Die was hier gisteren nog (Webschip).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te hopen dat EG nog eens een keer op komt draven.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken ... en toen kwam ik Freegans tegen. Haha!
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
De Europese Federatie komt stiekem elke dag een klein beetje dichterbij mensen.
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin in een flinke uitbreidingsgolf van de eurozone. Immers is het alweer twee jaar geleden dat alle drie de Baltische staten er voor het eerst volledig bij zaten.
Dus kom maar op met Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Polen, Roemenië, Hongarije, Schotland en Noord-Ierland. En diepere economische integratie graag.
Ik wilde SATANIC RITUALS als TT, maar die vettige Kaas was me voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde "Met hopelijk geen satanische kindoffers" als TT doen.
Waarom stel je mij op deze manier een vraag? Grote kans dat ik het niet zie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Japie stuur jij wel eens brieven of e-mails naar Tweede Kamerleden?
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik vind het offeren van kinderen niet echt grappig nee.
Dat jouw bekrompen wereldbeeld je vertelt dat dit soort dingen niet gebeurd is dan wel weer grappig.
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever een handreiking naar Marokko, Algerije, Tunesië en Libië. Leuk voor de moslims.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
Jee Kaas-, zit ik te wachten op een acceptgiro van D66 blijkt dat jij gewoon mijn lidmaatschap voor het eerste jaar betaald hebt
Jij gaat bier van me krijgen bij de volgende meet!
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vaak voorkomend probleem ja, die satanische kinderoffers.
Nu-uh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Libië moet je bombarderen tot het stabiel is.
Ja whatever.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus een man die in de top van de financiele wereld heeft gewerkt (verifieerbaar feit) liegt hierover?
Lid af worden bij de PvdA is lastiger, al twee keer een mail gestuurd maar ik krijg behalve een auto-reply gewoon geen antwoordquote:
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.quote:
Jouw ogen zijn geopend!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.
Ik ben lekker de zon in geweest, nu weer even terug. Dat is het mooie van veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet steeds zeggen dat je weggaat als je het toch niet doet. Daarmee wek je onterechte verwachtingen.
Zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is nou juist deze instelling van onverschilligheid wat er mis is met de wereld. Deze instelling is de oorzaak van alle armoede en alle andere shit in de wereld. Ga eens een keer zelf nadenken man.
Ik heb 'm net weer van de blokkade af. Wou gister even weten of hij al wat was bijgetrokken maar lijkt steeds verder af te glijden. Gister al dat gezeik met die mensen die claimen zonder voedsel en water te kunnen, nu blijkt de financiële sector kinderen te offeren aan demonen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een collectieve actie starten om meneer niet te citeren of te benoemen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb 'm net weer van de blokkade af. Wou gister even weten of hij al wat was bijgetrokken maar lijkt steeds verder af te glijden. Gister al dat gezeik met die mensen die claimen zonder voedsel en water te kunnen, nu blijkt de financiële sector kinderen te offeren aan demonen.
Als we in dit tempo doorgaan zit Japie binnen de week in een prikkelarme instelling bij te komen.
Jij doet precies hetzelfde. Jij gelooft niks wat niet in je wereldbeeld past. Dit wat ik vertel past er niet in dus zullen wel leugens zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"
Je bent een parodie op jezelf joh.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:45 schreef GSbrder het volgende:
Maar even, satanisme is toch een persoonlijke zaak? Kinderen offeren is niet zo netjes, maar de duivel vereren doen ze ook op de IT afdeling.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als de kranten schrijven dat het morgen 18 graden wordt, gelooft Japie er geen reet van want mainstreammedia. Maar als iemand vertelt dat de top van de financiële wereld in direct contact staat met demonische entiteiten die kinderoffers verlangen: "waarom zou die man daar over liegen?!"
Je bent een parodie op jezelf joh.
Sommige mensen in de IT doen sowieso wel vrij vreemde dingen, zie bijvoorbeeld dit bizarre verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:45 schreef GSbrder het volgende:
Maar even, satanisme is toch een persoonlijke zaak? Kinderen offeren is niet zo netjes, maar de duivel vereren doen ze ook op de IT afdeling.
Ik ga voor de meest-waarschijnlijke verklaring voor fenomenen. Hoe meer je met demonische entiteiten en pseudo-wetenschappelijke artikelen moet slingeren om je verhaal te ondersteunen, hoe minder waarschijnlijk dat het overeenstemt met de waarheid. Zou jij ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde. Jij gelooft niks wat niet in je wereldbeeld past. Dit wat ik vertel past er niet in dus zullen wel leugens zijn.
En waarom de MSM je van alles voorliegen is een stuk beter te verklaren waarom deze man hierover zou liegen. Maar niet in jouw wereld. In jouw wereld is deze man gewoon gek. Klaar. Opgelost. Bedreiging van het wereldbeeld geweken en weer lekker aan de pot bier.
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga voor de meest-waarschijnlijke verklaring voor fenomenen. Hoe meer je met demonische entiteiten en pseudo-wetenschappelijke artikelen moet slingeren om je verhaal te ondersteunen, hoe minder waarschijnlijk dat het overeenstemt met de waarheid. Zou jij ook eens moeten proberen.
Dan mogen we belastinggeld betalen om een bankzitter die als enige de wereld wél snapt ook van wat brood en een dak boven zijn hoofd te voorzien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.
That are aliens! Officer do something about that!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is wel een van de betere UFO-video's die ik heb gezien.
Ben lang niet de enige hoor. Een man als Martijn van Staveren heeft afgelopen jaar pak em beet 20000 mensen bij zijn lezingen gehad. En dat is er maar 1!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan mogen we belastinggeld betalen om een bankzitter die als enige de wereld wél snapt ook van wat brood en een dak boven zijn hoofd te voorzien.
Klik, doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Wat me nog het meest stoort hier is het afbranden van mensen of zaken terwijl het helemaal niet onderzocht of bekeken wordt. Hoe kun je je dan ooit een gedegen mening vormen?
Veel Japie's daar..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed topic wel: TRU / God is een psychopaat
Dat zou wel de oplossing zijn toch, weg met het eigen beleid?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Juistem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is precies wat er van je verlangt wordt. Gewoon lekker dat soort dingen geloven, niet verder kijken dan je neus lang is en verder als een slaafje netjes je werk doen.
Gefileerd op het feit dat hij mod is geweest op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het mod zijn op FOK! kan overleven, kan je Den Haag ook wel aan
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het mod zijn op FOK! kan overleven, kan je Den Haag ook wel aan
En kamervragen over stellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichten
geen zin in
Muahahahahahaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 220.000+ berichten online staan op internet, waarvan het meeste hier op FOK!. Dat gaan ze dan allemaal uitzoeken en belichten
geen zin in
Ik vind meteen dit soort dingen met google:quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Flikker toch op
Het is gewoon een psychisch gestoord huftertje die doorgaat tot hij zijn zin krijgt, op deze manier lik je zijn ballen nog meer waardoor hij nog meer ego krijgt.
Had van een admin toch wel wat meer verstand verwacht.
Het is namelijk het klootzakje die de radio bijna om zeep heeft geholpen, en voor een hoop mensen de sfeer flink verziekt heeft.
niet alleen de sfeer overigens.
Maar wel waar je op afgerekend kan worden. Mensen lastigvallen op Twitter en kritiekloos achter geschifte figuren aanlopen doet het matig op je cv...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind meteen dit soort dingen met google:
[..]
Maar dat weet je toekomstige werkgever natuurlijk nietquote:
Mooi hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:19 schreef remlof het volgende:
Nog niet eens 18 en nu al z'n toekomst vergooid door al z'n rechts-extremistische uitlatingen online.
Die Fylax toch
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat weet je toekomstige werkgever natuurlijk niet
Gelukkig is 'ie een 'multitalent'quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het het zelfreinigend vermogen van onze maatschappij noemen.
Pedofilie doet het ook niet zo goed op je cvquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ondertussen wel een beetje van fylax gaan houden, als ik hem nu tegenkom in een donker steegje zou ik hem er droog insteken.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ondertussen wel een beetje van fylax gaan houden, als ik hem nu tegenkom in een donker steegje zou ik hem er droog insteken.
Hij kan later vast nog wel ergens pallets gaan sorteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig is 'ie een 'multitalent'
Ik vermoed dat ik hem toch niet tegenkom voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pedofilie doet het ook niet zo goed op je cv
Tot volgende week, pik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik hem toch niet tegenkom voor zijn verjaardag.
Totdat de AIVD je gaat natrekken. Of de Russen. Of wie dan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:26 schreef Fylax het volgende:
Maar jammer dat het weer persoonlijk en over mijn persoon moet gaan. Dat is ook het jammere aan het internet.
Volgens mij ben ik hier op FOK! gewoon Fylax en ligt dat gescheiden van het echte leven.
Dan geef jij dat toch aan, dat jij evt fout geweest bent, en er lering van getrokken hebt evt dat jij het in de toekomst probeert te vermijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin in
Neuh, al is Schotland wel een optiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben jullie al verhuisplannen naar de EU?
We spreken gewoon af dat we elkaar niet verlinken en dan kunnen we er voor gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen zin in
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik mis de tijd dat hier enkel homo's en hipo's zaten.
We zijn het gewoon allebei. Hopo's dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.
Fok kan niet meer stuk voor mij nu jij terug bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik mis de tijd dat hier enkel homo's en hipo's zaten.
nog 1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk 'ns. Kaas, wij mogen hier blijven posten.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |