quote:
Ja kwam ik gisteren ook achter, is nieuw nu het Kinepolis heet. Ik vind het niet echt nodig maar goed.quote:
ja, kom ie nou mee. Sta al bij de trein richting edequote:
kan je mijn vriendin mee nemenquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, kom ie nou mee. Sta al bij de trein richting ede
waar ik heen ga wil niemand heenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik sta hier in de bosjes bij Kinepolis. Hopelijk spot ik straks Lompehork
ik nietquote:
Ik dacht dat ik de enige was met een minderjarige erbij.quote:
Rij 11quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was er ook bij, met myladymelodyen cherrylips. Waar zaten jullie?
Ik zat er ook met mijn 13 jarigequote:Op vrijdag 28 april 2017 23:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met een minderjarige erbij.
Vandeberg jr. vond hem ook heel goed
rechts achterinquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
in de rij voor tailfoxquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:30 schreef Droopie het volgende:
Breuls en iedereen die geholpen heeft vanavond.
Weet je hoeveel rijen stoelen er voor je stonden?quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, kom ie nou mee. Sta al bij de trein richting ede
Oh, ik had al het idee dat ik bekeken werd toen ik in de bosjes op de parkeerplaats zat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:52 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen begrijpt dat dit een screening van FOK!kers was en er binnen nu en afzienbare tijd een wetenschappelijk artikel omtrent autisme wordt gepubliceerd toch?
Ferry Doedens: "FOK!kers lopen in marktkleding!"quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:52 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen begrijpt dat dit een screening van FOK!kers was en er binnen nu en afzienbare tijd een wetenschappelijk artikel omtrent autisme wordt gepubliceerd toch?
Die tweet was wel heel snel weg bij John Carter ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ferry Doedens: "FOK!kers lopen in marktkleding!"
Sneu *snuif* figuurquote:Op zaterdag 29 april 2017 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die tweet was wel heel snel weg bij John Carter ja.
volgende keer beter. Na al die fok-jaren wel een keer iemand anders gezien en gesprokenquote:Op zaterdag 29 april 2017 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]wij zijn nog wat gaan drinken, heb ik je weer gemist.
Ik heb iedereen gezien!!quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:17 schreef Nikonlover het volgende:
HALLO!!!!!!!!!!!! JHEEFT NIEMAND DINNETJE GEZIEN?
Mensen van FOK want ik heb ze weleens vaker gezien bij eerdere vertoningen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie waren de mensen van de kaartcontrole en degene die de brillen uitdeelden? Mensen van Fok of van Kinepolis?
men, nou baal ik nog meer dat ik niet konquote:
Zie je hem met bril op dan niet als normale film?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh maar goed dat ik niet gegaan ben danik kan geen 3D zien.
Nee, mn hersens merken wel dat er 'iets' anders is dus ik krijg er hoofdpijn van en krijg last van misselijkheid enzo. Meer mensen schijnen daar last van te hebben met 3D filmsquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zie je hem met bril op dan niet als normale film?
Dit was een 3D film waar ik meer last van had dan normaal.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, mn hersens merken wel dat er 'iets' anders is dus ik krijg er hoofdpijn van en krijg last van misselijkheid enzo. Meer mensen schijnen daar last van te hebben met 3D films
Ik had er bij deze film ook last van, normaal gesproken nooit. M'n ogen konden niet altijd goed scherpstellen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was een 3D film waar ik meer last van had dan normaal.
Gelukkig was deze film grotendeels ook prima te volgen zonder bril.
Uiteraard veel scenes ook niet
Ik had dat af en toe alleen bij de ondertiteling... Er zat soms nog een 'waasje' rondom de letters zeg maar...quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er bij deze film ook last van, normaal gesproken nooit. M'n ogen konden niet altijd goed scherpstellen.
Ja, dat!quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had dat af en toe alleen bij de ondertiteling... Er zat soms nog een 'waasje' rondom de letters zeg maar...
Vreemd genoeg was het bij mij juist andersom. Normaal heb ik moeite met 3D films maar hier juist niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er bij deze film ook last van, normaal gesproken nooit. M'n ogen konden niet altijd goed scherpstellen.
Boven wel, die waren in uniform. Maar de brillen werden boven uitgedeeld door mensen in burger.quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:51 schreef Ireth het volgende:
Kaartcontrole boven was van Kinepolis volgens mij. Waar je beneden de kaartjes kreeg was (als ik me niet vergis) Breuls.
Kijken of het vandaag beter is. Zelfde zaal, ook 3D maar dan Beauty & The beast.quote:
Breuls en ik deelden de kaartjes uit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boven wel, die waren in uniform. Maar de brillen werden boven uitgedeeld door mensen in burger.
Leek mij dat Breuls ouder is dan de heren beneden. Althans, toen ik kwam.
volgens mij hadden jullie me anders voorgesteldquote:Op zondag 30 april 2017 15:44 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Breuls en ik deelden de kaartjes uit.
tip voor de volgende keer; bij ons hielp het om 1 glas van de bril af te plakken (ofwel te omwikkelen met wc papierquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit was een 3D film waar ik meer last van had dan normaal.
Gelukkig was deze film grotendeels ook prima te volgen zonder bril.
Uiteraard veel scenes ook niet
400 fokkers in een zaal met wc papier op hun brilquote:Op maandag 1 mei 2017 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer; bij ons hielp het om 1 glas van de bril af te plakken (ofwel te omwikkelen met wc papier) en dan dus met 1 oog te kijken. Zwager kreeg hoofdpijn van de 3D en op deze manier zie je de film niet 3D maar ook niet wazig omdat je de bril niet op hebt
ach er gebeuren gekkere dingen hierquote:Op maandag 1 mei 2017 13:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
400 fokkers in een zaal met wc papier op hun bril
ja het ziet er niet uitquote:Op maandag 1 mei 2017 13:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
400 fokkers in een zaal met wc papier op hun bril
Ah gelukkig was ik niet de enige, ik had soms daar ook last van.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had dat af en toe alleen bij de ondertiteling... Er zat soms nog een 'waasje' rondom de letters zeg maar...
De tweede viel me eigenlijk wat tegen.quote:
Hoe was de muziek? Was die wel net zo leuk als bij de eerste.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
De tweede viel me eigenlijk wat tegen.
Best een leuke film hoor, maar ik had toch een beter vervolg verwacht.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was de muziek? Was die wel net zo leuk als bij de eerste.
https://open.spotify.com/(...)Y6msLHX1W34EzB0UkkbUquote:
Ik nu ook, en allemaal muziek uit de jaren 80 die ik wel eens gehoord had maar nu ook weet welke het zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah leuk, de eerste heb ik ook 'grijs gedraaid'.
De muziek was leuk. Zekers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe was de muziek? Was die wel net zo leuk als bij de eerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |