Je bent dus niet tegen alle vormen van geweld, je verheerlijkt het zelfs. Mensen als jij zijn gevaarlijker en een stuk enger dan Turken die met een vlag op een brug staan te zwaaien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben in principe tegen alle vormen van geweld. Maar in een wereld waarin overheids geweld de normaalste zaak van de wereld is en als "goed" gezien word mag er wel een beetje tegengas zijn. Mensen die vechten omdat ze hun familieleden door drones om hebben zien komen en omdat deze drones in hun landen vliegen kan ik een toch een stuk beter begrijpen.
Tegengas is dus nu het omverrijden van burgers uit naam van een sprookjesfiguur?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben in principe tegen alle vormen van geweld. Maar in een wereld waarin overheids geweld de normaalste zaak van de wereld is en als "goed" gezien word mag er wel een beetje tegengas zijn. Mensen die vechten omdat ze hun familieleden door drones om hebben zien komen en omdat deze drones in hun landen vliegen kan ik een toch een stuk beter begrijpen.
Anonymous is alles behalve een symbool voor BNW maar gewoon een groepje computernerds/hackers die verder ook geen reet bereiken. Ze zetten hun skills voornamelijk in voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je hoeft het inderdaad niet met 100% van de onderwerpen eens te zijn maar Anonymous (symbool voor BNW) huillies noemen zegt wel genoeg hoor......
En shirts!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig schreef Ché nog goeie boeken.
Nou?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Japie. Denk jij nou ook dat Thierry Baudet een reptillian is?
Natuurlijk willen we dat zien, maar dat kan gewoon openbaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is hier trouwens erg credible bewijs voor. Als je het wilt zien dm me.
Zo zeg. Dat is me nogal een uitspraak!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent dus niet tegen alle vormen van geweld, je verheerlijkt het zelfs. Mensen als jij zijn gevaarlijker en een stuk enger dan Turken die met een vlag op een brug staan te zwaaien.
Post maar gewoon hierquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is hier trouwens erg credible bewijs voor. Als je het wilt zien dm me.
Goed. Jij weet dus blijkbaar helemaal niks van Anonymous. Waarom heb je toch een zo duidelijke mening over onderwerpen waar je echt helemaal niks van afweet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Anonymous is alles behalve een symbool voor BNW maar gewoon een groepje computernerds/hackers die verder ook geen reet bereiken. Ze zetten hun skills voornamelijk in voor eigen gewin.
https://vimeo.com/208564502/0b77034a78quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk willen we dat zien, maar dat kan gewoon openbaar.
Met de beschrijving bij voorkeur in kapitalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ja kom hier met dat bewijs. Gaarne in de vorm van een youtube-video.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je kunt DM's ook blokkeren, als je er 1 binnenkrijgt staat er geloof ik rechtsboven in de optie tot negeren/blokkeren.
Kaas gezien niet klagen dus maar blocken, of wil jij ze juist hebben?quote:
MET HOOFDLETTERS IN DE TITEL. Want hoe meer hoofdletters, hoe waarder het filmpje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
https://vimeo.com/208564502/0b77034a78
En nu ga ik naar buiten!
Fucking lekker weer gek!
quote:Hij had een eigen bedrijf wat actief was in vermogensbeheer. Zodoende kwam hij in aanraking met criminele organisaties zoals de geheime diensten van deze wereld. Ronald vertelt over zijn werk voor deze criminele en vaak extreem sadistische organisaties. Ronald raakte steeds verder verstrikt in deze schaduwwereld waarin alles geoorloofd is. Totdat Ronald letterlijk brak en crashte. Zijn breekpunt heeft alles te maken met satanische kinderoffers en zaken die daar mee in verband staan.
Ronald vertelt over het geloof wat deze satanisten waar hij voor werkte aanhangen. En dat geloof is eigenlijk geen geloof maar bittere werkelijkheid. Deze satanische psychopaten staan in contact met extreem duistere demonische entiteiten.
Het liefst eentje van minimaal twee uur lang.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Matige bron. En geen bewijs anders dan wat deze knakker eens lekker wil vertellen.quote:
Het gaat ons meer om de satanische kinderoffers en de demonische entiteiten dan de vraag of hij een bedrijf had Sjonnie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:11 schreef john2406 het volgende:
Lijkt mij logisch dat hij een bedrijf had toch?
Als hij het nog zou hebben zou deze dan naar buiten treden mits het zo zou zijn of was?
Ok Japie, voor de lieve vrede ga ik maar stoppen want normaal discussieren met jou blijkt wederom niet mogelijk zonder dat je meteen weer alles persoonlijk maakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed. Jij weet dus blijkbaar helemaal niks van Anonymous. Waarom heb je toch een zo duidelijke mening over onderwerpen waar je echt helemaal niks van afweet?
Heel misschien houden ze anderen wel tevreden door hun het bedrijf te laten houden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Matige bron. En geen bewijs anders dan wat deze knakker eens lekker wil vertellen.
Open je ogen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het liefst eentje van minimaal twee uur lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |