De voordelen van de EU die hier genoemd worden zijn net zo goed op de EEG terug te voeren, en er zijn geen voordelen van de nagestreefde federalisering genoemdquote:
Dat is niet wat ik bedoel. Een filmpje goed vinden voor je het hebt gekekeken is een beetje overbarig vind je niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:57 schreef Puddington het volgende:
[..]
Kurzgesagt doet altijd veel onderzoek voor hun filmpjes en vermeldt altijd hun bronnen in de beschrijving van de video. Je kan het niet altijd eens zijn met de boodschap, maar ze doen hun huiswerk.
Gisteren was Nationale Poepdag hè, niet vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Hubble just spotted something massive coming out of Uranus
Teehee.
Correct. Zeker in China, maximaal frauderen.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat stukje over "sesame credits"... Die lenen zich bij uitstek om te manipuleren.
Men heeft in China trouwens ook geniaal slimme manieren om belastingfraude aan te pakken, zo voorzien kassa's (btw) bonnetjes van een uniek nummer dat een lotnummer is waarmee grote prijzen te winnen zijn. Iedere chinees wil dus een bonnentje in een winkel of restaurant.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct. Zeker in China, maximaal frauderen.
Thanks, dan ga ik 'm dit paasweekend even bingen.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al ver voor Netflix. Goede serie, benieuwd naar deel 2.
Iets teveel coke, zo te zien.quote:
Moet kunnen.quote:
"Het Kremlin zegt het “oneens” te zijn met de uitspraak van het Europese Hof."quote:Op donderdag 13 april 2017 15:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)slag-beslan-a1554426
Schokkend. Dit doen de Russen bij elke 'bevrijdingsactie', als ongeveer de helft van de gijzelaars het overleeft is het prima.
10 jaar oud grafiekjequote:
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?quote:Op donderdag 13 april 2017 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten we ondertussen alweer op het niveau van 1973?
Hippies en drugs.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?
Tsunami van onrendabelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch af wat er toen aan de hand was. Alle scheerspulfabrieken failliet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |