Voor iemand die zichzelf aanprijst als de grootste intellectueel van Nederland is Thierry best wel dom om 97 procent van alle klimaatwetenschappers te negeren.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:21:33Over het extreem positieve effect van toegenomen CO2 op de groei van gewassen en dus de groenheid van onze planeet: https://t.co/WYL3AUQkyB reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:45 schreef Tchock het volgende:
Donald Trump doneerde zijn salaris over de eerste drie maanden ($74.000) aan de National Park Services. Dat is natuurlijk een sympathiek gebaar, ware het niet dat hij aangekondigd heeft 1,4 miljard dollar uit hun begroting te willen snijden. Kijk hoe blij parkopzichter Tyrone Brandyburg is om voor dit publiciteitskarretje te worden gespannen.
[ afbeelding ]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Voor iemand die zichzelf aanprijst als de grootste intellectueel van Nederland is Thierry best wel dom om 97 procent van alle klimaatwetenschappers te negeren.twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:21:33Over het extreem positieve effect van toegenomen CO2 op de groei van gewassen en dus de groenheid van onze planeet: https://t.co/WYL3AUQkyB reageer retweet
Ah dat kon er nog wel bij. Wat is het toch een afschuwelijke vent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.
Vergeet de psychologen niet!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Bedrijfs- en bestuurskundigen. Politicologen.quote:
Die beelden van NASA dat je de woestijn zichtbaar ziet groeien de afgelopen paar jaar zijn natuurlijk alternatieve feiten, duh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:33 schreef Puddington het volgende:
Dat is okiofoob of zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De beste man heeft rechten gestudeerd, die kun je zijn wetenschappelijke ongeletterdheid niet kwalijk nemen.
De woestijn krimpt juist, in Saudi-Arabie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die beelden van NASA dat je de woestijn zichtbaar ziet groeien de afgelopen paar jaar zijn natuurlijk alternatieve feiten, duh.
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De woestijn krimpt juist, in Saudi-Arabie.
Ketchup op CU, Sky op Monasch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:31 schreef remlof het volgende:
Of was dat Ketchup? Ik haal kutpubers altijd door elkaar.
Waar heb ik op gestemd volgens jou?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
Nee joh. Bij rechtsfilosofie zit je alleen een beetje te neuzelen over ethiek en zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is Baudet geen rechtsfilosoof? Zou hij dan niet in ieder geval een paar colleges gevolgd hebben over wetenschapsfilosofie?
Klopt, maar niet daarom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niks want je hebt niemand gemachtigd.
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Ieder met een normaal stel hersens die zo geobsedeerd is door die "pubers" had dat wel onthouden. Mjah of je bent natuurlijk beginnend dement.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En geen enkele beta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
Monaschquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!
Dat is plan B.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)
Geen SOPN stemmen als hommelfielquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Juristenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
En straks zijn alle zeeën groen door alle algengroei. Meer groen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.quote:
Omtzigt is toch de enige TK-autist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Zal wel aan de mensen zelf liggen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.
En, nog wat handige weetjes opgepikt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
Econometrie in de UK.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Als wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.
Omtzigt is econoom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Blij dat ik niet de enige ben die de naamsbekendheid in de SC van dit stukje kwaliteit hooghoud.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
En, nog wat handige weetjes opgepikt?
Ik zat me deze week trouwens te vergapen aan enkele traineeships bij Nederlandse multinationals. Zou toch wat zijn als ik met m'n linkse gedoetje bij de commerciëlen terecht zou komen. Een beetje de Wouter Bos-route.
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Denk dat ze ook wel om me staan te springen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.
Paul van Meenen uit dezelfde fractie wiskunde. Maar ik ken niet van iedereen de achtergrond moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jessica van Eijs van D66 heeft bouwkunde gestudeerd. Toch een soort van bèta.
Je moet natuurlijk wel verkozen worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Pfff, veel te veel moeite. Gewoon dat zakenkabinet van Thierry, ja toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Bouwkundequote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Bouwko'squote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Zeg dat.quote:
En dan de politiek in gaan. Uhuh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.
Ah, ik hoor het alweer. De Rotterdamse mentaliteit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
Oh maken jullie hier ook moedergrappen. Leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
Definieer "kundig".quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.
Gerontofilie is je afstudeergebied?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.
Over de as van het kwaad gesproken.
Assistent van Dion.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die moet ook maar de TK in. Handig tijdens debatten over dierenwelzijn en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |