Armenië ligt heel ver weg van de Oeral. Zoals hierboven gezegd, als je de Kaukasus als grens aanhoudt is Armenië niet Europees.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor, Europa loopt tot aan de Oeral.
Bedankt voor deze bijdrage Hans.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dankzij links kun jij lezen en schrijven.
Rechts : 1.6 miljard doden.
Zou het mijn iq van >160 zijn, of jouw uitleg?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je het snel oppikte voor iemand die mijn eerste post niet snapte. Lekker bezig hoor.
Trusten.
Ja ongeveer, de meeste serieuze mensen houden de AA-lijn aan als grens van Europa. Aangezien het gebied nabij de Oeral niet erg dicht bevolkt is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
de meeste serieuze mensen houden de AA-lijn aan als grens van Europa
Bedankt, straks komt hij weer hierheen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Deze parel kon ik jullie niet onthouden. Nog beter dan de kernbom-uitspraken.
[..]
#genietenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bedankt, straks komt hij weer hierheen.
quote:
Zie video.quote:Breatharianism /brɛθˈɛəriənɪzəm/ is the belief that it is possible for a person to live without consuming food. Breatharians claim that food, and in some cases water, are not necessary for survival, and that humans can be sustained solely by prana, the vital life force in Hinduism. According to Ayurveda, sunlight is one of the main sources of prana, and some practitioners believe that it is possible for a person to survive on sunlight alone. The terms breatharianism or inedia may also refer to this philosophy when it is practiced as a lifestyle in place of the usual diet.
Zodra het UWV erachter komt dat hij niet aan z'n sollicitatieplicht voldoet wellicht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme die Japie begint ook steeds meer van het padje te raken hè?
We kunnen nu al reptilians, breatharianism, en het geloof dat de financiële sector in directe verbinding met demonische entiteiten afstrepen. Hoeveel meer is er nog nodig voor een rechterlijke machtiging?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin in een flinke uitbreidingsgolf van de eurozone. Immers is het alweer twee jaar geleden dat alle drie de Baltische staten er voor het eerst volledig bij zaten.
Dus kom maar op met Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Polen, Roemenië, Hongarije, Schotland en Noord-Ierland. En diepere economische integratie graag.
Yes. Goed inkijkje in de Japanse cultuur ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja echt? Zag het toevallig in de reacties en leek me wel een aardige schrijver, moeite waard dus?
Ik zit nog steeds te hopen dat EG nog eens een keer op komt draven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Hoop echt dat Japie en Klopkoek eens naar een meet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |