Tsja, voor een uur per persoon moet je een ander format zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.
Wat dan wel?quote:
Ben je geen burgerlul dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.
Je hebt het wel tegen iemand met twee titels meer.
Suggestieve vraag, dit. Ik zuig enkel passief, zoals je al constateerde. 't Is net wat ik aangeboden krijg of ik ga zuigen of niet.quote:
Bachelor of the Arts, lekker kunstgeschiedenis gedaan wss.quote:
Definieer burgerlul.quote:
Het feit dat je je geslacht verborgen houdt helpt natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:44 schreef Viltje het volgende:
[..]
Suggestieve vraag, dit. Ik zuig enkel passief, zoals je al constateerde. 't Is net wat ik aangeboden krijg of ik ga zuigen of niet.
Zou me niet vol voelen bij afronding van alleen een hbo-opleiding, vandaar dat notarieel recht nu door me wordt overwogen ipv of naast fiscaal.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je wilt je volledig richten op het vastgoed? Kan je dan niet beter een relevante hbo-studie gaan doen?
Remlof, jij hebt een koophut.quote:
Ik ben man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat je je geslacht verborgen houdt helpt natuurlijk ook niet.
Of weet je echt niet wat je bent?
GS is ir.drs., dus redelijk baas, maar zit je verder maar te trollen hoor. Niet gek laten maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bachelor of the Arts, lekker kunstgeschiedenis gedaan wss.
In wat en waar dan? Nu ben ik ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GS is ir.drs., dus redelijk baas, maar zit je verder maar te trollen hoor. Niet gek laten maken.
Ik raak liever gevoelige bobbels.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb een gevoelige snaar geraakt, geloof ik.
Moet jij niet gewoon een opleiding "geld en status" gaan volgen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:48 schreef LA_niner het volgende:
Vastgoed-opleiding op tu is eveneens alleen een master, telt niet. Overigens hebben ze die 'Management in the Built Environment' hernoemt, vraag me dus af of dat qua inhoud goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |