"at the time the link is submitted."quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verboden om links te posten met meer dan 100K views maar die subreddit heeft 200K subscribers. Kort feestje wordt dat dan?
Oh, vooruit. Heb je wat hoogtepunten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"at the time the link is submitted."
Neuh, maar het is gewoon wel leuk om juist die "vergeten" video's te bekijken. Soms zit er echt bizarre shit bij. Zie bijvoorbeeld die kerel in die septictank. Had ook een kanaal van een kerel die uitsluitend video's heeft van verschillende modellen toiletpotten die doorgespoeld worden. Even zoeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, vooruit. Heb je wat hoogtepunten?
en waren de huren ook nog lekker laagquote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:14 schreef possetje het volgende:
[..]
met lubbers hadden de gewone mannen zoals ik nog geld voor een pilsje in het cafe
Over de 30e president van de VS, Calvin Coolidge. Wat een held.quote:He enjoyed childish practical jokes such as buzzing for his bodyguards and then hiding under his desk as they frantically searched for him, presumably fearing him kidnapped.
Maar waarom zou je dat soort dingen willen zien? Er is een reden dat het niemand een hol boeit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, maar het is gewoon wel leuk om juist die "vergeten" video's te bekijken. Soms zit er echt bizarre shit bij. Zie bijvoorbeeld die kerel in die septictank. Had ook een kanaal van een kerel die uitsluitend video's heeft van verschillende modellen toiletpotten die doorgespoeld worden. Even zoeken.
Moe. Ik moet de aanvullende literatuur af hebben van mezelf voor ik mag slapen maar het schiet voor geen meter op. Nog 15 pagina's dus ben er bijna.quote:
heb je soms bij boekenmensen, die raken geboeit door literatuur, en opeen worden ze wakker en is het 30 jaar later, en denken ze opeens "wat raar? ik ben oud geworden?"quote:
De mening van de meerderheid zegt soms niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat soort dingen willen zien? Er is een reden dat het niemand een hol boeit.
Ik ben ook moe. Heb geen energie om iets te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moe. Ik moet de aanvullende literatuur af hebben van mezelf voor ik mag slapen maar het schiet voor geen meter op. Nog 15 pagina's dus ben er bijna.
Met jou?
Haha nicequote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Heb geen energie om iets te doen.
Wel al een bank en de keukenservies uitgekozen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha niceWelke bank? Komt Bella bij je wonen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:18 schreef Tchock het volgende:
Nou nee, Pokkel, maar het is maar waar je opgewonden van raakt. Ik oordeel verder niet.
Dit soort dingen zijn helemaal niet bedoeld om opgeslagen te worden. Een beetje zoals de foto's die je per ongeluk maakt van de binnenkant van je broekzak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |