quote:Op donderdag 13 april 2017 14:21 schreef Ryon het volgende:
Wel mooi dat er achter in de collegezaal nog een negende jaars bachelor student zit die als een puber moet giechelen om gekke woorden.
Ewald Engelen, de grote inspirator van Kloppevriend.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ewald in de Groene. Mag het wat minder voorspelbaar?
Lastig als halverwege de olie op is.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zit je daar met je elektrische scheerapparaat en dieselaggregaat.
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, zijn jullie ook allemaal vrij morgen?
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, zijn jullie ook allemaal vrij morgen?
Wel nog even langs KFC?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Morgen vrij.
Voornemen om te sporten en dan niet doen.
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.
Met Kaas zeker?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee vind ik maar smerig. Wel vanavond naar een Grieks restaurant.
De kruiziging van Jezus verslaan?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin mogen pas om 15.00 uur. Hartstikke top, want dan ik mij mooi vol laten lopen tijdens Ajax vanavond.
Neuh, dat hebben we gewoon af en toe. Soort corvee. Late dienst. Fucking saai, maar wel uitslapen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De kruiziging van Jezus verslaan?
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dat hebben we gewoon af en toe. Soort corvee. Late dienst. Fucking saai, maar wel uitslapen.
Gelukkig krijg ik godse loon.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:35 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ga ik vanavond ook maar in de kroeg bier drinken en voetbal kijken. Morgen om 10.30u alleen met een klasje wat wandelen.
En staken voor meer geld natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stel je maar eens voor dat er iets gebeurt daar, in dat godse niemandsland.
Daarvoor heb je hagen, tenslotte.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |