Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Ieder met een normaal stel hersens die zo geobsedeerd is door die "pubers" had dat wel onthouden. Mjah of je bent natuurlijk beginnend dement.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
En geen enkele beta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
Monaschquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!
Dat is plan B.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)
Geen SOPN stemmen als hommelfielquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Juristenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
En straks zijn alle zeeën groen door alle algengroei. Meer groen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.quote:
Omtzigt is toch de enige TK-autist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Zal wel aan de mensen zelf liggen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.
En, nog wat handige weetjes opgepikt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
Econometrie in de UK.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Als wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.
Omtzigt is econoom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Blij dat ik niet de enige ben die de naamsbekendheid in de SC van dit stukje kwaliteit hooghoud.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
En, nog wat handige weetjes opgepikt?
Ik zat me deze week trouwens te vergapen aan enkele traineeships bij Nederlandse multinationals. Zou toch wat zijn als ik met m'n linkse gedoetje bij de commerciëlen terecht zou komen. Een beetje de Wouter Bos-route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |