Duurt ook lang hè?quote:
Vind Be niet tellen,quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UvA Bedrijfseconomie, RUG Vastgoedkunde, TU Real Estate & Housing
Waarom telt bedrijfseconomie niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:34 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind Be niet tellen,
TU is te technisch, lijkt me niet nodig indien je niet aan vastgoedontwikkeling doet.
RUG Vastgoedkunde is alleen master toch?
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.quote:
Omdat Pauw als journalist én presentator bij de publieke omroep natuurlijk deel uitmaakt van het linkse cultuurmarxistische kartel.quote:
Nee, over een maand scriptie presenteren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Duurt ook lang hè?
Maar heb je al een BSc?
Sommige gasten krijgen dan weer teveel spreektijd is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gasten krijgen meestal maar een paar minuten spreektijd en sommige gasten zijn ronduit debiel. Geldt trouwens voor de meeste talkshows hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je nickname suggereert dat je een passieve zuiger bent, klopt dat?
Genoeg te zuigen in deze SC hoor.quote:
Zozo, scriptie op Bachelor level.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, over een maand scriptie presenteren.
Ik had net zo'n lekkere toffee. Heb ik zo lang mogelijk op proberen te zuigen, maar toen ie zacht werd heb ik hem toch maar doormidden gebeten.quote:
Te weinig gericht op vastgoed.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom telt bedrijfseconomie niet?
Tsja, alleen maar cashflowtjes doorrekenen en factoren bepalen is ook geen 240 ECTS waard.
Gaat wel gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, scriptie op Bachelor level.
Laten we maar alvast pagina's reserveren in Nature voor je onderzoeksresultaten.
Je wilt je volledig richten op het vastgoed? Kan je dan niet beter een relevante hbo-studie gaan doen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Te weinig gericht op vastgoed.
Had tbh geen idee dat TU een bachelor vastgoed aanbied, ga toch even bekijken, kom hier zo op terug.
Geen tand+ in je pakket zitten?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had net zo'n lekkere toffee. Heb ik zo lang mogelijk op proberen te zuigen, maar toen ie zacht werd heb ik hem toch maar doormidden gebeten.
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, wat loop je nou in vredesnaam te zuigen, ouwe burgerlul. Alsof een scriptie een vrijwillig onderdeel van een bachelor is.
Maar geen mr.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo brutaal hè, propedeuse-jongen.
Je hebt het wel tegen iemand met twee titels meer.
Ook geen mevr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |