Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je in de volksvertegenwoordiging je lol niet op: met juristen en economen zijn de pseudo-wetenschappers goed vertegenwoordigd.
Ieder met een normaal stel hersens die zo geobsedeerd is door die "pubers" had dat wel onthouden. Mjah of je bent natuurlijk beginnend dement.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
En geen enkele beta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
Monaschquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ketchup op CU, Sky op Monasch.
Ik houd mentaal alle lijstjes bij.
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dubai is ook groener geworden. NASA verspreidt fake news!
Dat is plan B.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon hem even in de kont neuken zodat hij niet meer naar kantoor kan gaan. Dan snel zijn baas afzuigen om zijn baan in te pikken (hihi pik)
Geen SOPN stemmen als hommelfielquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit verteld.
Maar ik denk de Partij voor Mens en Spirit.
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Juristenquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
18 academische economen in de huidige Tweede Kamer. Hoppa!
Nog meer juristen vrees ik.
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
En straks zijn alle zeeën groen door alle algengroei. Meer groen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, de bossen in Europa groeien al een aardige tijd.
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.quote:
Omtzigt is toch de enige TK-autist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Zal wel aan de mensen zelf liggen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De werkgevers staan niet bij iedereen te smeken of ze alsjeblieft voor hen komt werken, meneer de HiPo.
En, nog wat handige weetjes opgepikt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Kom net terug van een informatieve one-on-one in een barretje met iemand die de baan heeft die ik eigenlijk wil krijgen. Morgen hoop ik drie sollicitaties de deur uit te doen en is de jacht echt begonnen. Spann0nd.
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je als student moet jagen, heb je de jacht verloren, beste Kaas-.
Econometrie in de UK.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Als wat dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
If all else fails kan ik altijd nog bij jullie solliciteren.
Omtzigt is econoom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omtzigt is toch de enige TK-autist?
Blij dat ik niet de enige ben die de naamsbekendheid in de SC van dit stukje kwaliteit hooghoud.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen SOPN stemmen als hommelfiel
Doof zijn is daar een pre, getuige dit kunstwerkje:
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere D66-bèta's in de TK. Daarbuiten ongetwijfeld ook. Niet dat het daar nou per se veel beter van wordt.
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
En, nog wat handige weetjes opgepikt?
Ik zat me deze week trouwens te vergapen aan enkele traineeships bij Nederlandse multinationals. Zou toch wat zijn als ik met m'n linkse gedoetje bij de commerciëlen terecht zou komen. Een beetje de Wouter Bos-route.
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Denk dat ze ook wel om me staan te springen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet kunnen wachten tot je er solliciteert.
Paul van Meenen uit dezelfde fractie wiskunde. Maar ik ken niet van iedereen de achtergrond moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jessica van Eijs van D66 heeft bouwkunde gestudeerd. Toch een soort van bèta.
Je moet natuurlijk wel verkozen worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Pfff, veel te veel moeite. Gewoon dat zakenkabinet van Thierry, ja toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In principe eens. Maar de weg is vrij. Er moeten zich dan gewoon wat meer geschikte mensen aanmelden.
Bouwkundequote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Bouwko'squote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag echt wel eens iemand met een informatica achtergrond in de TK komen als je alle faalcombinaties tussen overheid en ICT ziet. Zelfde geldt voor overheid en infrastructuur, meer ingenieurs graag. Etc.
Zeg dat.quote:
En dan de politiek in gaan. Uhuh.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Viltje het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat iemand in de TK niet zoveel aan veranderen vrees ik.
Ah, ik hoor het alweer. De Rotterdamse mentaliteit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, liever 18 bouwko's dan 18 economen. De eerste weten tenminste hoe iets op te bouwen, waar de economen alleen maar aan neoliberaal afbraakbeleid doen!!
Oh maken jullie hier ook moedergrappen. Leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
Definieer "kundig".quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer kundige mensen op invloedrijke posities. Wie wat waar hoe is het nu te laat voor.
Gerontofilie is je afstudeergebied?quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gister nog je moeder bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.
Over de as van het kwaad gesproken.
Assistent van Dion.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die moet ook maar de TK in. Handig tijdens debatten over dierenwelzijn en zo.
Pak een woordenboek. Of ben je niet kundig genoeg?quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de Venn-diagram overlappen bouwko's en economen elkaar bij de makelaardij.
Over de as van het kwaad gesproken.
Zucht. Welke eigenschappen schaar jij bij kundig dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pak een woordenboek. Of ben je niet kundig genoeg?
Lijkt me niets voor jou, Kaas.quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paul van Meenen uit dezelfde fractie wiskunde. Maar ik ken niet van iedereen de achtergrond moet ik zeggen.
quote:
Daarom zei ik ook "soort van bèta"quote:
Bekwaamd in diens vak- en beleidsgebied.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zucht. Welke eigenschappen schaar jij bij kundig dan?
Wie ben je eigenlijk Viltje? Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien echt. Maar welkom natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Het zijn er hoe dan ook te weinig.
[..]
[..]
Daarom zei ik ook "soort van bèta"
Wanneer is iemand bekwaam? Wees eens concreet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bekwaamd in diens vak- en beleidsgebied.
Boven de 5.5 gemiddeld voor je toetsjes.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer is iemand bekwaam? Wees eens concreet.
Dat lijkt me juist zo ongeveer het enige waarin er dan wel een match is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me niets voor jou, Kaas.
Daarvoor moet je jezelf niet te serieus nemen.
Het mag wel iets afgebakender dan "het moet beter!" zijn ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Rezania het volgende:
Euri is in ieder geval niet bekwaamd in licht lullen.
Rare vraag op een anoniem discussieforumquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk Viltje? Ik geloof niet dat ik je eerder heb gezien echt. Maar welkom natuurlijk.
Was toch voor iedereen duidelijk? Meneer heeft de wens dat er iets meer bèta's in de TK zitten zodat ook vanuit die expertise wat beleidsmakers aan het debat meedoen. Zijn nu redelijk ondervertegenwoordigd. Vind dat wel een goed punt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het mag wel iets afgebakender dan "het moet beter!" zijn ja.
Bert Brussen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Die bertje bru is de hoofdredacteur van TPO (degene op wie hij reageert schrijft voor jalta en is homo)
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Rare vraag op een anoniem discussieforumIk lurk sinds rond de verkiezingen een beetje rond op FOK! (daarvoor ook, zo nu en dan), dus dat je me niet eerder hebt gezien, kan wel kloppen.
De premisse is wel dat bèta's in de Tweede Kamer hun mond open trekken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was toch voor iedereen duidelijk? Meneer heeft de wens dat er iets meer bèta's in de TK zitten zodat ook vanuit die expertise wat beleidsmakers aan het debat meedoen. Zijn nu redelijk ondervertegenwoordigd. Vind dat wel een goed punt.
Welkom Viltje. Het is hier een wat minder gekke vraag dan op andere delen van het forum, omdat de slowchat een plek is waar nogal wat vaste groepjes samenkomen. Maar nieuwe aanwas is altijd fijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Rare vraag op een anoniem discussieforumIk lurk sinds rond de verkiezingen een beetje rond op FOK! (daarvoor ook, zo nu en dan), dus dat je me niet eerder hebt gezien, kan wel kloppen.
Wanneer meeten dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.
He bah. Kliekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welkom Viltje. Het is hier een wat minder gekke vraag dan op andere delen van het forum, omdat de slowchat een plek is waar nogal wat vaste groepjes samenkomen. Maar nieuwe aanwas is altijd fijn.
Die zijn oud en niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De recensies zijn niet echt veelbelovend.
Tsja, wat doe je er aan?quote:
Bepaalde mogen dat anderen weer niet!quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh maken jullie hier ook moedergrappen. Leuk.
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.quote:
Echt? Voormalig-radicaal schepte op over dat ie nu daar woont op een nieuwssite van belang.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Wonen alleen maar verkeerde populatie jwz.
Ah, dat wist ik natuurlijk niet. Laten we het er voor nu op houden dat ik een politiek-geïnteresseerde (richting D66, tevens lid sinds een maandje) bètastudent ben. Bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nou ja, van vaste SC-gangers is het toch wel chill om een heeeeel klein beetje te weten wat voor iemand dat is. Meeste mensen hier ken ik ook irl. Maar welkom.
Hij woont op een nieuwssite?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Echt? Voormalig-radicaal schepte op over dat ie nu daar woont op een nieuwssite van belang.
Een HBO opleiding is al vrij genereus.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind je 't niet vreemd dat er geen universitaire vastgoedopleiding is?
Meerderheid VVD66.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.
Zin is niet dubbelzinnig vanwege twee maal vermelden van woord 'op', zou verwarring begrijpen indien een van die op's weg werd gelaten, is echter niet zo.quote:
Ik hoorde laatst dat er hier mensen komen die geloven in ruimtekrokodillen in mensenpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep van een user uit een andere SC dat dit hele topic een groenlinks-kliekje is.
Weinig universitairs aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind je 't niet vreemd dat er geen universitaire vastgoedopleiding is?
Perfect. Is ook de favoriete partij van deze SC.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:17 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet. Laten we het er voor nu op houden dat ik een politiek-geïnteresseerde (richting D66, tevens lid sinds een maandje) bètastudent ben. Bedankt
*hbo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een HBO opleiding is al vrij genereus.
Ik vind 4 opleiding op universitair niveau met iets van vastgoed wel voldoende.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Indien er tientallen communicatieopleidingen worden aangeboden op universitair niveau en allerlei varianten daarop zou er ruimte moeten zijn voor een vastgoedopleiding.
Jouw en sommige andere hun favoriet toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfect. Is ook de favoriete partij van deze SC.
Neu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
*hbo.
Indien er tientallen communicatieopleidingen worden aangeboden op universitair niveau en allerlei varianten daarop zou er ruimte moeten zijn voor een vastgoedopleiding.
Dat komt goed uit dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Perfect. Is ook de favoriete partij van deze SC.
Ok, je zin is niet dubbelzinng maar wel krom. Beter was geweest:quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zin is niet dubbelzinnig vanwege twee maal vermelden van woord 'op', zou verwarring begrijpen indien een van die op's weg werd gelaten, is echter niet zo.
Op welke doel je? Is Bezuidenhout overigens echt geen chique buurt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind 4 opleiding op universitair niveau met iets van vastgoed wel voldoende.
UvA Bedrijfseconomie, RUG Vastgoedkunde, TU Real Estate & Housingquote:Op dinsdag 4 april 2017 23:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Op welke doel je? Is Bezuidenhout overigens echt geen chique buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |