Zou ik ook niet doen denk ik. Hangt van de stof af ook en de precieze kleur blauw maar het is wel heftig. Beter een grijze bank met gekleurde kussens, dan kun je de zooi vervangen als je het zat bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Taupe.
Niet?
Had ook blauw in gedachten... Ik wil blauw erin, maar een blauwe bank is té denk ik.
Nee joh, dit is uit het leven gegrepen. Daar zitten historici op te wachten. Zo kunnen ze een indruk krijgen van hoe het was om te leven, waarschijnlijk zo rond 1980.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn helemaal niet bedoeld om opgeslagen te worden. Een beetje zoals de foto's die je per ongeluk maakt van de binnenkant van je broekzak.
Dat is wel zo, maar grijs is wat kouder dan taupe. Daarom dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen denk ik. Hangt van de stof af ook en de precieze kleur blauw maar het is wel heftig. Beter een grijze bank met gekleurde kussens, dan kun je de zooi vervangen als je het zat bent.
Haha ja dat is zo achterlijk lang voor bankenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar grijs is wat kouder dan taupe. Daarom dus.![]()
Levertijd is10 weken
.
Toch niet van Seats and Sofas of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar grijs is wat kouder dan taupe. Daarom dus.![]()
Levertijd is10 weken
.
Geloof het niet. Ik kies alles met een afstand van 6000 kilometer met een derde persoon tussendoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch niet van Seats and Sofas of iets dergelijks?
Je kunt toch wel vanuit de VS een bankje bestellen? Als je hem maar niet daar laat bezorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof het niet. Ik kies alles met een afstand van 6000 kilometer met een derde persoon tussendoor.
Tof!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:29 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt m'n nieuwe borden en schalen.
Dan weet je toch niet of het lekker zit etc.? Die foto was rechtstreeks uit de winkel welke ik toegestuurd heb gekregen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt toch wel vanuit de VS een bankje bestellen? Als je hem maar niet daar laat bezorgen.
Dat zou wel de 10 weken verklaren.
Als iemand anders er op zit weet je dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet of het lekker zit etc.? Die foto was rechtstreeks uit de winkel welke ik toegestuurd heb gekregen.
Hou op hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als iemand anders er op zit weet je dat toch ook niet?
zelf vind ik persoonlijk nog steeds de bank waar ted bundy van married with children op zat het meest lekkere type bankstel! is echt een soort bank waar je helemaal in wegzinkt!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n model, met hoge poten en dan in tauge-kleur of in grijs.
Jazeker, ze doet toch niks anders dan slapen in haar mand dus ze mag best 1m2 van de 28m2 van me hebben.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet of het lekker zit etc.?
Ik vind die uniebepalingen altijd maar onoverzichtelijke klotezooi opleveren. Ook als je gaat bladeren in het BW kun je zo zien welke artikelen/afdelingen uit een richtlijn zijn overgenomen. In plaats van artikelen bestaande uit een paar zinnen krijg je dan van die misbaksels bestaande uit acht leden of zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:34 schreef Tchock het volgende:
Ik lees nu over de CCCTB, de richtlijn die een soort Uniewijde vennootschapsbelasting moet gaan realiseren. Daar staan me toch prachtige bepalingen in, je kunt de chaos nu al voor je zien.
Ga nog effe met de hond naar buiten en zeiken, daarna pitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:36 schreef skysherrif het volgende:
als jullie zo nog wakker zijn weet ik nog een bizar kanaal
De CCCTB zou naast de Nederlandse vennootschapsbelasting gaan bestaan, dus er niet in opgenomen worden als ik het goed begrijp. Voordeel is dat landen internationale verliesverrekening kunnen toepassen en transfer pricing een ding van het verleden is (waardoor een hele tak van fiscalisten zonder werk zit maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind die uniebepalingen altijd maar onoverzichtelijke klotezooi opleveren. Ook als je gaat bladeren in het BW kun je zo zien welke artikelen/afdelingen uit een richtlijn zijn overgenomen. In plaats van artikelen bestaande uit een paar zinnen krijg je dan van die misbaksels bestaande uit acht leden of zo.
Ja echt? Zag het toevallig in de reacties en leek me wel een aardige schrijver, moeite waard dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |