Zeker, die vwo N&T'ers zijn toch te autistisch om te begrijpen wat bier is.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima, dus je kan gewoon ongegeneerd kotsen.
Wel mooi hoe Klaver de teleurgestelde kereltjes goed kwaad kan krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
Goed topic POL / Hetze tegen Baudet, maar what about Klaver?
Nou, in mijn N&T-groepje zaten de grootste alcoholisten. Lekker mexxen of kingsen of stef stuntpiloten.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker, die vwo N&T'ers zijn toch te autistisch om te begrijpen wat bier is.
Sociaal smeermiddel hè.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou, in mijn N&T-groepje zaten de grootste alcoholisten. Lekker mexxen of kingsen of stef stuntpiloten.
Homofobia is strong in this onequote:Op donderdag 13 april 2017 16:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sociaal smeermiddel hè.
En bij een stel autisten heb je meer smeermiddel nodig dan wanneer je Kaas integraal gaat inbrengen in zijn musicalnicht.
Ongehoord, in de POL-SC.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Homofobia is strong in this one
Homophobia.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Homofobia is strong in this one
M'n vriend gaat later dit jaar beetje door Nederland en België touren met een musicalproductie. Begint nu allemaal wat serieuzer te worden.quote:
Welke?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend gaat later dit jaar beetje door Nederland en België touren met een musicalproductie. Begint nu allemaal wat serieuzer te worden.
Zal ik jou eens lekker in je bek schijten?quote:
Curieuze interesse Remlove. Vrij curieus...quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me bij die homo's altijd af wat ze tijdens hun leven zoal in hun aars hebben gedouwd.
quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me bij die homo's altijd af wat ze tijdens hun leven zoal in hun aars hebben gedouwd.
Bij Piet vermoed ik dat het een komkommer was die is afgebroken en toen verzuurd.
Fap je daarbij als over dat soort zaken fantaseert?quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Bij Piet vermoed ik dat het een komkommer was die is afgebroken en toen verzuurd.
Moest lachen.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef remlof het volgende:
Dat je bij remschorseneer geen taalnazi uithangt is minstens zo curieusquote:Op donderdag 13 april 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Curieuze interesse Remlove. Vrij curieus...
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, zijn jullie ook allemaal vrij morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |