Simpel van geest hè.quote:
Wij hebben 2 bekers gewonnen de afgelopen 10 jaar en jullie 1.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:29 schreef Tchock het volgende:
Hihi elan die mij vraagt welke prijs we voor spelen terwijl PEC net zo veel prijzen heeft gewonnen als Feyenoord de afgelopen tien jaar.
Dat thema heb ik onlangs al aangesneden in een TT: POL / [POLCAFE #7080] Hand in hand, kastkameradenquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Simpel van geest hè.
Hoewel het wel een goede tt is in het licht van de emancipatie van homo's. Hand in hand!
Cruyffschaal en beker versus twee bekers. Ach, lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben 2 bekers gewonnen de afgelopen 10 jaar en jullie 1.
Je bent nog mokerdom ook.
Sowieso een duur geintje man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
Dus de Fokker-70 PH-KBX wordt vervangen door de Boeing 737 PH-GOV.
Had dan tenminste een Airbus A320 aangeschaft
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar haten. Heerlijk die jaloezie.
Moet gewoon een ander veld in, zo simpel is dat. Heeft verder weinig met kwaliteit te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar een club die op kunstgras speelt heeft gewoon niets te zoeken in de Eredivisie.
Heerlijk hoe dat woordje je kwaad maakt.quote:Jij die als bescheiden provinciaaltje over kakkies praat, tja. Zal wel jaloezie zijn denk ik dan.
Als ie open is ongeveer 2 uur. Dat is als je er niet van drinkt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:37 schreef eriksd het volgende:
Hoelang kan je champagne ongeveer bewaren?
Tot morgenavond denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:37 schreef eriksd het volgende:
Tot de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:37 schreef eriksd het volgende:
Heb je Kaas- nou al betaald?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef Elan het volgende:
Kwaad niet, het is eerder een beetje zielig Tjokkie.
Er spelen nota bene 3 "kakkies" in jullie eerste elftal
Al vind ik dit soort posts vrij onhandig als je iets nodig hebt van iemand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zoekt hij bewust op om weer een nieuw excuus te hebben. Intense kneus is het.
Heavy shit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Soms baal ik wel een beetje van m'n woning. Ik heb geen glasvezel-aansluiting hier (en die gaat er waarschijnlijk ook nooit komen ook, omdat ik in de binnenstad woon) en de aansluiting voor kabel-internet/-tv zit op een enorm onhandige plek. Dit betekent dat ik a) afhankelijk ben van Ziggo, terwijl ik glasvezel wil en b) allerlei kabelgoten door m'n appartement moet leggen voordat uberhaupt m'n tv aangesloten is. M'n pc staat er ook in de buurt. Twee keer zoveel kabelgoten.
First world problems.
Was jij mij aan het roepen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Piet is die zure kanalenveger die hier ongewenst rondhangt samen met Sjon en Japie.
Ik heb ook niks tegen Feyenoord natuurlijk. Behalve dan dat ik hoop dat ze dit weekend niet winnen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef Elan het volgende:
Kwaad niet, het is eerder een beetje zielig Tjokkie.
Er spelen nota bene 3 "kakkies" in jullie eerste elftal
Neem gewoon KPN.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Soms baal ik wel een beetje van m'n woning. Ik heb geen glasvezel-aansluiting hier (en die gaat er waarschijnlijk ook nooit komen ook, omdat ik in de binnenstad woon) en de aansluiting voor kabel-internet/-tv zit op een enorm onhandige plek. Dit betekent dat ik a) afhankelijk ben van Ziggo, terwijl ik glasvezel wil en b) allerlei kabelgoten door m'n appartement moet leggen voordat uberhaupt m'n tv aangesloten is. M'n pc staat er ook in de buurt. Twee keer zoveel kabelgoten.
First world problems.
Ja, m'n pa heeft ook last van allerlei storingen. Probleem is dat ik nu nog steeds op een ADSL-lijntje zit die wellicht (in een verre, verre toekomst) een upgrade krijgt.quote:
Ik zit al een jaar of zes bij KPN. Heeft er in die tijd misschien drie keer uitg gelegen. In ieder geval veel minder vaak dan UPC dat ik daarvoor had.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
KPN heeft wel vaak storing. Zoals met de zomertijd laatst.
Foutje! KPN dag te vroeg met zomertijdquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar of zes bij KPN. Heeft er in die tijd misschien drie keer uitg gelegen. In ieder geval veel minder vaak dan UPC dat ik daarvoor had.
Die laatste storing is ook aan mij voorbij gegaan.
Dat is toch geen internet/tvstoring johquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Foutje! KPN dag te vroeg met zomertijd
http://www.ad.nl/bizar/fo(...)-zomertijd~a0d02718/
Klopt UPC was wel extreem slecht. Of Chello vroeger, 70 minuten in de wacht staan a 60 eurocent per minuut
Prei.quote:
Telefonie op de vaste lijn via Cheapconnect. Verder Ziggo. Werkelijk nooit problemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo alleen nog maar voor de TV.
Internet en telefonie via glasvezel.
Ik zit ook al zo'n 16 jaar bij Ziggo, een keer een vervelende storing gehad maar verder weinig te klagen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Telefonie op de vaste lijn via Cheapconnect. Verder Ziggo. Werkelijk nooit problemen.
Prima basismateriaal.quote:
1.400.000.000 - 74.000 =quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
Donald Trump doneerde zijn salaris over de eerste drie maanden ($74.000) aan de National Park Services. Dat is natuurlijk een sympathiek gebaar, ware het niet dat hij aangekondigd heeft 1,4 miljard dollar uit hun begroting te willen snijden. Kijk hoe blij parkopzichter Tyrone Brandyburg is om voor dit publiciteitskarretje te worden gespannen.
[ afbeelding ]
Hehe, mooie troll.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
Donald Trump doneerde zijn salaris over de eerste drie maanden ($74.000) aan de National Park Services. Dat is natuurlijk een sympathiek gebaar, ware het niet dat hij aangekondigd heeft 1,4 miljard dollar uit hun begroting te willen snijden. Kijk hoe blij parkopzichter Tyrone Brandyburg is om voor dit publiciteitskarretje te worden gespannen.
[ afbeelding ]
Had of heeft Rutte wel vrij spel?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig heeft hij niet volledig vrij spel, zie Trumpcare.
Hij bouwt een muur. Altijd goed.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
Trump is echt een mongool. Weet niet waarom ik me blijf verbazen over hem.
Ja, en de rekening schuift hij door naar de Amerikaanse belastingbetaler. Lekker bezig.quote:
Eerst maar eens zien hoeveel hij het schuldenplafond wil verhogen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en de rekening schuift hij door naar de Amerikaanse belastingbetaler. Lekker bezig.
Daar gaat hij niet over.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoeveel hij het schuldenplafond wil verhogen.
wat nu weer dan ofquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
Trump is echt een mongool. Weet niet waarom ik me blijf verbazen over hem.
Voor iemand die zichzelf aanprijst als de grootste intellectueel van Nederland is Thierry best wel dom om 97 procent van alle klimaatwetenschappers te negeren.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:21:33Over het extreem positieve effect van toegenomen CO2 op de groei van gewassen en dus de groenheid van onze planeet: https://t.co/WYL3AUQkyB reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Voor iemand die zichzelf aanprijst als de grootste intellectueel van Nederland is Thierry best wel dom om 97 procent van alle klimaatwetenschappers te negeren.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:21:33Over het extreem positieve effect van toegenomen CO2 op de groei van gewassen en dus de groenheid van onze planeet: https://t.co/WYL3AUQkyB reageer retweet
Ah dat kon er nog wel bij. Wat is het toch een afschuwelijke vent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.
Vergeet de psychologen niet!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Bedrijfs- en bestuurskundigen. Politicologen.quote:
Die beelden van NASA dat je de woestijn zichtbaar ziet groeien de afgelopen paar jaar zijn natuurlijk alternatieve feiten, duh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Dat is okiofoob of zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.
De woestijn krimpt juist, in Saudi-Arabie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die beelden van NASA dat je de woestijn zichtbaar ziet groeien de afgelopen paar jaar zijn natuurlijk alternatieve feiten, duh.
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De woestijn krimpt juist, in Saudi-Arabie.
Ketchup op CU, Sky op Monasch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef remlof het volgende:
Of was dat Ketchup? Ik haal kutpubers altijd door elkaar.
Waar heb ik op gestemd volgens jou?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
Nee joh. Bij rechtsfilosofie zit je alleen een beetje te neuzelen over ethiek en zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is Baudet geen rechtsfilosoof? Zou hij dan niet in ieder geval een paar colleges gevolgd hebben over wetenschapsfilosofie?
Klopt, maar niet daarom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niks want je hebt niemand gemachtigd.
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Ieder met een normaal stel hersens die zo geobsedeerd is door die "pubers" had dat wel onthouden. Mjah of je bent natuurlijk beginnend dement.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En geen enkele beta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
Monaschquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!
Dat is plan B.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)
Geen SOPN stemmen als hommelfielquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Juristenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
En straks zijn alle zeeën groen door alle algengroei. Meer groen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.quote:
Omtzigt is toch de enige TK-autist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Zal wel aan de mensen zelf liggen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.
En, nog wat handige weetjes opgepikt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
Econometrie in de UK.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Als wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.
Omtzigt is econoom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Blij dat ik niet de enige ben die de naamsbekendheid in de SC van dit stukje kwaliteit hooghoud.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
En, nog wat handige weetjes opgepikt?
Ik zat me deze week trouwens te vergapen aan enkele traineeships bij Nederlandse multinationals. Zou toch wat zijn als ik met m'n linkse gedoetje bij de commerciëlen terecht zou komen. Een beetje de Wouter Bos-route.
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Denk dat ze ook wel om me staan te springen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.
Paul van Meenen uit dezelfde fractie wiskunde. Maar ik ken niet van iedereen de achtergrond moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jessica van Eijs van D66 heeft bouwkunde gestudeerd. Toch een soort van bèta.
Je moet natuurlijk wel verkozen worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Pfff, veel te veel moeite. Gewoon dat zakenkabinet van Thierry, ja toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Bouwkundequote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Bouwko'squote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Zeg dat.quote:
En dan de politiek in gaan. Uhuh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.
Ah, ik hoor het alweer. De Rotterdamse mentaliteit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
Oh maken jullie hier ook moedergrappen. Leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
Definieer "kundig".quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.
Gerontofilie is je afstudeergebied?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.
Over de as van het kwaad gesproken.
Assistent van Dion.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die moet ook maar de TK in. Handig tijdens debatten over dierenwelzijn en zo.
Pak een woordenboek. Of ben je niet kundig genoeg?quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.
Over de as van het kwaad gesproken.
Zucht. Welke eigenschappen schaar jij bij kundig dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pak een woordenboek. Of ben je niet kundig genoeg?
Lijkt me niets voor jou, Kaas.quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paul van Meenen uit dezelfde fractie wiskunde. Maar ik ken niet van iedereen de achtergrond moet ik zeggen.
quote:
Daarom zei ik ook "soort van bèta"quote:
Bekwaamd in diens vak- en beleidsgebied.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zucht. Welke eigenschappen schaar jij bij kundig dan?
Wie ben je eigenlijk Viltje? Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien echt. Maar welkom natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Het zijn er hoe dan ook te weinig.
[..]
[..]
Daarom zei ik ook "soort van bèta"
Wanneer is iemand bekwaam? Wees eens concreet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bekwaamd in diens vak- en beleidsgebied.
Boven de 5.5 gemiddeld voor je toetsjes.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer is iemand bekwaam? Wees eens concreet.
Dat lijkt me juist zo ongeveer het enige waarin er dan wel een match is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me niets voor jou, Kaas.
Daarvoor moet je jezelf niet te serieus nemen.
Het mag wel iets afgebakender dan "het moet beter!" zijn ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Rezania het volgende:
Euri is in ieder geval niet bekwaamd in licht lullen.
Rare vraag op een anoniem discussieforumquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk Viltje? Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien echt. Maar welkom natuurlijk.
Was toch voor iedereen duidelijk? Meneer heeft de wens dat er iets meer bèta's in de TK zitten zodat ook vanuit die expertise wat beleidsmakers aan het debat meedoen. Zijn nu redelijk ondervertegenwoordigd. Vind dat wel een goed punt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het mag wel iets afgebakender dan "het moet beter!" zijn ja.
Bert Brussen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Die bertje bru is de hoofdredacteur van TPO (degene op wie hij reageert schrijft voor jalta en is homo)
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Rare vraag op een anoniem discussieforumIk lurk sinds rond de verkiezingen een beetje rond op FOK! (daarvoor ook, zo nu en dan), dus dat je me niet eerder hebt gezien, kan wel kloppen.
De premisse is wel dat bèta's in de Tweede Kamer hun mond open trekken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was toch voor iedereen duidelijk? Meneer heeft de wens dat er iets meer bèta's in de TK zitten zodat ook vanuit die expertise wat beleidsmakers aan het debat meedoen. Zijn nu redelijk ondervertegenwoordigd. Vind dat wel een goed punt.
Welkom Viltje. Het is hier een wat minder gekke vraag dan op andere delen van het forum, omdat de slowchat een plek is waar nogal wat vaste groepjes samenkomen. Maar nieuwe aanwas is altijd fijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Rare vraag op een anoniem discussieforumIk lurk sinds rond de verkiezingen een beetje rond op FOK! (daarvoor ook, zo nu en dan), dus dat je me niet eerder hebt gezien, kan wel kloppen.
Wanneer meeten dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.
He bah. Kliekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welkom Viltje. Het is hier een wat minder gekke vraag dan op andere delen van het forum, omdat de slowchat een plek is waar nogal wat vaste groepjes samenkomen. Maar nieuwe aanwas is altijd fijn.
Die zijn oud en niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De recensies zijn niet echt veelbelovend.
Tsja, wat doe je er aan?quote:
Bepaalde mogen dat anderen weer niet!quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh maken jullie hier ook moedergrappen. Leuk.
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.quote:
Echt? Voormalig-radicaal schepte op over dat ie nu daar woont op een nieuwssite van belang.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Wonen alleen maar verkeerde populatie jwz.
Ah, dat wist ik natuurlijk niet. Laten we het er voor nu op houden dat ik een politiek-geïnteresseerde (richting D66, tevens lid sinds een maandje) bètastudent ben. Bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.
Hij woont op een nieuwssite?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Echt? Voormalig-radicaal schepte op over dat ie nu daar woont op een nieuwssite van belang.
Een HBO opleiding is al vrij genereus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind je 't niet vreemd dat er geen universitaire vastgoedopleiding is?
Meerderheid VVD66.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.
Zin is niet dubbelzinnig vanwege twee maal vermelden van woord 'op', zou verwarring begrijpen indien een van die op's weg werd gelaten, is echter niet zo.quote:
Ik hoorde laatst dat er hier mensen komen die geloven in ruimtekrokodillen in mensenpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.
Weinig universitairs aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind je 't niet vreemd dat er geen universitaire vastgoedopleiding is?
Perfect. Is ook de favoriete partij van deze SC.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet. Laten we het er voor nu op houden dat ik een politiek-geïnteresseerde (richting D66, tevens lid sinds een maandje) bètastudent ben. Bedankt
*hbo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een HBO opleiding is al vrij genereus.
Ik vind 4 opleiding op universitair niveau met iets van vastgoed wel voldoende.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Indien er tientallen communicatieopleidingen worden aangeboden op universitair niveau en allerlei varianten daarop zou er ruimte moeten zijn voor een vastgoedopleiding.
Jouw en sommige andere hun favoriet toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfect. Is ook de favoriete partij van deze SC.
Neu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
*hbo.
Indien er tientallen communicatieopleidingen worden aangeboden op universitair niveau en allerlei varianten daarop zou er ruimte moeten zijn voor een vastgoedopleiding.
Dat komt goed uit dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ok, je zin is niet dubbelzinng maar wel krom. Beter was geweest:quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zin is niet dubbelzinnig vanwege twee maal vermelden van woord 'op', zou verwarring begrijpen indien een van die op's weg werd gelaten, is echter niet zo.
Op welke doel je? Is Bezuidenhout overigens echt geen chique buurt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind 4 opleiding op universitair niveau met iets van vastgoed wel voldoende.
UvA Bedrijfseconomie, RUG Vastgoedkunde, TU Real Estate & Housingquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Op welke doel je? Is Bezuidenhout overigens echt geen chique buurt?
Is het toevallig ook jouw favoriete partij?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, ik ben moe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer is iemand bekwaam? Wees eens concreet.
Vk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je zin is niet dubbelzinng maar wel krom. Beter was geweest:
Een voormalige radicaal schepte op over het feit dat ie nu ie nu in Bezuidenhout woont op een nieuwssite van belang.
Waarbij ik me wel afvraag wat die nieuwssite van belang is.
Ik wou zeggen dat zijn er 3 teveel, maar bij nader inzien...quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja geen idee waar dat vandaan komt. Posten hier maximaal drie GL-stemmers.
Actief lid.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:25 schreef Viltje het volgende:
[..]
Is het toevallig ook jouw favoriete partij?
Je hebt 'm door.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:25 schreef Viltje het volgende:
[..]
Is het toevallig ook jouw favoriete partij?
Ja och, niet mijn partij maar een prima toevoeging aan de TK.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat zijn er 3 teveel, maar bij nader inzien...
Bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welkom Viltje. Het is hier een wat minder gekke vraag dan op andere delen van het forum, omdat de slowchat een plek is waar nogal wat vaste groepjes samenkomen. Maar nieuwe aanwas is altijd fijn.
Wanneer ben jij voor het laatst op een TU geweest?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De premisse is wel dat bèta's in de Tweede Kamer hun mond open trekken.
Een gemiddeld hoorcollege op de TU leert ons dat zoiets nogal ambitieus is.
Daarnaast is het merendeel niet in het bezit van de Nederlandse nationaliteit.
Nee, moest eerst nog 'voorbereidingen' treffen.quote:
2016.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op een TU geweest?
Door die haakjes klinkt het licht ordinair.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, moest eerst nog 'voorbereidingen' treffen.
hafcfan oid zei dat. Omdat jij zat te klikken in feedback.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja geen idee waar dat vandaan komt. Posten hier maximaal drie GL-stemmers.
hagcfan wekt voorlopig niet de indruk echt een intellectuele user te zijn, is het wel?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
hafcfan oid zei dat. Omdat jij zat te klikken in feedback.
Wanneer ben jij dan afgestudeerd?quote:
Duurt ook lang hè?quote:
Vind Be niet tellen,quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UvA Bedrijfseconomie, RUG Vastgoedkunde, TU Real Estate & Housing
Waarom telt bedrijfseconomie niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:34 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind Be niet tellen,
TU is te technisch, lijkt me niet nodig indien je niet aan vastgoedontwikkeling doet.
RUG Vastgoedkunde is alleen master toch?
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.quote:
Omdat Pauw als journalist én presentator bij de publieke omroep natuurlijk deel uitmaakt van het linkse cultuurmarxistische kartel.quote:
Nee, over een maand scriptie presenteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Duurt ook lang hè?
Maar heb je al een BSc?
Sommige gasten krijgen dan weer teveel spreektijd is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je nickname suggereert dat je een passieve zuiger bent, klopt dat?
Genoeg te zuigen in deze SC hoor.quote:
Zozo, scriptie op Bachelor level.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, over een maand scriptie presenteren.
Ik had net zo'n lekkere toffee. Heb ik zo lang mogelijk op proberen te zuigen, maar toen ie zacht werd heb ik hem toch maar doormidden gebeten.quote:
Te weinig gericht op vastgoed.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom telt bedrijfseconomie niet?
Tsja, alleen maar cashflowtjes doorrekenen en factoren bepalen is ook geen 240 ECTS waard.
Gaat wel gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, scriptie op Bachelor level.
Laten we maar alvast pagina's reserveren in Nature voor je onderzoeksresultaten.
Je wilt je volledig richten op het vastgoed? Kan je dan niet beter een relevante hbo-studie gaan doen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Te weinig gericht op vastgoed.
Had tbh geen idee dat TU een bachelor vastgoed aanbied, ga toch even bekijken, kom hier zo op terug.
Geen tand+ in je pakket zitten?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had net zo'n lekkere toffee. Heb ik zo lang mogelijk op proberen te zuigen, maar toen ie zacht werd heb ik hem toch maar doormidden gebeten.
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wat loop je nou in vredesnaam te zuigen, ouwe burgerlul. Alsof een scriptie een vrijwillig onderdeel van een bachelor is.
Maar geen mr.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.
Je hebt het wel tegen iemand met twee titels meer.
Ook geen mevr.quote:
Tsja, voor een uur per persoon moet je een ander format zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.
Wat dan wel?quote:
Ben je geen burgerlul dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.
Je hebt het wel tegen iemand met twee titels meer.
Suggestieve vraag, dit. Ik zuig enkel passief, zoals je al constateerde. 't Is net wat ik aangeboden krijg of ik ga zuigen of niet.quote:
Bachelor of the Arts, lekker kunstgeschiedenis gedaan wss.quote:
Definieer burgerlul.quote:
Het feit dat je je geslacht verborgen houdt helpt natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:44 schreef Viltje het volgende:
[..]
Suggestieve vraag, dit. Ik zuig enkel passief, zoals je al constateerde. 't Is net wat ik aangeboden krijg of ik ga zuigen of niet.
Zou me niet vol voelen bij afronding van alleen een hbo-opleiding, vandaar dat notarieel recht nu door me wordt overwogen ipv of naast fiscaal.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je wilt je volledig richten op het vastgoed? Kan je dan niet beter een relevante hbo-studie gaan doen?
Remlof, jij hebt een koophut.quote:
Ik ben man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat je je geslacht verborgen houdt helpt natuurlijk ook niet.
Of weet je echt niet wat je bent?
GS is ir.drs., dus redelijk baas, maar zit je verder maar te trollen hoor. Niet gek laten maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bachelor of the Arts, lekker kunstgeschiedenis gedaan wss.
In wat en waar dan? Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GS is ir.drs., dus redelijk baas, maar zit je verder maar te trollen hoor. Niet gek laten maken.
Ik raak liever gevoelige bobbels.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb een gevoelige snaar geraakt, geloof ik.
Moet jij niet gewoon een opleiding "geld en status" gaan volgen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:48 schreef LA_niner het volgende:
Vastgoed-opleiding op tu is eveneens alleen een master, telt niet. Overigens hebben ze die 'Management in the Built Environment' hernoemt, vraag me dus af of dat qua inhoud goed is.
Geen passieve zuiger hoor ik al.quote:
Wacht, dat is niet de rechtenopleiding?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon een opleiding "geld en status" gaan volgen?
Dat is zo specifiek dat het niet aan mij is om dat te melden hier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
In wat en waar dan? Nu ben ik ook wel benieuwd.
Econometrie is niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon een opleiding "geld en status" gaan volgen?
Het ziet uit als een man is het een man?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:50 schreef Viltje het volgende:
[..]
Meer mannen dan vrouwen hier, begrijp ik uit deze post?
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:50 schreef Viltje het volgende:
[..]
Tinder is internet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet.
Vanochtend nog.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:53 schreef LA_niner het volgende:
al dat gepraat over zuigen, niemand die 't doet.
Geloof maar dat ik zuig, vertel alleen niet waaraan!quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:53 schreef LA_niner het volgende:
al dat gepraat over zuigen, niemand die 't doet.
Had jij zoveel stof in je mond?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:54 schreef Rezania het volgende:
Oh, en de tandarts net ook, met zo'n mondstofzuiger.
En over 10 jaar voor AI.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:54 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Beroepen zoals traders staan open voor econometristen.
Inderdaad. We hebben alleen Disana en Janneke als echte POLdamea hier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:50 schreef Viltje het volgende:
[..]
80% van de beurshandel gaat al via algoritmes. Niet zo vreselijk veel traders meer.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:56 schreef Rezania het volgende:
Nu maar echt slapen. Morgen weer lekker 10 uur lang monsters nemen. Grgr.
Is Janneke er nog wel? Die was een paar dagen geleden een beetje not amused.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben alleen Disana en Janneke als echte POLdamea hier.
Nog nooit een klit gezogen en getongd?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Proberen waard, vrienden gaan er echter vanuit dat dat voor homo is dus doe dat niet.
En ik maar denken dat je met homofilie de meest vreemde fetisj al wel had.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:56 schreef Rezania het volgende:
Nu maar echt slapen. Morgen weer lekker 10 uur lang monsters nemen. Grgr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |