Pokkel zakt weer een stukje in mijn achting.quote:
Lekker schuimbekken tegen de marionetten van het Grootkapitaal.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ewald in de Groene. Mag het wat minder voorspelbaar?
Ewald in de Groene, dat klinkt als iemand waarmee je op de lagere school zatquote:Op donderdag 13 april 2017 14:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ja was dat ooit het adagium van het journaille?quote:Wat verlang ik terug naar de dagen dat journalisten nog het adagium onderschreven dat je met politici niet spreekt maar er alleen tegen schrijft.
Ze geven de voorkeur aan een muil vol zaad hihihihihihiquote:Op donderdag 13 april 2017 14:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan cumulatief preferente aandelen?
Alleen bij de redacties van Radikal en Ravagequote:Op donderdag 13 april 2017 14:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja was dat ooit het adagium van het journaille?
Natuurlijk. Lees Volk en Vaderland er maar op na.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja was dat ooit het adagium van het journaille?
Die spraken volgens mij regelmatig met Mussert en met Rost van Tonningenquote:Op donderdag 13 april 2017 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lees Volk en Vaderland er maar op na.
Zonder gekeken te hebben: Kurzgesagt is altijd +1quote:
Dat zullen ongetwijfeld kritische interviews zijn geweest.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die spraken volgens mij regelmatig met Mussert en met Rost van Tonningen
Zo zou de RAND corp eens een analyse gemaakt hebben van de data over de oorlog in Vietnam om antwoord te geven wanneer men nu eindelijk die verdomde oorlog in Vietnam zou winnen. Na analyse gaven de systemen een datum aan die twee jaar in het verleden lag (zo wil het verhaal tenminste)quote:Op donderdag 13 april 2017 14:44 schreef Bart2002 het volgende:
Tevens aldaar een goed stuk over big-data:
https://www.groene.nl/artikel/spartelen-in-een-rivier-van-data
Auteurs van dit soort artikelen vergeten altijd hoe mensen gaan reageren op een geschetste ontwikkeling. Want alhoewel 'Big Data' ongetwijfeld misbruikt kan worden door dictatoriale regimes, zullen mensen er zich ook op aanpassen door het systeem te manipuleren, omzeilen, etc.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:44 schreef Bart2002 het volgende:
Tevens aldaar een goed stuk over big-data:
https://www.groene.nl/artikel/spartelen-in-een-rivier-van-data
Want?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder gekeken te hebben: Kurzgesagt is altijd +1
Dat treurige Britse robotje dat alleen door de ruimte zweeft.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 14:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat treurige Britse robotje dat alleen door de ruimte zweeft.
Kurzgesagt doet altijd veel onderzoek voor hun filmpjes en vermeldt altijd hun bronnen in de beschrijving van de video. Je kan het niet altijd eens zijn met de boodschap, maar ze doen hun huiswerk.quote:
Dat werd tijd ook. Er gingen altijd al geruchten dat er binnen de Britse luchtmacht zaken omgingen die het daglicht niet konden verdragen.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, de RAF werd wel gepakt dmv Big Data achtige analyses.
Dat stukje over "sesame credits"... Die lenen zich bij uitstek om te manipuleren.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Auteurs van dit soort artikelen vergeten altijd hoe mensen gaan reageren op een geschetste ontwikkeling. Want alhoewel 'Big Data' ongetwijfeld misbruikt kan worden door dictatoriale regimes, zullen mensen er zich ook op aanpassen door het systeem te manipuleren, omzeilen, etc.
De voordelen van de EU die hier genoemd worden zijn net zo goed op de EEG terug te voeren, en er zijn geen voordelen van de nagestreefde federalisering genoemdquote:
Dat is niet wat ik bedoel. Een filmpje goed vinden voor je het hebt gekekeken is een beetje overbarig vind je niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:57 schreef Puddington het volgende:
[..]
Kurzgesagt doet altijd veel onderzoek voor hun filmpjes en vermeldt altijd hun bronnen in de beschrijving van de video. Je kan het niet altijd eens zijn met de boodschap, maar ze doen hun huiswerk.
Gisteren was Nationale Poepdag hè, niet vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Hubble just spotted something massive coming out of Uranus
Teehee.
Correct. Zeker in China, maximaal frauderen.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat stukje over "sesame credits"... Die lenen zich bij uitstek om te manipuleren.
Men heeft in China trouwens ook geniaal slimme manieren om belastingfraude aan te pakken, zo voorzien kassa's (btw) bonnetjes van een uniek nummer dat een lotnummer is waarmee grote prijzen te winnen zijn. Iedere chinees wil dus een bonnentje in een winkel of restaurant.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct. Zeker in China, maximaal frauderen.
Thanks, dan ga ik 'm dit paasweekend even bingen.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al ver voor Netflix. Goede serie, benieuwd naar deel 2.
Iets teveel coke, zo te zien.quote:
Moet kunnen.quote:
"Het Kremlin zegt het “oneens” te zijn met de uitspraak van het Europese Hof."quote:Op donderdag 13 april 2017 15:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)slag-beslan-a1554426
Schokkend. Dit doen de Russen bij elke 'bevrijdingsactie', als ongeveer de helft van de gijzelaars het overleeft is het prima.
10 jaar oud grafiekjequote:
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?quote:Op donderdag 13 april 2017 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten we ondertussen alweer op het niveau van 1973?
Hippies en drugs.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?
Tsunami van onrendabelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?
quote:Op donderdag 13 april 2017 14:21 schreef Ryon het volgende:
Wel mooi dat er achter in de collegezaal nog een negende jaars bachelor student zit die als een puber moet giechelen om gekke woorden.
Ewald Engelen, de grote inspirator van Kloppevriend.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Lastig als halverwege de olie op is.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zit je daar met je elektrische scheerapparaat en dieselaggregaat.
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, zijn jullie ook allemaal vrij morgen?
Wel nog even langs KFC?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Morgen vrij.
Voornemen om te sporten en dan niet doen.
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.
Met Kaas zeker?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.
De kruiziging van Jezus verslaan?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin mogen pas om 15.00 uur. Hartstikke top, want dan ik mij mooi vol laten lopen tijdens Ajax vanavond.
Neuh, dat hebben we gewoon af en toe. Soort corvee. Late dienst. Fucking saai, maar wel uitslapen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De kruiziging van Jezus verslaan?
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dat hebben we gewoon af en toe. Soort corvee. Late dienst. Fucking saai, maar wel uitslapen.
Gelukkig krijg ik godse loon.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:35 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ga ik vanavond ook maar in de kroeg bier drinken en voetbal kijken. Morgen om 10.30u alleen met een klasje wat wandelen.
En staken voor meer geld natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.
Daarvoor heb je hagen, tenslotte.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.
Zeker, die vwo N&T'ers zijn toch te autistisch om te begrijpen wat bier is.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.
Wel mooi hoe Klaver de teleurgestelde kereltjes goed kwaad kan krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
Goed topic POL / Hetze tegen Baudet, maar what about Klaver?
Nou, in mijn N&T-groepje zaten de grootste alcoholisten. Lekker mexxen of kingsen of stef stuntpiloten.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker, die vwo N&T'ers zijn toch te autistisch om te begrijpen wat bier is.
Sociaal smeermiddel hè.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou, in mijn N&T-groepje zaten de grootste alcoholisten. Lekker mexxen of kingsen of stef stuntpiloten.
Homofobia is strong in this onequote:Op donderdag 13 april 2017 16:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sociaal smeermiddel hè.
En bij een stel autisten heb je meer smeermiddel nodig dan wanneer je Kaas integraal gaat inbrengen in zijn musicalnicht.
Ongehoord, in de POL-SC.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Homofobia is strong in this one
Homophobia.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Homofobia is strong in this one
M'n vriend gaat later dit jaar beetje door Nederland en België touren met een musicalproductie. Begint nu allemaal wat serieuzer te worden.quote:
Welke?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend gaat later dit jaar beetje door Nederland en België touren met een musicalproductie. Begint nu allemaal wat serieuzer te worden.
Zal ik jou eens lekker in je bek schijten?quote:
Curieuze interesse Remlove. Vrij curieus...quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me bij die homo's altijd af wat ze tijdens hun leven zoal in hun aars hebben gedouwd.
quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me bij die homo's altijd af wat ze tijdens hun leven zoal in hun aars hebben gedouwd.
Bij Piet vermoed ik dat het een komkommer was die is afgebroken en toen verzuurd.
Fap je daarbij als over dat soort zaken fantaseert?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Bij Piet vermoed ik dat het een komkommer was die is afgebroken en toen verzuurd.
Moest lachen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Dat je bij remschorseneer geen taalnazi uithangt is minstens zo curieusquote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Curieuze interesse Remlove. Vrij curieus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |