Die was hier gisteren nog (Webschip).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te hopen dat EG nog eens een keer op komt draven.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken ... en toen kwam ik Freegans tegen. Haha!
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
De Europese Federatie komt stiekem elke dag een klein beetje dichterbij mensen.
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin in een flinke uitbreidingsgolf van de eurozone. Immers is het alweer twee jaar geleden dat alle drie de Baltische staten er voor het eerst volledig bij zaten.
Dus kom maar op met Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Polen, Roemenië, Hongarije, Schotland en Noord-Ierland. En diepere economische integratie graag.
Ik wilde SATANIC RITUALS als TT, maar die vettige Kaas was me voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde "Met hopelijk geen satanische kindoffers" als TT doen.
Waarom stel je mij op deze manier een vraag? Grote kans dat ik het niet zie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Japie stuur jij wel eens brieven of e-mails naar Tweede Kamerleden?
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.
Dat jouw bekrompen wereldbeeld je vertelt dat dit soort dingen niet gebeurd is dan wel weer grappig.
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
Jee Kaas-, zit ik te wachten op een acceptgiro van D66 blijkt dat jij gewoon mijn lidmaatschap voor het eerste jaar betaald hebt
Jij gaat bier van me krijgen bij de volgende meet!
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.
Nu-uh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.
Ja whatever.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Lid af worden bij de PvdA is lastiger, al twee keer een mail gestuurd maar ik krijg behalve een auto-reply gewoon geen antwoordquote:
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.quote:
Jouw ogen zijn geopend!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.
Ik ben lekker de zon in geweest, nu weer even terug. Dat is het mooie van veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
Zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.
Ik heb 'm net weer van de blokkade af. Wou gister even weten of hij al wat was bijgetrokken maar lijkt steeds verder af te glijden. Gister al dat gezeik met die mensen die claimen zonder voedsel en water te kunnen, nu blijkt de financiële sector kinderen te offeren aan demonen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb 'm net weer van de blokkade af. Wou gister even weten of hij al wat was bijgetrokken maar lijkt steeds verder af te glijden. Gister al dat gezeik met die mensen die claimen zonder voedsel en water te kunnen, nu blijkt de financiële sector kinderen te offeren aan demonen.
Als we in dit tempo doorgaan zit Japie binnen de week in een prikkelarme instelling bij te komen.
Jij doet precies hetzelfde. Jij gelooft niks wat niet in je wereldbeeld past. Dit wat ik vertel past er niet in dus zullen wel leugens zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"
Je bent een parodie op jezelf joh.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:45 schreef GSbrder het volgende:
Maar even, satanisme is toch een persoonlijke zaak? Kinderen offeren is niet zo netjes, maar de duivel vereren doen ze ook op de IT afdeling.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"
Je bent een parodie op jezelf joh.
Sommige mensen in de IT doen sowieso wel vrij vreemde dingen, zie bijvoorbeeld dit bizarre verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:45 schreef GSbrder het volgende:
Maar even, satanisme is toch een persoonlijke zaak? Kinderen offeren is niet zo netjes, maar de duivel vereren doen ze ook op de IT afdeling.
Ik ga voor de meest-waarschijnlijke verklaring voor fenomenen. Hoe meer je met demonische entiteiten en pseudo-wetenschappelijke artikelen moet slingeren om je verhaal te ondersteunen, hoe minder waarschijnlijk dat het overeenstemt met de waarheid. Zou jij ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde. Jij gelooft niks wat niet in je wereldbeeld past. Dit wat ik vertel past er niet in dus zullen wel leugens zijn.
En waarom de MSM je van alles voorliegen is een stuk beter te verklaren waarom deze man hierover zou liegen. Maar niet in jouw wereld. In jouw wereld is deze man gewoon gek. Klaar. Opgelost. Bedreiging van het wereldbeeld geweken en weer lekker aan de pot bier.
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga voor de meest-waarschijnlijke verklaring voor fenomenen. Hoe meer je met demonische entiteiten en pseudo-wetenschappelijke artikelen moet slingeren om je verhaal te ondersteunen, hoe minder waarschijnlijk dat het overeenstemt met de waarheid. Zou jij ook eens moeten proberen.
Dan mogen we belastinggeld betalen om een bankzitter die als enige de wereld wél snapt ook van wat brood en een dak boven zijn hoofd te voorzien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.
That are aliens! Officer do something about that!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is wel een van de betere UFO-video's die ik heb gezien.
Ben lang niet de enige hoor. Een man als Martijn van Staveren heeft afgelopen jaar pak em beet 20000 mensen bij zijn lezingen gehad. En dat is er maar 1!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan mogen we belastinggeld betalen om een bankzitter die als enige de wereld wél snapt ook van wat brood en een dak boven zijn hoofd te voorzien.
Klik, doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Wat me nog het meest stoort hier is het afbranden van mensen of zaken terwijl het helemaal niet onderzocht of bekeken wordt. Hoe kun je je dan ooit een gedegen mening vormen?
Veel Japie's daar..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed topic wel: TRU / God is een psychopaat
Dat zou wel de oplossing zijn toch, weg met het eigen beleid?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Juistem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.
Gefileerd op het feit dat hij mod is geweest op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het mod zijn op FOK! kan overleven, kan je Den Haag ook wel aan
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het mod zijn op FOK! kan overleven, kan je Den Haag ook wel aan
En kamervragen over stellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichten
geen zin in
Muahahahahahaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichten
geen zin in
Ik vind meteen dit soort dingen met google:quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Flikker toch op
Het is gewoon een psychisch gestoord huftertje die doorgaat tot hij zijn zin krijgt, op deze manier lik je zijn ballen nog meer waardoor hij nog meer ego krijgt.
Had van een admin toch wel wat meer verstand verwacht.
Het is namelijk het klootzakje die de radio bijna om zeep heeft geholpen, en voor een hoop mensen de sfeer flink verziekt heeft.
niet alleen de sfeer overigens.
Maar wel waar je op afgerekend kan worden. Mensen lastigvallen op Twitter en kritiekloos achter geschifte figuren aanlopen doet het matig op je cv...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind meteen dit soort dingen met google:
[..]
Maar dat weet je toekomstige werkgever natuurlijk nietquote:
Mooi hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:19 schreef remlof het volgende:
Nog niet eens 18 en nu al z'n toekomst vergooid door al z'n rechts-extremistische uitlatingen online.
Die Fylax toch
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat weet je toekomstige werkgever natuurlijk niet
Gelukkig is 'ie een 'multitalent'quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het het zelfreinigend vermogen van onze maatschappij noemen.
Pedofilie doet het ook niet zo goed op je cvquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ondertussen wel een beetje van fylax gaan houden, als ik hem nu tegenkom in een donker steegje zou ik hem er droog insteken.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ondertussen wel een beetje van fylax gaan houden, als ik hem nu tegenkom in een donker steegje zou ik hem er droog insteken.
Hij kan later vast nog wel ergens pallets gaan sorteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig is 'ie een 'multitalent'
Ik vermoed dat ik hem toch niet tegenkom voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pedofilie doet het ook niet zo goed op je cv
Tot volgende week, pik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik hem toch niet tegenkom voor zijn verjaardag.
Totdat de AIVD je gaat natrekken. Of de Russen. Of wie dan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:26 schreef Fylax het volgende:
Maar jammer dat het weer persoonlijk en over mijn persoon moet gaan. Dat is ook het jammere aan het internet.
Volgens mij ben ik hier op FOK! gewoon Fylax en ligt dat gescheiden van het echte leven.
Dan geef jij dat toch aan, dat jij evt fout geweest bent, en er lering van getrokken hebt evt dat jij het in de toekomst probeert te vermijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin in
Neuh, al is Schotland wel een optiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben jullie al verhuisplannen naar de EU?
We spreken gewoon af dat we elkaar niet verlinken en dan kunnen we er voor gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin in
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik mis de tijd dat hier enkel homo's en hipo's zaten.
We zijn het gewoon allebei. Hopo's dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.
Fok kan niet meer stuk voor mij nu jij terug bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik mis de tijd dat hier enkel homo's en hipo's zaten.
nog 1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Moblo heeft tieten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nog 1
mjah met het gebrek aan vrouwen in dit gedeelte niet zo vreemd
waar (waarschijnlijk) alleen linus niet boven de 35 is?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Moblo, Janneke, Disana, Leandra, Linus, Whiskers... het barst hier van de vrouwen.
Oy!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar (waarschijnlijk) alleen linus niet boven de 35 is?
takes one to know onequote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Moblo, Janneke, Disana, Leandra, Linus, Whiskers... het barst hier van de vrouwen.
Ga d'r voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar (waarschijnlijk) alleen linus niet boven de 35 is?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, nu ineens valt er wat op z'n plek: Fylax + Php = Ketchup!
Weet ik. Ik doe ook erg m'n best hier in de slowchat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fok kan niet meer stuk voor mij nu jij terug bent.
Nee gewoon een rechtse vrouw die links stemt wegens groepsdruk.quote:
Die heeft ook geen beha die je eerst los moet zien te krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
En als je tetten wil kun je ook gewoon voor Kaas- gaan. Die is sowieso makkelijker in dat soort dingen, denk ik.
Dom, jong en eigenwijs komt het ongeveer op neer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietmaar dat kan doorde kater komen...
![]()
Ah!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dom, jong en eigenwijs komt het ongeveer op neer.
Vrouwen mogen prima groenlinks stemmen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee gewoon een rechtse vrouw die links stemt wegens groepsdruk.
Kijk aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee gewoon een rechtse vrouw die links stemt wegens groepsdruk.
Niet meteen geil gaan DMen hè?quote:
Hehe, godse apen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:01 schreef remlof het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)elsoftware~a4479964/
Hiddema klikt natuurlijk nog gewoon op elke link in elke mail die ie krijgt
Leuterfoto is net die kant op.quote:
Ik verdenk een van de 50+'ers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:01 schreef remlof het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)elsoftware~a4479964/
Hiddema klikt natuurlijk nog gewoon op elke link in elke mail die ie krijgt
Ze was gesnapt toen ze een artikel deelde met haar naam er boven ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leuterfoto is net die kant op.
Maar even nagekeken en er staat inderdaad geen geslacht ingevuld. Ben kennelijk maar gewoon uitgegaan van het aloude internet adagium.
Of Kuzu die z'n MIT-vrinden een handje helpt.quote:
Ik heb het idee dat ze sindsdien dit gekkenhuis een beetje mijdt. Maar misschien kan Pokkel haar teruglokken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was gesnapt toen ze een artikel deelde met haar naam er boven ofzo
Neuh, luchtsherrif.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was gesnapt toen ze een artikel deelde met haar naam er boven ofzo
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:08 schreef Kaas- het volgende:
Linus vertelde gewoon zelf een mokkeltje te zijn hoor. Dit als reactie op dat ik die GL-stem van 'hem' nogal gay vond.
Dan niet he.quote:
Ben je nog een beetje in training trouwens voor een nieuwe run.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:08 schreef Kaas- het volgende:
Linus vertelde gewoon zelf een mokkeltje te zijn hoor. Dit als reactie op dat ik die GL-stem van 'hem' nogal gay vond.
Is het ook. Maar wijvengedrag is toegestaan voor wijven. Soms dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:08 schreef Kaas- het volgende:
Niet voor een specifiek evenement, maar hardloopseizoen is wel weer begonnen dus ik maak m'n kilometertjes.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje in training trouwens voor een nieuwe run.
Lekker lekker, ik dacht met dat mooie weer ga ik ook eens een "rondje" lopen in het bos. Kwam niet verder dan 2 kilomter tot ik de eer aan mezelf liet en er maar mee stopte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet voor een specifiek evenement, maar hardloopseizoen is wel weer begonnen dus ik maak m'n kilometertjes.
Ga jij hier nu de dienst uitmaken? Ik was hier eerder dan jijquote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het ook. Maar wijvengedrag is toegestaan voor wijven. Soms dan.
Volgens mij is dat al ruim langer geleden dan de laatste post hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sindsdien dit gekkenhuis een beetje mijdt. Maar misschien kan Pokkel haar teruglokken.
Oei. Dat duurt in bed dus ook maar vijf minuten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker lekker, ik dacht met dat mooie weer ga ik ook eens een "rondje" lopen in het bos. Kwam niet verder dan 2 kilomter tot ik de eer aan mezelf liet en er maar mee stopte.
Beetje 100 meters lopen geeft je helaas geen echte conditie
De dienst uitmaken is nu weer een mannentaak bij uitstek, beste Disana.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij hier nu de dienst uitmaken? Ik was hier eerder dan jij![]()
![]()
Vandaar dat ik er wat agressieve smileys bij deed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat biedt geen enkele garantie.
Dit. Linvs komt hier nog vaak zat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al ruim langer geleden dan de laatste post hier.
Wel heel je endeldarm gaar van de wrijving, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oei. Dat duurt in bed dus ook maar vijf minuten?
Je zegt dat goed: mannen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De dienst uitmaken is nu weer een mannentaak bij uitstek, beste Disana.
En af en toe ook gewoon nuchter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit. Linvs komt hier nog vaak zat.
Normaal gesproken zijn het enkel Remlof, Kaas, en Koos die hier zat komen. Ja, en Sjon zuipt zich volgens mij altijd het apelazarus, maar tohc.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die maken we hier van hoefijzers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oei. Dat duurt in bed dus ook maar vijf minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DH ooit nuchter denk je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het enkel Remlof, Kaas, en Koos die hier zat komen. Ja, en Sjon zuipt zich volgens mij altijd het apelazarus, maar tohc.
Neuh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probeer je nu het een of ander te insinueren, beste Disana?
Wacht maar tot Disana je met de mattenklopper staat op te wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De dienst uitmaken is nu weer een mannentaak bij uitstek, beste Disana.
Ik heb tegenwoordig een taser.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot Disana je met de mattenklopper staat op te wachten
Klinkt een beetje als een scenario voor een porno-scene.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot Disana je met de mattenklopper staat op te wachten
Laten we het hopen. Beetje inhoudelijke users zijn wel zo leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een scenario voor een porno-scene.
Als je auto getazerd wordt bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Tip: tasers voel je niet als je in je auto blijft.
Volgende keer deegroller gebruiken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:19 schreef Leandra het volgende:
Darn, m'n telefoon kent het woord "mattenklopper" niet eens
Serieusquote:
Geweldige tip! Wat nog beter werkt is in een emmer met water staan, dan gaat alle stroom meteen via het water weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Tip: tasers voel je niet als je in je auto blijft.
Ja! Dat kent hij wel!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgende keer deegroller gebruiken.
De overheid en ICT gaan nooit zo goed samen. Ik zeg dat ze maar beter weer een adviseur die minstens 10 miljoen kost in de arm kunnen nemen.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgende keer deegroller gebruiken.
[..]
Serieus
Correct. Als iemand een taser in jouw richting afvuurt, maar jij in een Daihatsu zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je auto getazerd wordt bedoel je?
Tenzij de deur openstaat en je die elektroden nog steeds in je ballen geschoten krijgt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct. Als iemand een taser in jouw richting afvuurt, maar jij in een Daihatsu zit.
Zo zo, flinke upgrade. Zijn er kleine pompom's in aantocht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tenzij de deur openstaat en je die elektroden nog steeds in je ballen geschoten krijgt natuurlijk.
Tegenwoordig Passat overigens
Zou hier sprake zijn van een crimineel die niet doorheeft wie het slachtoffer is? Want dat is wel onhandig... er zal vast beter onderzocht worden wie er achter zit dan wanneer het een aanval op de Didi of de Bruna is.quote:
Niet eens, wel andere directeur hiero.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo zo, flinke upgrade. Zijn er kleine pompom's in aantocht?
Nice.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet eens, wel andere directeur hiero.
Weet ik veel. Zo goed ken ik je nou ook weer niet, dus echt een beeld van je veiligheidsbeleving heb ik ook nietquote:
Misschien vindt hij het niet belangrijk genoeg? Kleine fracties moeten keuzes maken waarop ze zich willen richten.quote:
Ik voel me hier veilig dus een taser is niet nodig. Ik dacht trouwens dat ze verboden waren voor particulieren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zo goed ken ik je nou ook weer niet, dus echt een beeld van je veiligheidsbeleving heb ik ook niet
Ik ook, maar dat zegt niets. Ik heb ook vast wel iets in huis wat officieel niet mag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me hier veilig dus een taser is niet nodig. Ik dacht trouwens dat ze verboden waren voor particulieren.
Tja, op een gegeven moment zijn je originele antwoorden op de langspeelplaat van Geert wel op.quote:
Dan maar gewoon niet op ingaan toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, op een gegeven moment zijn je originele antwoorden op de langspeelplaat van Geert wel op.
Min of meer. Verbaast dat je?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Impliceert Wilders nu dat GL terrorisme eigenlijk niet zo erg vindt?
En Wilders vindt discriminatie op grond van afkomst geen probleem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is nog al een beschuldiging van een parlementariër richting collega's. Maar goed, het blijft inderdaad Wilders. Die houdt zich wel vaker niet aan fatsoensnormen.quote:
Dat is wel heel gênant ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, Asscher vindt dat Rutte moet gaan zorgen voor meer vaste banen. Als de PvdA echt niet meer bestaat kan hij altijd nog cabaretier worden.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb ook vast wel iets in huis wat officieel niet mag.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:58 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand een foto van mark Rutte toen hij 22 was?
Goede snor links.quote:
Oh, hij beklaagt zich weer dat z'n eigen wet niet werkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, Asscher vindt dat Rutte moet gaan zorgen voor meer vaste banen. Als de PvdA echt niet meer bestaat kan hij altijd nog cabaretier worden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij beklaagt zich weer dat z'n eigen wet niet werkt?
Dat is ook hier op Fok weer helemaal hip de afgelopen dagen. Misschien leest 'ie hier wel mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Lijkt er wel op, maar het staat niet bij de foto.quote:
Het is de oude drogredenering hè. Als je niet voor mijn plannen bent ben je tegen mij. Als je niet voor een hek op de grens bent, ben je mede schuldig aan terrorisme.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is ook hier op Fok weer helemaal hip de afgelopen dagen. Misschien leest 'ie hier wel mee.
Ja, leer mij die Greet kennenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is de oude drogredenering hè. Als je niet voor mijn plannen bent ben je tegen mij. Als je niet voor een hek op de grens bent, ben je mede schuldig aan terrorisme.
Even lekker progressief de leidingen smeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Pechtold en Klaver gaan even samen naar de wc.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Met Brenda is het minder voorspoedig gelopen.
Ze was vast niet achterbaks genoeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Met Brenda is het minder voorspoedig gelopen.
Tja, hij weet inmiddels zeker dat hij niet hoeft te regeren. Flinke last van z'n schouders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders ziet er wel weer iets beter uit dan tijdens de campagne trouwens. Verder slaat het als vanouds nergens op wat hij allemaal verkondigt. Maar zijn achterban slikt het ongetwijfeld als zoete koek.
Puur toneel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een misbaksel is het toch ook, die Wilders.Zure verliezer. Alles en iedereen verrot schelden en dan verbolgen zijn dat niemand nog met hem wil samenwerken.
#Stopdeislamquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders ziet er wel weer iets beter uit dan tijdens de campagne trouwens. Verder slaat het als vanouds nergens op wat hij allemaal verkondigt. Maar zijn achterban slikt het ongetwijfeld als zoete koek.
Oké, Fleur.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Wilders, wat ben je weer briljant!![]()
![]()
![]()
Die oorwurmengezichtjes van Rutte en Buma..![]()
![]()
Toch wel lullig gevoel, lijkt me. Dat je bestuursmaatje minister-president is geworden en jij op middelbare leeftijd werkloos thuis zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze was vast niet achterbaks genoeg.
Natuurlijk, maar Wilders liet zich wel verschrikkelijk kennen. Buma zei het wel mooi: Wilders gaat weer niks bereiken voor z'n kiezers.quote:
Tja zij heeft kinderen eruit gepoept, Mark zit vriendeloos iedere zaterdagavond bij zijn moeder op de bank met een glaasje ranja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch wel lullig gevoel, lijkt me. Dat je bestuursmaatje minister-president is geworden en jij op middelbare leeftijd werkloos thuis zit.
En hij zelf en al zijn kiezers zullen de komende vier jaar blijven huilen dat dat aan iedereen ligt - behalve aan hem zelf.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Wilders liet zich wel verschrikkelijk kennen. Buma zei het wel mooi: Wilders gaat weer niks bereiken voor z'n kiezers.
Ik stem de communistische partij hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Werkschuw tuig hier allemaal. Allemaal linkse hobbyterroristen.
Mark heeft vast een hele lieve moeder.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Tja zij heeft kinderen eruit gepoept, Mark zit vriendeloos iedere zaterdagavond bij zijn moeder op de bank met een glaasje ranja.
Alsof zijn achterban npo politiek kijktquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij knipt zij ook de nagels van haar zoon, nadat ze zijn haar heeft gewassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mark heeft vast een hele lieve moeder.
Wel de spreekbeurt op Dumpert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof zijn achterban npo politiek kijkt
Iedereen met een IQ van 100 of meer prikt daar probleemloos doorheen. Het zegt eigenlijk ook alles dat Wilders nog steeds in 2012 leeft. Het is 2017 en hij heeft feitelijk niks zinnigs te melden. Zijn vodje dat een verkiezingsprogramma moest voorstellen bewijst dat ook wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En hij zelf en al zijn kiezers zullen de komende vier jaar blijven huilen dat dat aan iedereen ligt - behalve aan hem zelf.
Hij doet het minimale om het domste deel van zijn kiezers gelukkig te houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ van 100 of meer prikt daar probleemloos doorheen. Het zegt eigenlijk ook alles dat Wilders nog steeds in 2012 leeft. Het is 2017 en hij heeft feitelijk niks zinnigs te melden. Zijn vodje dat een verkiezingsprogramma moest voorstellen bewijst dat ook wel.
Ik zit op mijn dakterras met het flesje Krug van gisteravond te irriteren aan de glare op mijn MacBook, zie geen drol.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Is het zulk mooi weer. Zitten we een beetje binnen het formatiedebat te bekijken.
Bij de stem van Pechtold zie je het hoofd van Pechtold.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zit op mijn dakterras met het flesje Krug van gisteravond te irriteren aan de glare op mijn MacBook, zie geen drol.
Zonlicht is niet goed voor je autisme.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Is het zulk mooi weer. Zitten we een beetje binnen het formatiedebat te bekijken.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij de stem van Pechtold zie je het hoofd van Pechtold.
Vit D, hebben we allemaal nodig of je moet het slikken in pil-vorm.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zonlicht is niet goed voor je autisme.
Ik heb het omgekeerde ook altijd. Als ik het hoofd van Pechtold zie, hoor ik "Europa, europa, europa"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij de stem van Pechtold zie je het hoofd van Pechtold.
Ben vandaag al een uurtje of twee buiten geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Vit D, hebben we allemaal nodig of je moet het slikken in pil-vorm.
ALLE LINKSE STUDENTES KLETSNAT.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor Jessias 'Obama' Trudeau.
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 16:34:12BREAKING: U.S Secret Service agents just cleared all media and visitors off the White House North Lawn. Snipers seen roaming property. reageer retweet
alweer?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:36 schreef Fylax het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 16:34:12BREAKING: U.S Secret Service agents just cleared all media and visitors off the White House North Lawn. Snipers seen roaming property. reageer retweet
Is die strakgetrokken oostblokhoer botox aan het lekken?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:36 schreef Fylax het volgende:
klimaat dat zich niet aanpast aan ons het land uitzettenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Keihard aanpakken dat klimaat, geen genade!
Klimaat is een linkse leugen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
klimaat dat zich niet aanpast aan ons het land uitzetten
Alle >25C temperaturen terug naar Marokko!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
klimaat dat zich niet aanpast aan ons het land uitzetten
Prima, dan ga ik ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alle >25C temperaturen terug naar Marokko!
Ho ho, niets mis met oostblok-dames.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is die strakgetrokken oostblokhoer botox aan het lekken?
Dat sowieso. GroenLinks is pas in 1990 opgericht, en pas toen begon dat geouwehoer over het klimaat.quote:
Ho ho, niets mis met lekkende hoeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is die strakgetrokken oostblokhoer botox aan het lekken?
De 'annefleurtjes'quote:
Hij zegt 'usher'.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Als Asscher "als je" zegt, klinkt het alsof hij Asscher zegt.
Zie het van de zonnige kant. Ook iemand zonder universitair diploma (geen pun intended natuurlijk!!11) kan partijleider worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Mooi opstel heeft Jesse geschreven hè. Pink een traantje weg.
Wat een idealisme. Wat een passie. Wat een man.
Dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ho ho, niets mis met oostblok-dames.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:36 schreef Fylax het volgende:
PAKKETJE!!!!!!!!!!twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 16:41:07UPDATE: White House south lawn is on lock down due to a suspicious package, All reporters are locked in the brefing room. reageer retweet
Die ouders hebben wel echt gefaald in de naamgeving, Anne-Fleur is per definite een blonde VWO hockeyslet die VVD stemt net als papa en mama en op haar Vespa de straten onveilig maakt.quote:
Trump heeft weer wat pillen besteld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]PAKKETJE!!!!!!!!!!twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 16:41:07UPDATE: White House south lawn is on lock down due to a suspicious package, All reporters are locked in the brefing room. reageer retweet
3/10, voorhoofd/10, 4/10, 3/10quote:
Hallo Drugshondquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Veel te Nederlands.quote:
Gewoon een pizzadoos natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Trump heeft weer wat pillen besteld.
Ik zou bijna zeggen: wie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Als Asscher "als je" zegt, klinkt het alsof hij Asscher zegt.
en jij bent een 11/10 natuurlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
3/10, voorhoofd/10, 4/10, 3/10
2e van links.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Veel te Nederlands.Waar is de exotische uitstraling?
De linkerdrie krijgen van mij ruimschoots een voldoende hoor. Maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig als een goddelijke figuur als jij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
3/10, voorhoofd/10, 4/10, 3/10
9,5/10 als ik mijzelf bescheiden moet opstellen.quote:
Zeggen dat je moet schijten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef LA_niner het volgende:
Wat is een goed excuus om met een vriend chillen en niet te eten?
Beter dan het "volk" van Wilders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Daar is Roemer weer, met z'n "mensen". Echt z'n ultieme stopwoordje, dat "mensen".
Wat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef LA_niner het volgende:
Wat is een goed excuus om met een vriend chillen en niet te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |