abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:28:51 #1
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169669721


Dit topic bespreekt de Moonhoax, de stelling dat de bemande maanlandingen zoals die aan ons, publiek getoond zijn, als onderdeel van het Apolloprogramma niet echt gebeurd zijn.

De Apollo-maanlandingscomplottheorie is een complottheorie die stelt dat de Verenigde Staten niet echt astronauten naar de maan hebben gestuurd. De meeste wetenschappers, technici en ruimtevaartkenners schuiven de theorie als ongegrond terzijde. Er is een overvloed aan fysiek bewijs voor het tegendeel van de complottheorie.

Volgens deze complottheorie hebben de maanlandingen binnen het Apollo-ruimtevaartprogramma in de jaren 1969 tot 1972 niet daadwerkelijk plaatsgevonden, maar zijn ze door de NASA en de Amerikaanse regering in scène gezet. Het commerciële Amerikaanse televisiestation Fox News Channel heeft op 15 februari 2001 een documentaire over deze theorie uitgezonden.

De aanhangers van deze theorie voeren een aantal argumenten aan. Zo zouden er schaduwen zijn waargenomen op de foto's die op de maan zijn genomen, waarbij sprake zou zijn van meerdere lichtbronnen in plaats van één. Andere bekende argumenten zijn het ontbreken van sterren op de foto's, en de wapperende Amerikaanse vlag.

Een mogelijk motief van de Amerikanen om de landing in scène te zetten in plaats van daadwerkelijk naar de maan te reizen zou zijn dat het niet mogelijk was om mensen naar de maan te sturen vanwege de vele onopgeloste problemen



Pro-maanlandingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argumenten voor maancomplottheorie met tegenargumenten:


Effect van straling op filmemulsie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruisdraden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaduwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achtergronden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aantal foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen met straling en hitte. Van Allen-gordels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relevante informatie:


De fotograaf in deze video stelt dat faken moeilijker is dan gaan. Zonder daar bewijs voor te leveren.

De A7L maanpakken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledige Apollo 17 missie in real-time met foto's, live beelden, 16mm beelden, geluid en transcript:
http://apollo17.org/

[ Bericht 0% gewijzigd door t4600c op 21-03-2017 01:55:27 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:29:30 #2
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169669728
Apollo 12 Uncut 70mm First Generation Film Roll Strip




Holy shit: http://www.rrauction.com/preview_itemdetail.cfm?IN=8280

Hoaxers, sla je kans om een eerste generatie kopie van het orgineel te pakken te krijgen. Daar kan NASA niks aan photoshoppen, toch? ik koop hem wel over als je er klaar mee bent.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:39:04 #3
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169669824
Wat is er mis met het aantal foto's? :?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:48:50 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169669945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 00:29 schreef t4600c het volgende:
Apollo 12 Uncut 70mm First Generation Film Roll Strip

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Holy shit: http://www.rrauction.com/preview_itemdetail.cfm?IN=8280

Hoaxers, sla je kans om een eerste generatie kopie van het orgineel te pakken te krijgen. Daar kan NASA niks aan photoshoppen, toch? ik koop hem wel over als je er klaar mee bent.
Ken je deze al?
https://www.flickr.com/photos/projectapolloarchive
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:54:08 #5
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169669984
quote:
Ik denk hogere resolutie uit een eerste generatie analoge kopie te krijgen door te scannen op 3200 DPI, Flickr is maar 1800 DPI.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 21 maart 2017 @ 01:29:12 #6
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169670129
Apollo signalen werden opgevangen door Nederlanse sterrenwacht:



[ Bericht 54% gewijzigd door t4600c op 21-03-2017 16:05:24 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:08:08 #7
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169694527
Apollo CSM Panoramische Camera

The Apollo Panoramic Camera (APC) was made by Itek and mounted in the Scientific Instrumentation Module of Apollos 15, 16 and 17. The film magazines were collected in an EVA performed by the Command Module Pilot once the crew were heading back to Earth.

Slits in the SIM bay allowed images to taken straight down, slightly forward and slightly behind. Each exposure was 45 inches by 4.5 inches, and was capable of extremely high resolution identifying objects as little as 1.5 metres across and the image as a whole covered a swathe roughly 290 km by 20 km. Motion control mechanisms compensated for the speed of movement, although this didn’t always work properly.




The exposures were time stamped and details of the orbital altitude and camera angle were also recorded, as shown in this example from Apollo 16. Note that the Bulova clock (used on all missions) is a 24 hour dial and is tricky to read!

You can download photographs from this website: http://wms.lroc.asu.edu/apollo/browse
And this one: http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/catalog/pan/

The Apollo Image Atlas also has a complete list of images, but in a much lower resolution format. The central portion of each image has been scanned as a PNG file, and also a large TIF image divided into 8 1.9 Gb tiles.

Apollo 14 landing site:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apollo 15 landing site:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we een 70mm foto bekijken gemaakt rond de zelfde tijd:
APC AS15-P-9430

70mm AS15-86-11602

Goh, wie had dat gedacht? ze komen overeen.
Blijkbaar heeft NASA all die moeite gedaan, maar een wapperende vlag gaat echt te ver voor ze.

Zal ik doorgaan?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169696753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:08 schreef t4600c het volgende:
Apollo CSM Panoramische Camera

The Apollo Panoramic Camera (APC) was made by Itek and mounted in the Scientific Instrumentation Module of Apollos 15, 16 and 17. The film magazines were collected in an EVA performed by the Command Module Pilot once the crew were heading back to Earth.

Slits in the SIM bay allowed images to taken straight down, slightly forward and slightly behind. Each exposure was 45 inches by 4.5 inches, and was capable of extremely high resolution identifying objects as little as 1.5 metres across and the image as a whole covered a swathe roughly 290 km by 20 km. Motion control mechanisms compensated for the speed of movement, although this didn’t always work properly.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

The exposures were time stamped and details of the orbital altitude and camera angle were also recorded, as shown in this example from Apollo 16. Note that the Bulova clock (used on all missions) is a 24 hour dial and is tricky to read!

You can download photographs from this website: http://wms.lroc.asu.edu/apollo/browse
And this one: http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/catalog/pan/

The Apollo Image Atlas also has a complete list of images, but in a much lower resolution format. The central portion of each image has been scanned as a PNG file, and also a large TIF image divided into 8 1.9 Gb tiles.

Apollo 14 landing site:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apollo 15 landing site:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we een 70mm foto bekijken gemaakt rond de zelfde tijd:
APC AS15-P-9430
[ afbeelding ]
70mm AS15-86-11602
[ afbeelding ]
Goh, wie had dat gedacht? ze komen overeen.
Blijkbaar heeft NASA all die moeite gedaan, maar een wapperende vlag gaat echt te ver voor ze.

Zal ik doorgaan?
Graag!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:46:30 #9
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169743380
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 24 maart 2017 @ 18:23:38 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169748853
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:46 schreef t4600c het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die laat zich hier niet meer zien gok ik :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169750914

_O-
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 24 maart 2017 @ 20:01:11 #12
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169751177
Alleen als je zeer selectief zijn volledige naam gebruikt.

Neil backwards = lieN
Neil Armstrong backwards = gnortsmrA lieN
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 20:20:41 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_169751730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:01 schreef t4600c het volgende:
Alleen als je zeer selectief zijn volledige naam gebruikt.

Neil backwards = lieN
Neil Armstrong backwards = gnortsmrA lieN
Kom je toch uit op Alien O+
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:17:40 #14
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169753661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kom je toch uit op Alien O+
Nee, gnortsmrA lieN

Anders kan je alles wel veranderen tot er iets ILUMMINATI OMG uit komt.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 21:28:43 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_169754034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:17 schreef t4600c het volgende:

[..]

Nee, gnortsmrA lieN

Anders kan je alles wel veranderen tot er iets ILUMMINATI OMG uit komt.
Klopt. Dat wordt dan ook vaak gedaan :D .
pi_169755611
Ooh kijk – wat leuk zeg!
https://www.spacetoys.com(...)nd-Other-Space-Items

They've even got space dinos on sale!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169760178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:06 schreef Tingo het volgende:
Ooh kijk – wat leuk zeg!
https://www.spacetoys.com(...)nd-Other-Space-Items

They've even got space dinos on sale!
Voor iemand die de ruimtevaart ontkent steek je er best wel veel tijd in.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 25 maart 2017 @ 11:57:07 #18
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169763762
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:06 schreef Tingo het volgende:
Ooh kijk – wat leuk zeg!
https://www.spacetoys.com(...)nd-Other-Space-Items

They've even got space dinos on sale!
Who fucking cares?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 25 maart 2017 @ 12:00:44 #19
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169763818
quote:
En hoaxers claimen dat NASA die foto's photoshopt.

(Even negeren dat die fotoshops dan tegelijk bij iedereen met oudere foto's opvalt, en het feit dat flickr niet het enige Apollo foto archive is)

Dat kan ik dan ook wegleggen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:56:23 #20
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169772335
NASA heeft het well logisch gedaan. Ze hebben alles intern ontworpen en gebouwd om de kans van ondekking zo min mogelijk te maken. Zo om de samenzwering zo klein mogelijk te houden.

Oh..wacht...nee? dat hadden ze zo niet gedaan?




Oeps



Saturn V Subcontractors

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door t4600c op 25-03-2017 20:01:55 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 5 april 2017 @ 16:21:13 #21
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170021305
If Bill Clinton couldn't keep his dick being sucked by an intern a secret and that was between two people, there is no way in hell that hundred thousands of people could keep a conspiracy as enormous and expensive as faking the moon landings a secret.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 5 april 2017 @ 17:11:06 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170022313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:21 schreef t4600c het volgende:
If Bill Clinton couldn't keep his dick being sucked by an intern a secret and that was between two people, there is no way in hell that hundred thousands of people could keep a conspiracy as enormous and expensive as faking the moon landings a secret.
agh ja er werkten maar 400.000 mensen aan het project.
de enige die uit de slof schoot was Bill Kaysing die als techneut werkte voor een bedrijf rocketdyne, die zoals plaatje hier boven aangaf werkte aan de raket onderaan, hij zelf was alleen niet betrokken bij dit project.

Wel appart is iets ontkennen terwijl je er zelf aan werkt..
Hij zal ook niet ontkennen dat je een raket kan maken.

de volgende dingen komen wel in zijn boeken aan bod

NASA lacked the technical expertise to put a man on the Moon.
The absence of stars in lunar surface photographs.
Unexplained optical anomalies in the photographs taken on the Moon.
The absence of blast craters beneath the Lunar Modules. The rocket engines of the Lunar Modules should have generated an enormous dust cloud near their landing sites the final seconds of descent.[9]
The mysterious death of Thomas Ronald Baron, a quality control and safety inspector for North American Aviation.
The Dutch papers had questions regarding the "authenticity" of the Moon landings.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Kaysing
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170023297
quote:
En dan te bedenken dat Neil Armstrong helemaal niet de eerste was die naar de maan ging.
De eersten die dat deden waren Borman, Lovell en Anders.
En die hadden nog niet eens een maanlander bij zich. Maar zij waren wel de eersten die foto's hebben gemaakt van de achterkant van de maan, en van de Earthrise.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 5 april 2017 @ 18:12:43 #24
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170023496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

agh ja er werkten maar 400.000 mensen aan het project.
de enige die uit de slof schoot was Bill Kaysing die als techneut werkte voor een bedrijf rocketdyne, die zoals plaatje hier boven aangaf werkte aan de raket onderaan, hij zelf was alleen niet betrokken bij dit project.

Wel appart is iets ontkennen terwijl je er zelf aan werkt..
Hij zal ook niet ontkennen dat je een raket kan maken.

de volgende dingen komen wel in zijn boeken aan bod

NASA lacked the technical expertise to put a man on the Moon.
The absence of stars in lunar surface photographs.
Unexplained optical anomalies in the photographs taken on the Moon.
The absence of blast craters beneath the Lunar Modules. The rocket engines of the Lunar Modules should have generated an enormous dust cloud near their landing sites the final seconds of descent.[9]
The mysterious death of Thomas Ronald Baron, a quality control and safety inspector for North American Aviation.
The Dutch papers had questions regarding the "authenticity" of the Moon landings.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Kaysing
Wel jammer dat hij geen geadvanceerde technisch bewijs naar boven brengt... geen classified of geheime Rockedyne documenten, geen geheimen brieven.

Wat generic haox spull brengt hij naar boven, maar niets bijzonders wat ik zal verwchten als je by Rockedyne hebt gewerkt.

Een gemiste kans.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 5 april 2017 @ 18:20:42 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170023676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 18:12 schreef t4600c het volgende:

[..]

Wel jammer dat hij geen geadvanceerde technisch bewijs naar boven brengt... geen classified of geheime Rockedyne documenten, geen geheimen brieven.

Wat generic haox spull brengt hij naar boven, maar niets bijzonders wat ik zal verwchten als je by Rockedyne hebt gewerkt.

Een gemiste kans.
Bill Kaysing kan je beshouwen als een van de grondleggers van deze theorie.
Pre-internet zullen we maar zeggen.
Ik vind het inderdaad jammer dat hij daar niet mee aan komt zetten, Denk ook niet dat hij nu nog even kan komen aankloppen bij zijn oude werkgever met deze info.

wel heeft hij nog een interview gehad met niemand anders dan......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

die kennen we nog van de o|O
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 april 2017 @ 19:01:10 #26
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170024605
verwijder alsjeblieft dat bart sibrel linkje, verwijs naar een link van iemand anders. Ik wil echt niet dat mijn kijkcenten naar zijn account gaan.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 5 april 2017 @ 19:19:09 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170025064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:01 schreef t4600c het volgende:
verwijder alsjeblieft dat bart sibrel linkje, verwijs naar een link van iemand anders. Ik wil echt niet dat mijn kijkcenten naar zijn account gaan.
eh, kijk ik vanavond na.
Sorry had even geen andere link.
Bart sibrel een gevoellige snaar :D ^O^

Ik snap je ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 april 2017 @ 17:59:16 #28
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170130710
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 18:46:07 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_170131550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 19:01 schreef t4600c het volgende:
verwijder alsjeblieft dat bart sibrel linkje, verwijs naar een link van iemand anders. Ik wil echt niet dat mijn kijkcenten naar zijn account gaan.
Wat is het probleem met Bart Sibrel?
pi_170132239
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is het probleem met Bart Sibrel?
Het is een leugenaar die geld verdient over de ruggen van goedgelovigen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 19:25:23 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_170132477
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is een leugenaar die geld verdient over de ruggen van goedgelovigen..
Oh? Ik ga ff googlen.
Wow, dat is veel leeswerk. Het is dus een complotter die een klap in zijn gezicht heeft gekregen van Aldrin. Begrijpelijk.
http://www.badastronomy.com/bad/misc/sibrel.html

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 10-04-2017 19:31:29 ]
pi_170132702
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is een leugenaar die geld verdient over de ruggen van goedgelovigen..
Een willekeurige sjaakoholic zou de rol van ontkenner vermoedelijk wel willen spelen als het hem veel exposure en geld zou opleveren. Als 't niet linksom kan, dan maar rechtsom. Hele volksstammen willen tegenwoordig graag naar de geraspte stem van Alex Jones luisteren die weer eens rood aanloopt. Hetgeen 'wat' hij uitkraamt is niet zo relevant het is meer een spiegeling van de eigen opgekropte onbestemde woede bij de luisteraar. Pure marketing.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 19:54:27 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_170133093
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is een leugenaar die geld verdient over de ruggen van goedgelovigen..
Daar is hij niet de enige in. Dat idee heb ik ook bij kwakzalvers/homeopathen.
pi_170133481
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar is hij niet de enige in. Dat idee heb ik ook bij kwakzalvers/homeopathen.
Ik vind dat een lastige discussie. Er gingen vroeger duizenden mensen (vooral ouderen) voor kleinere kwaaltjes en gebrek aan sociale aandacht wekelijks naar de dokter. Als dokter ben je die op een gegeven moment meer dan bø. Vooral als er patienten in de wachtkamer zitten die prioriteit horen te krijgen. De kwakzalvers gaan vaak wel de gesprekken aan en hebben wat meer tijd voor dit soort mensen. En een luisterend oor en aandacht is vaak genoeg. En als ze dan verdund water meekrijgen en zogenaamde patienten geloven dat het werkt is dat een mooie placebo en leidt veel verkeer om.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 20:14:52 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_170133588
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 20:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind dat een lastige discussie. Er gingen vroeger duizenden mensen (vooral ouderen) voor kleinere kwaaltjes en gebrek aan sociale aandacht wekelijks naar de dokter. Als dokter ben je die op een gegeven moment meer dan bø. De kwakzalvers gaan vaak wel de gesprekken aan en hebben wat meer tijd voor dit soort mensen. En als ze dan verdund water meekrijgen en zogenaamde patientrn geloven dat het werkt is dat een mooie placebo en neemt leidt veel verkeer om.
Het is zeker een lastige discussie en die kunnen we ook beter op Big Pharma voeren maar ik blijf er vervelende gevoelens over houden dat ze mensen gewoon in de maling nemen. In hun wanhoop grijpen zieke mensen alles aan om beter te worden en daar speculeren kwakzalvers op.
Fijn als deze mensen zich tijdelijk wat beter voelen maar het blijft een soort verlakkerij waar grof geld mee verdiend wordt.
Ja, ik weet het: on topic :P
pi_170135113
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is zeker een lastige discussie en die kunnen we ook beter op Big Pharma voeren maar ik blijf er vervelende gevoelens over houden dat ze mensen gewoon in de maling nemen. In hun wanhoop grijpen zieke mensen alles aan om beter te worden en daar speculeren kwakzalvers op.
Fijn als deze mensen zich tijdelijk wat beter voelen maar het blijft een soort verlakkerij waar grof geld mee verdiend wordt.
Ja, ik weet het: on topic :P
Mensen met een sterk geloof in het alternatieve zijn vaak ook wel bereid om te sterven met dat alternatieve, daar doe je helaas weinig aan. Dat de wetenschap hun methode afkeurt is juist vaak de reden voor een nog grotere middelvinger richting het establishment. Gewoon leven en laten leven..

Ok ontopic ;)
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 21:30:43 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_170136015
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mensen met een sterk geloof in het alternatieve zijn vaak ook wel bereid om te sterven met dat alternatieve, daar doe je helaas weinig aan. Dat de wetenschap hun methode afkeurt is juist vaak de reden voor een nog grotere middelvinger richting het establishment. Gewoon leven en laten leven..

Ok ontopic ;)
Helemaal waar.
pi_170141700
10-04-2017

Vlaggen op de maan helemaal kapot


vlag op de maan

Hoe zien de zes vlaggen op de maan er tegenwoordig uit? Daarover speculeren ruimtedeskundigen al tijden. Tijdens de Apollo-missies in de jaren zestig en zeventig werden de Amerikaanse vlaggen gepland als een nationalistische geste. Het ging om dundoeken gemaakt van rayon, een kunststof die uit houtvezels wordt gemaakt. Dergelijke doeken verkleuren op aarde al in een paar decennia, maar de op de maan zijn de omstandigheden veel slechter.

Zo heeft de maan vrijwel geen atmosfeer, waardoor de ultraviolette straling zonder obstakels de stof kan bereiken, waar het de pigmenten in het doek vernietigt. De vlaggen zijn dus waarschijnlijk spierwit. Als ze nog staan, want daar maakt Nasa zich zorgen over. Deze historische objecten worden ook geregeld geraakt door allerlei kleinere en grotere objecten die zich in de maan boren.

De vlaggen zijn met een dwarsbalkje uitgerust zodat ze altijd uitgevouwen zijn. Dat heeft nog tot allerlei samenzweringstheorieën geleid, van mensen die beweerden dat de vlaggen op de maan niet zouden moeten wapperen. Dat zorgt dat ze een extra groot oppervlak hebben voor micrometeorieten. Deze kunnen zo klein zijn als een zandkorrel, maar door hun enorme snelheid toch veel schade veroorzaken.

Apollo 16 vlag



In 2012 stonden vijf van de zes vlaggen nog, zo was op beelden van een ruimtesonde te zien (foto). Maar of dat ondertussen nog zo is? We laten de maan al jaren een beetje links liggen. Nasa gaat naar Mars en Saturnus, maar niet naar de maan. Pas in 2033 moet een nieuwe bemande missie naar de planeet. Commerciële vluchten zijn er misschien eerder.

Behalve de vlaggen, zullen de nieuwe mensen op de maan ook een golfbal, poep, een Playboy en een familiefoto op onze satelliet vinden.

(faqt.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_170148959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 08:23 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
10-04-2017

Vlaggen op de maan helemaal kapot

[ afbeelding ]
vlag op de maan

Hoe zien de zes vlaggen op de maan er tegenwoordig uit? Daarover speculeren ruimtedeskundigen al tijden. Tijdens de Apollo-missies in de jaren zestig en zeventig werden de Amerikaanse vlaggen gepland als een nationalistische geste. Het ging om dundoeken gemaakt van rayon, een kunststof die uit houtvezels wordt gemaakt. Dergelijke doeken verkleuren op aarde al in een paar decennia, maar de op de maan zijn de omstandigheden veel slechter.

Zo heeft de maan vrijwel geen atmosfeer, waardoor de ultraviolette straling zonder obstakels de stof kan bereiken, waar het de pigmenten in het doek vernietigt. De vlaggen zijn dus waarschijnlijk spierwit. Als ze nog staan, want daar maakt Nasa zich zorgen over. Deze historische objecten worden ook geregeld geraakt door allerlei kleinere en grotere objecten die zich in de maan boren.

De vlaggen zijn met een dwarsbalkje uitgerust zodat ze altijd uitgevouwen zijn. Dat heeft nog tot allerlei samenzweringstheorieën geleid, van mensen die beweerden dat de vlaggen op de maan niet zouden moeten wapperen. Dat zorgt dat ze een extra groot oppervlak hebben voor micrometeorieten. Deze kunnen zo klein zijn als een zandkorrel, maar door hun enorme snelheid toch veel schade veroorzaken.

Apollo 16 vlag

[ afbeelding ]

In 2012 stonden vijf van de zes vlaggen nog, zo was op beelden van een ruimtesonde te zien (foto). Maar of dat ondertussen nog zo is? We laten de maan al jaren een beetje links liggen. Nasa gaat naar Mars en Saturnus, maar niet naar de maan. Pas in 2033 moet een nieuwe bemande missie naar de planeet. Commerciële vluchten zijn er misschien eerder.

Behalve de vlaggen, zullen de nieuwe mensen op de maan ook een golfbal, poep, een Playboy en een familiefoto op onze satelliet vinden.

(faqt.nl)
Met al de biljoenen waarde in NASA's hi-tech space camera's zou je wat beter kwaliteits beelden verwachten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:01:03 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170149360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met al de biljoenen waarde in NASA's hi-tech space camera's zou je wat beter kwaliteits beelden verwachten.
Why?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 11 april 2017 @ 18:33:41 #41
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170150902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met al de biljoenen waarde in NASA's hi-tech space camera's zou je wat beter kwaliteits beelden verwachten.
Als ik je die laat zien schreeuw je weer dat ze nep zijn.

Alles in alle foto's genomen door verschillende sattelieten van verschillende landen komt overeen met Apollo foto's. Inclusief detail wat ze voor Apollo niet wisten. En hoogte-mappen gemaakt door satellieten.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 11 april 2017 @ 18:34:26 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170150922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met al de biljoenen waarde in NASA's hi-tech space camera's zou je wat beter kwaliteits beelden verwachten.
Ze zijn wat drukker met die telescopen om andere planeten te zoeken.
Misschien kan je een mail sturen met de vraag of ze de telescoop voor jou even bij willen draaien
Enwillen mikken op de maan, de huidige telescoop is er niet voor gemaakt dus verwacht geen wonderen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 april 2017 @ 18:40:15 #43
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170151021
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 11 april 2017 @ 19:55:10 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170152717
quote:
Allemaal nep volgens Tingo...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170153133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Why?
Omdat je full HD niet kunt faken 😎
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:10:08 #46
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170157185
Jammer dat andere landen Apollo artifacten hebben gefotografeerd vanaf satellieten.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_170158415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef t4600c het volgende:
Jammer dat andere landen Apollo artifacten hebben gefotografeerd vanaf satellieten.
Jammer dat de andere landen zelfde soort leugens aan mensen vertellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170158444
quote:
Ik vind deze niet echt, nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:55:56 #49
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170158641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind deze niet echt, nee.
Bedankt voor je mening.

Bewijs?

Protip voor discussie: geef je argument waarom je iets zo vind.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:56:47 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170158663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind deze niet echt, nee.
Why not?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170158777
Ik vraag me af of mensen die denken dat de maanlandingen fake waren, of die denken dat de Apollo 8 missie en de Apollo 10 missie ( die beide ook naar de maan zijn gegaan, maar daar niet zijn geland) ook fake waren.
En als die missies fake zouden zijn, waarom hebben ze toen niet ook een maanlanding gefaked?
En wat voor andere missie zou dan die foto's van het landschap aan de achterkant van de maan hebben gemaakt en die foto's van de Earthrise?
Er zijn bij die missies ook rechtstreekse tv uitzendingen geweest.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:01:55 #52
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170158779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jammer dat de andere landen zelfde soort leugens aan mensen vertellen.
Maar de Apollo hoax was toch een geheim wat maar een paar mensen bij NASA wisten?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_170158871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:01 schreef t4600c het volgende:

[..]

Maar de Apollo hoax was toch een geheim wat maar een paar mensen bij NASA wisten?
Nee hoor - de Russen e.a. 'space exploration' landen dondersgoed van weten dat 't allemaal BS is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:07:09 #54
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170158883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - de Russen e.a. 'space exploration' landen dondersgoed van weten dat 't allemaal BS is.
Sinds wanneer?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_170159070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef t4600c het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening.

Bewijs?

Protip voor discussie: geef je argument waarom je iets zo vind.
Graag gedaan.
NASA & co. komt met sc-fi/TV ruimte verhaaltjes, die moeten met 'bewijs' komen.
Wat voor 'discussie' precies? Als jij wil zo graag over space avontuurtjes geloven en over praten kan je niet beter ergens anders gaan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170159081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:07 schreef t4600c het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Jaren 50 denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170159148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaren 50 denk ik.
In de jaren 50 was er nog geen mens in de ruimte geweest.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:22:19 #58
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170159156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Graag gedaan.
NASA & co. komt met sc-fi/TV ruimte verhaaltjes, die moeten met 'bewijs' komen.
Wat voor 'discussie' precies? Als jij wil zo graag over space avontuurtjes geloven en over praten kan je niet beter ergens anders gaan?
Bewijs?

Hier, de aarde vanaf de maan met een ultraviolete telescoop:


https://archive.org/details/AS16-123-JPG
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 11 april 2017 @ 23:50:18 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_170159472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:22 schreef barthol het volgende:

[..]

In de jaren 50 was er nog geen mens in de ruimte geweest.
www.dailystar.co.uk/news/(...)a-conspiracy-theory/

https://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_46.htm

1969 voor het eerst.??

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 12-04-2017 00:00:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 april 2017 @ 00:37:14 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170159893
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1969 voor het eerst.??

Wait, what?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170159989
quote:
Het wordt steeds gekker.

quote:
1969 voor het eerst.??
Neen,
in 1961 (12 april) was Gagarin de eerste mens in de ruimte, maar het was maar een klein sprongetje. Daarna zijn er gedurende de jaren 60 heel wat missies geweest met astronauten en kosmonauten die in een baan rond de Aarde vlogen.

De eerste mensen die naar de maan gingen, dat waren Borman, Lovell en Anders, met de Apollo 8, en dat was in december 1968.

Ik kan me kerst 1968 nog goed herinneren met die rechtstreekse tv uitzending met de beelden van de Aarde vanaf die baan rond de maan. Was net zo indrukwekkend als die eerste maanlanding een half jaar later.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 12 april 2017 @ 01:01:59 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170160014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:56 schreef barthol het volgende:

[..]

Het wordt steeds gekker.

[..]

Neen,
in 1961 (12 april) was Gagarin de eerste mens in de ruimte, maar het was maar een klein sprongetje. Daarna zijn er gedurende de jaren 60 heel wat missies geweest met astronauten en kosmonauten die in een baan rond de Aarde vlogen.

De eerste mensen die naar de maan gingen, dat waren Borman, Lovell en Anders, met de Apollo 8, en dat was in december 1968.

Ik kan me kerst 1968 nog goed herinneren met die rechtstreekse tv uitzending met de beelden van de Aarde vanaf die baan rond de maan. Was net zo indrukwekkend als die eerste maanlanding een half jaar later.
Vostok 1 was gelijk al een orbital flight. De Amerikanen moesten eerst met suborbitals beginnen met hun Redstone's :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170160171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 01:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vostok 1 was gelijk al een orbital flight.
Ja, je hebt gelijk, dat was al een orbital flight.
De vluchten van Shepard (Mercury MR-3, mei 1961) en Grissom (Mercury MR-4, juli 1961) waren korte sprongetjes. De eerste Amerkaanse bemande orbital flight was die van Glenn in 1962, dat was 3 maal rond de Aarde.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 12 april 2017 @ 09:36:40 #64
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170161929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Graag gedaan.
NASA & co. komt met sc-fi/TV ruimte verhaaltjes, die moeten met 'bewijs' komen.
Wat voor 'discussie' precies? Als jij wil zo graag over space avontuurtjes geloven en over praten kan je niet beter ergens anders gaan?
Ze komen dagelijks met bewijs. Waar hen je het over?
1 + 1 = blauw
pi_170164479
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 23:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Graag gedaan.
NASA & co. komt met sc-fi/TV ruimte verhaaltjes, die moeten met 'bewijs' komen.
Wat voor 'discussie' precies? Als jij wil zo graag over space avontuurtjes geloven en over praten kan je niet beter ergens anders gaan?
Denk jij dat we er gewoon nog niet geweest zijn of dat er niet zoveel is buiten de aarde?
pi_170220727
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ze komen dagelijks met bewijs. Waar hen je het over?
Op je TV of app zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170220748
Ook jammer dat NASA,ESA, e.a. 'space exploration' landen en SpaceX e.a. prive 'space exploratie' bedriijven niet 'n soort 50th anniversary mulitnational,multiculturele,moon landing kunnen organiseren. Wat 'n PR coup dat zou zijn! Allemaal wat geld verzamelen, enorme contracten met SkyTV e.a. Mooie eerbeton voor de 'pioneering heroes of the Apollo programme' of zo kan zijn. Zou mooi zijn als ze 'n replika van de originele Apollo blue-prints kunnen maken. Natuurlijk moeten ze wel wat moderne apparatuurtjes gebruiken om 't allemaal minder gevaarlijk te maken, maar dat zou niet zo'n grote probleem zijn om dat bijna 50jaar geleden 't allemaal zo makkelijk 6 keren binnen 4jaar gedaan is.
Kunnen we zeker allemaal op de 'real-time' TV beelden,apps, enz. kijken.
Imagine the turnover on the merchandise!
“I saw the 50th anniversary moonlanding live on TV” t-shirts, baseball caps, onderbroekjes, BEHA's (als eerbetoon aan de lingerie bedrijf die de magic spacesuits hebben gemaakt) bvb.
You could stick them in your arsifacts (sorry I mean artifacts)

Oh oh oh. Wat 'n vreselijk gemiste kans op 'n enorme PR exercise! It's a public relations officers dream!
En dan gaan ze huilen of flauwe smoesjes maken dat ze niet de geld en/of niet zo veel zin hebben om gewoon een keer terug naar de maan te gaan.

Maar ja, wie weet 't, misschien Elon Musk space-fan hero kan 't nog allemaal redden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170220815
quote:
99s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Denk jij dat we er gewoon nog niet geweest zijn of dat er niet zoveel is buiten de aarde?
Ik denk dat ze niet veel boven lower earth atmosphere zijn geweest en niemand weet wat precies 'buiten de aarde' of 'in de ruimte' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 april 2017 @ 20:25:26 #69
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170222418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op je TV of app zeker.
In de kantoren om de mijne heen, maar ook op sites met wetenschappelijke publicaties.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 14 april 2017 @ 21:10:08 #70
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170223800
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:26 schreef Tingo het volgende:
Ook jammer dat NASA,ESA, e.a. 'space exploration' landen en SpaceX e.a. prive 'space exploratie' bedriijven niet 'n soort 50th anniversary mulitnational,multiculturele,moon landing kunnen organiseren. Wat 'n PR coup dat zou zijn! Allemaal wat geld verzamelen, enorme contracten met SkyTV e.a. Mooie eerbeton voor de 'pioneering heroes of the Apollo programme' of zo kan zijn. Zou mooi zijn als ze 'n replika van de originele Apollo blue-prints kunnen maken. Natuurlijk moeten ze wel wat moderne apparatuurtjes gebruiken om 't allemaal minder gevaarlijk te maken, maar dat zou niet zo'n grote probleem zijn om dat bijna 50jaar geleden 't allemaal zo makkelijk 6 keren binnen 4jaar gedaan is.
Kunnen we zeker allemaal op de 'real-time' TV beelden,apps, enz. kijken.
Imagine the turnover on the merchandise!
“I saw the 50th anniversary moonlanding live on TV” t-shirts, baseball caps, onderbroekjes, BEHA's (als eerbetoon aan de lingerie bedrijf die de magic spacesuits hebben gemaakt) bvb.
You could stick them in your arsifacts (sorry I mean artifacts)

Oh oh oh. Wat 'n vreselijk gemiste kans op 'n enorme PR exercise! It's a public relations officers dream!
En dan gaan ze huilen of flauwe smoesjes maken dat ze niet de geld en/of niet zo veel zin hebben om gewoon een keer terug naar de maan te gaan.

Maar ja, wie weet 't, misschien Elon Musk space-fan hero kan 't nog allemaal redden.
En je punt?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 15 april 2017 @ 00:19:49 #71
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_170229794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:26 schreef Tingo het volgende:
Ook jammer dat NASA,ESA, e.a. 'space exploration' landen en SpaceX e.a. prive 'space exploratie' bedriijven niet 'n soort 50th anniversary mulitnational,multiculturele,moon landing kunnen organiseren. Wat 'n PR coup dat zou zijn! Allemaal wat geld verzamelen, enorme contracten met SkyTV e.a. Mooie eerbeton voor de 'pioneering heroes of the Apollo programme' of zo kan zijn. Zou mooi zijn als ze 'n replika van de originele Apollo blue-prints kunnen maken. Natuurlijk moeten ze wel wat moderne apparatuurtjes gebruiken om 't allemaal minder gevaarlijk te maken, maar dat zou niet zo'n grote probleem zijn om dat bijna 50jaar geleden 't allemaal zo makkelijk 6 keren binnen 4jaar gedaan is.
Kunnen we zeker allemaal op de 'real-time' TV beelden,apps, enz. kijken.
Imagine the turnover on the merchandise!
“I saw the 50th anniversary moonlanding live on TV” t-shirts, baseball caps, onderbroekjes, BEHA's (als eerbetoon aan de lingerie bedrijf die de magic spacesuits hebben gemaakt) bvb.
You could stick them in your arsifacts (sorry I mean artifacts)

Oh oh oh. Wat 'n vreselijk gemiste kans op 'n enorme PR exercise! It's a public relations officers dream!
En dan gaan ze huilen of flauwe smoesjes maken dat ze niet de geld en/of niet zo veel zin hebben om gewoon een keer terug naar de maan te gaan.

Maar ja, wie weet 't, misschien Elon Musk space-fan hero kan 't nog allemaal redden.
de maan is passé.
we dienen ons in deze moderne tijd te focussen op mars en daarna
ur anus
(die metselaars liggen in een deuk)
Huig
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:35:32 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_170234166
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:19 schreef Orwell het volgende:
de maan is passé.
De maan zou een mooie springplank kunnen vormen. Weinig zwaartekracht en massa's grondstoffen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:40:55 #73
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170234248
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:19 schreef Orwell het volgende:

[..]

de maan is passé.
we dienen ons in deze moderne tijd te focussen op mars en daarna
ur anus
(die metselaars liggen in een deuk)
Nee hoor, er gaan in 2017 en 2018 tig prive bedrijven naar de maan.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_170254463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:26 schreef Tingo het volgende:
Wat 'n PR coup dat zou zijn!
Als space travel inderdaad fake zou zijn, dan hadden ze zeker zo'n actie uitgehaald. Dat ze dat niet doen bewijst dus dat we echt de maan en ons zonnestelsel aan het verkennen zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254468
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op je TV of app zeker.
Nee, ze bellen bij je aan en je mag alles dan zelf aanraken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_170254474
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De maan zou een mooie springplank kunnen vormen. Weinig zwaartekracht en massa's grondstoffen.
Dat is een van de zaken die de komende jaren worden onderzocht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 april 2017 @ 18:42:56 #77
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170265414
De ontkoppeling van de eerste trap was zo fel dat mensen het met hun bloten ogen zagen.

https://i.imgur.com/COKHuNH.mp4

Het was het zwaarste onderdeel van de lancering. De astronauten merkten het ook goed.

Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 20 april 2017 @ 00:33:32 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_170345631
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 20 april 2017 @ 17:27:42 #79
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170357151
En als je alle hoogte data samenvoegd met de foto's genomen door satellieten, en die 3D renders vervolgens vergelijkt met Apollo foto's, komen hoogteverschillen overeen.

Iets wat NASA niet zo precies wist vóór Apollo missies, en dus niet hadden kunnen neppen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 20 april 2017 @ 19:44:19 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170360102
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:50:09 #81
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170386797
Ik lees nog steeds wel eens dat de AGC onmogelijk zou zijn voor die tijd.

Lulkoek, de AGC past perfect in het plaatje van snoeiharde computer ontwikkelingen toen der tijd.
Kleine computers ter grootte van een kast bestonden al. Bedrijven hadden geen behoeften aan kleineren computers. NASA had een groter budget voor computers dan bedrijven.

Verder zijn onderdelen van MiT AGC computers getest en het werkten. Zelfde met Saturn-V computers gemaakt door IBM.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:06:17 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170387215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:50 schreef t4600c het volgende:
Ik lees nog steeds wel eens dat de AGC onmogelijk zou zijn voor die tijd.

Lulkoek, de AGC past perfect in het plaatje van snoeiharde computer ontwikkelingen toen der tijd.
Kleine computers ter grootte van een kast bestonden al. Bedrijven hadden geen behoeften aan kleineren computers. NASA had een groter budget voor computers dan bedrijven.

Verder zijn onderdelen van MiT AGC computers getest en het werkten. Zelfde met Saturn-V computers gemaakt door IBM.
En je hebt dit soort creaties:


http://www.geek.com/geek-(...)ng-computer-1495169/

_O_
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 23 april 2017 @ 14:02:13 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_170425603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Amy _O_
Heerlijk wijf talking geek, woof :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 26 april 2017 @ 16:07:04 #84
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170501657
Ze zijn er !!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*




Koningsdag marathon wie komt?

[ Bericht 1% gewijzigd door t4600c op 26-04-2017 16:13:24 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 26 april 2017 @ 17:22:40 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170503208
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:07 schreef t4600c het volgende:
Ze zijn er !!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Koningsdag marathon wie komt?
Mooie collectie, heeft je vast een aardige duit gekocht! _O_
En sorry koningsdag ben ik zoals elk jaar de rommelamrkt aan het plunderen 8-) :7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_170543781
Joke of a Lunar Rover (5min) :

Moon Bugs (3:52) :

Apollo Lunacy (5:52) :

Zie meer korte,grappige,leuke ouwe filmpjes:
https://www.youtube.com/user/APOLLOREALITY/videos
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:48:08 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170548238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Tingo het volgende:
Joke of a Lunar Rover (5min) :

Moon Bugs (3:52) :

Apollo Lunacy (5:52) :

Zie meer korte,grappige,leuke ouwe filmpjes:
https://www.youtube.com/user/APOLLOREALITY/videos
Leuk, zo'n linkdump.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_170553208
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leuk, zo'n linkdump.
Gewoon grappige filmpjes.
Past toch goed bij de 'artistieke representaties' of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 28 april 2017 @ 22:09:35 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170553560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gewoon grappige filmpjes.
Past toch goed bij de 'artistieke representaties' of niet?
Why would you think that?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:04:20 #90
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170556375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gewoon grappige filmpjes.
Past toch goed bij de 'artistieke representaties' of niet?
Dus je wilt unprocessed data direct van telescopen en satelieten? zonder artistic false colour processes waar jij over klaagt.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 29 april 2017 @ 11:54:19 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170560718
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:04 schreef t4600c het volgende:

[..]

Dus je wilt unprocessed data direct van telescopen en satelieten? zonder artistic false colour processes waar jij over klaagt.
Of hij snapt het niet zo goed.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:15:57 #92
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170565252
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of hij snapt het niet zo goed.
Dat ook.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 13 mei 2017 @ 21:07:39 #93
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170912798
Bizar gat in het Maan oppervlak :o :o :o



Doet mij denken aan een sinkhole op aarde.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 15 mei 2017 @ 20:59:32 #94
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170968759
Ben al een tijdje ergens mee bezig. Recente satellieten rond de maan zijn bekent door hun bizare foto's maar ze verzamelen veel meer data. Waaronder hoogte van het maanoppervlakte.

Hoewel ze foto's hadden van het maanoppervlakte, hadden ze geen instrumenten om hoogte te meten. Ze moesten alles inschatten met schaduwen, wat op de maan veraadelijk is door haar reflectieve grond.

De wetenschappelijke data is moelijk om mee te werken, omdat het natuurlijk bedoeld is voor...wetenschappers :P het was dus even leren hoe alle software en bestanden werken. Er zijn niet echt tutorials voor.

Uitendelijk lukten het om 3D renders te maken door foto's en hoogte data te combineren.

Zie hier, renders van raw data direct van de respectieve websites (JAXA, india, LRO etc) (Staat allemaal online, maar is niet te openenen met normale image software omdat het veel meer data dan alleen plaatjes bevat.)

Links 3D render, rechts AS17-147-22467


Boven 3D render, onder Apollo 15 geplakte panorama.



En ja als de je lengte van de schaduwen veregelijkt met de lengte en hoogte graad van de Zon op dat tijdstip... klopt het. In de 16mm beelden zie ook dat schaduwen van lengte veranderen, allemaal kloppend met de beweging van de zon.

Verder met wat foto's op een hoek gemaakt, zodat een 3D-render niet nodig is voor een 3D gevoel.
Echte foto's:

Crop van High Definition frame 3 of LO4 image number 78 (beste foto's van maanoppervlakte vòòr Apollo)

Crop van AS15-M-0972, Apollo 15 mapping camera

Crop van AS17-147-22467 Apollo 17, LM benaderd CSM om te koppelen.

LRO, crop van M192793697LR


[ Bericht 3% gewijzigd door t4600c op 15-05-2017 21:12:18 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:34:11 #95
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_170991241
http://wms.lroc.asu.edu/apollo/browse?camera=P&mission=15
http://wms.lroc.asu.edu/apollo/browse?camera=P&mission=16
http://wms.lroc.asu.edu/apollo/browse?camera=P&mission=17

+36.000 Gigapixel aan fotografische data van het maanoppervlak.

Voortgang van Apollo 15:

CSM Rev. 17
107:40 MET Before EVA-1:
http://wms.lroc.asu.edu/a(...)age_name=AS15-P-9377
http://wms.lroc.asu.edu/a(...)age_name=AS15-P-9370

Apollo 15 crop:


CSM Rev. 27
130:19:25 MET
After EVA-1:
http://wms.lroc.asu.edu/a(...)age_name=AS15-P-9430

Apollo 15 crop:


There are some notable differences between these two images. Firstly, the shadow lengths have changed as the sun has risen in the lunar sky, exposing more of the surrounding craters and shortening the LM shadow. Secondly it is possible to make out the evidence of astronaut activity.

There is clear evidence around the LM of disturbed ground, as well as towards where the ALSEP was set up. The latter involved a considerable amount of activity, which explains why the large area around it is so obvious. The LRV (rover) can be seen on the upper left right above the LM. The rover took a different route to and from station 1 and 2, which is why the path is much less easy to make out.

151:59:14 MET
After EVA-2:
http://wms.lroc.asu.edu/a(...)age_name=AS15-P-9798

Apollo 15 crop:


There are two major areas of difference here. Firstly, now that EVA-2 has followed at least some of the path followed for EVA-1 the ground is more disturbed and there is now a noticeable trail running from just west of the LM south.
The next feature is the area extending from the LM to the ALSEP, which is now much more prominent.

The area around the LM is also now much more disturbed

Here’s a close up of the two of them for comparison:

Post-eva-1:

Post-eva-2:


The LM shadow is shorter, something that Dave Scott draws attention to as they pack up at the end of EVA-2. The LRV isn’t quite as easy to spot as before, but luckily we have two other photographs in the form of AS15-P-9800 and AS15-P-9793 , taken just a few minutes apart from the image used, to help clarify things.

Here they are along with a still from footage of the crew climbing inside the LM at the end of the EVA. The APC crops are rotated 180 degrees so that the roughly match the view in the video still. St George’s crater can just be made out centre right of the still. T

The astronauts are climbing a ladder in shade, but the LRV is in sunlight.
Crop 1:

Crop 2:

TV still:


We have a view that is entirely consistent with the object in question being the LRV, in exactly the place that it should be according to the TV footage.

Rev 50.
175:35 MET
After LM redocking with CSM:
http://wms.lroc.asu.edu/a(...)age_name=AS15-P-9814

Apollo 15 crop:

16mm opnamen still tijdens lancering:

LRO:


The shadow on the LM is considerable shorter this time, partly because it is later in the mission and the sun is even higher, but also because half of the LM is now missing, given that the ascent module has just docked with the orbiting CSM. As with the other two EVAs, we can be sure of the LRV location on this occasion as well.

The reason for this is that at the end of EVA-3 the LRV was driven to a last resting place so that it could observe the ascent module’s launch from a safe distance.
You can see the trail this created as a line heading east from the LM, and the LRV itself can be seen on the right hand edge of the photograph.

Apollo 15’s APC imagery presents us with a chronology of the activity around the landing site, revealing how the lighting conditions and disturbances brought about by human activity changed over the course of the mission.

This chronology is (as with every aspect of Apollo) entirely consistent with the documented facts.

[ Bericht 0% gewijzigd door t4600c op 16-05-2017 22:02:54 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_170994014
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Amy _O_
Jeetje, zijn jullie echt serieus? Lijkt weer 'n soort trendy tiener site te zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCw95T_TgbGHhTml4xZ9yIqg/videos

“Guys, I'm not out to take on hoaxers”

Welke 'hoaxers' Amy?

http://www.thefreedictionary.com/hoaxer
hoaxer
noun trickster, joker, prankster, spoofer (informal), humbug, bamboozler (informal), hoodwinker, practical joker Example: She will enjoy permanent fame as a literary hoaxer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Shira_Teitel

'As a Jewish writer, she says she came into a difficult problem writing about her childhood hero Wernher von Braun,'

Ja- dat moet zeker zwaar zijn...als je wat rare verhalen over WWII geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_170994164
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 21:07 schreef t4600c het volgende:
Bizar gat in het Maan oppervlak :o :o :o

[ afbeelding ]

Doet mij denken aan een sinkhole op aarde.
Misschien dat al de Apollo junk in de black hole gezogen is?
Hebben ze al 'n naam voor ?
Amy's Moon Hole misschien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:43:35 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170994337
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje, zijn jullie echt serieus? Lijkt weer 'n soort trendy tiener site te zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCw95T_TgbGHhTml4xZ9yIqg/videos

“Guys, I'm not out to take on hoaxers”

Welke 'hoaxers' Amy?

http://www.thefreedictionary.com/hoaxer
hoaxer
noun trickster, joker, prankster, spoofer (informal), humbug, bamboozler (informal), hoodwinker, practical joker Example: She will enjoy permanent fame as a literary hoaxer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Amy_Shira_Teitel

'As a Jewish writer, she says she came into a difficult problem writing about her childhood hero Wernher von Braun,'

Ja- dat moet zeker zwaar zijn...als je wat rare verhalen over WWII geloven.
Och Tingo toch, wat ben je weer prachtig voorspelbaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:29:48 #99
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170999121
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:59 schreef t4600c het volgende:
Ben al een tijdje ergens mee bezig. Recente satellieten rond de maan zijn bekent door hun bizare foto's maar ze verzamelen veel meer data. Waaronder hoogte van het maanoppervlakte.

Hoewel ze foto's hadden van het maanoppervlakte, hadden ze geen instrumenten om hoogte te meten. Ze moesten alles inschatten met schaduwen, wat op de maan veraadelijk is door haar reflectieve grond.

De wetenschappelijke data is moelijk om mee te werken, omdat het natuurlijk bedoeld is voor...wetenschappers :P het was dus even leren hoe alle software en bestanden werken. Er zijn niet echt tutorials voor.

Uitendelijk lukten het om 3D renders te maken door foto's en hoogte data te combineren.

Zie hier, renders van raw data direct van de respectieve websites (JAXA, india, LRO etc) (Staat allemaal online, maar is niet te openenen met normale image software omdat het veel meer data dan alleen plaatjes bevat.)

Links 3D render, rechts AS17-147-22467
[ afbeelding ]

Boven 3D render, onder Apollo 15 geplakte panorama.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ja als de je lengte van de schaduwen veregelijkt met de lengte en hoogte graad van de Zon op dat tijdstip... klopt het. In de 16mm beelden zie ook dat schaduwen van lengte veranderen, allemaal kloppend met de beweging van de zon.

Verder met wat foto's op een hoek gemaakt, zodat een 3D-render niet nodig is voor een 3D gevoel.
Echte foto's:

Crop van High Definition frame 3 of LO4 image number 78 (beste foto's van maanoppervlakte vòòr Apollo)
[ afbeelding ]
Crop van AS15-M-0972, Apollo 15 mapping camera
[ afbeelding ]
Crop van AS17-147-22467 Apollo 17, LM benaderd CSM om te koppelen.
[ afbeelding ]
LRO, crop van M192793697LR
[ afbeelding ]
Over welk jaartal heb je het hier?
1 + 1 = blauw
pi_171016575
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Och Tingo toch, wat ben je weer prachtig voorspelbaar.
Jij komt altijd met de domme trendy space reporter/space historian/space babe/NASA-SpaceX whore vids. -edit, niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 17-05-2017 23:12:26 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:06:53 #101
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171017082
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij komt altijd met de domme trendy space reporter/space historian/space babe/NASA-SpaceX whore vids.
Ieder geval, terug naar iets relevant... zoals mij berichten hier.

Hoe kon het dat NASA iets kon neppen wat ze voor Apollo niet wisten?

[ Bericht 1% gewijzigd door ChrisCarter op 17-05-2017 23:20:12 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:12:07 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171017288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij komt altijd met de domme trendy space reporter/space historian/space babe/NASA-SpaceX whore vids.
Whore vids zelfs :D

[ Bericht 1% gewijzigd door ChrisCarter op 17-05-2017 23:20:25 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171017492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Whore vids zelfs :D
Media whores. Anybody who tells lies/makes up stories/follows a script for financial gain bvb. etc.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171017524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:06 schreef t4600c het volgende:

[..]

Ieder geval, terug naar iets relevant... zoals mij berichten hier.

Hoe kon het dat NASA iets kon neppen wat ze voor Apollo niet wisten?
Sci-fi writers and film makers,Disney etc.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:27:12 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171017738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sci-fi writers and film makers,Disney etc.
En die schrijvers konden zo gedetailleerd de toekomst zien? :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:32:57 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171017904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Media whores. Anybody who tells lies/makes up stories/follows a script for financial gain bvb. etc.
Oh ja, ik post ook echt altijd bergen aan vids van die Amy space babe. Bergen zeg ik je!

Het was er 1, en ik was niet eens de poster :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171018483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die schrijvers konden zo gedetailleerd de toekomst zien? :o
Arthur C.Clarke, Kubrick, Disney,Wernher von Braun etc......and there are modern equivalents that are selling the same about Mars etc.
Allemaal sci-fi IMO.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 18 mei 2017 @ 00:03:54 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171018602
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Arthur C.Clarke, Kubrick, Disney,Wernher von Braun etc......and there are modern equivalents that are selling the same about Mars etc.
Allemaal sci-fi IMO.
En hoe ga je uit hun schrijfwerk zo gedetailleerd het oppervlak van de maan voorspellen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 mei 2017 @ 01:28:46 #109
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171019548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die schrijvers konden zo gedetailleerd de toekomst zien? :o
ze waren gewoon mede creators van de space fantasie.
onderdeel van het plan.

elke goede hoax heeft profs nodig.. schrijvers..acteurs, producers etc
Huig
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:02:37 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171023527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 01:28 schreef Orwell het volgende:

[..]

ze waren gewoon mede creators van de space fantasie.
onderdeel van het plan.

elke goede hoax heeft profs nodig.. schrijvers..acteurs, producers etc
Ik doel specifiek op de analyse van de vorm van het maanoppervlak.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:21:40 #111
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171032176
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:29 schreef Kamina het volgende:

[..]

Over welk jaartal heb je het hier?
Lunar Orbiter: 1966 - 1967
AS15-M-0972, Apollo Mapping camera: Apollo 15, 1971
AS-17-147-22467: Apollo 17, 1972
M192793697LR LRO, 2012.
LRO: 2009 - heden
Chandrayaan-1 2008- 2009
Chang'e-1 2007 - 2009
Chang'e 2 2010 - heden

AS-17-147-22467


M192793697LR


[ Bericht 3% gewijzigd door t4600c op 18-05-2017 18:42:29 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:44:48 #112
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171057474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef t4600c het volgende:

[..]

Lunar Orbiter: 1966 - 1967
AS15-M-0972, Apollo Mapping camera: Apollo 15, 1971
AS-17-147-22467: Apollo 17, 1972
M192793697LR LRO, 2012.
LRO: 2009 - heden
Chandrayaan-1 2008- 2009
Chang'e-1 2007 - 2009
Chang'e 2 2010 - heden

AS-17-147-22467
[ afbeelding ]

M192793697LR
[ afbeelding ]
Nice. Thanks!
1 + 1 = blauw
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:44:43 #113
28033 Pek
je moet wat
pi_171076697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja, ik post ook echt altijd bergen aan vids van die Amy space babe. Bergen zeg ik je!

Het was er 1, en ik was niet eens de poster :D
Hoi! *O*




:P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:45:46 #114
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171098582
De stuwkracht wat de LM Descent Propulsion System leverde kon worden bestuurd, dit werdt natuurlijk gedaan om gecontroleerd te landen. De stuwkracht wat de LM leverde tijdens landen was veel minder dan wat het maximaal kon leveren.

Op 16mm beelden van de landing is duidelijk te zien hoeveel stof de LM wegblaast:


Laten we foto's van de onderkant van de LM vergelijken met maangrond ver weg, waar de stuwkracht van de LM niets heeft kunnen verstoren:

Onderkant LM, crop van AS11-40-5892 source: flickr archive
Grond onder raketmotor heeft verschroeide kleur.

Andere foto van verstoord maanstof door LM: AS11-40-5915, Source: flickr archive.

Verstoring van het maanstof is duidelijk te zien.

Hier een foto verder weg genomen ter vergelijking: AS11-40-5937 Source: flickr archive.


Nog een paar van Apollo 14:

Genomen vanuit LM aan begin van EVA-1: AS14-66-9230 Source: flickr archive.


Onderkant LM: AS14-66-9261 Source: flickr archive.


Ver weg van landings plaats, ALSEP station 1: AS14-67-9392 Source: flickr archive.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:46:13 #115
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171177933
Inslag van Apollo 12 LM voet op maan grond:

Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:46:14 #116
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171260559
"In geen enkele Apollo foto zijn sterren te zien. Dit is omdat NASA de exacte locatie van sterren niet kon neppen."

Fout.

Ten eerste, zijn op een paar foto's planeten te zien, hun locatie kloppend met planetarium simulaties.
Ten tweede klopt de dag-nacht grens en weerpatronen op de aarde... wat NASA dus blijkbaar WEL kon neppen? maar sterren gaat te ver....

Maar om de myte van 'Geen sterren" te verbrijzelen, presenteer ik:

My god, its full of stars!

Stellarium: http://www.stellarium.org/

Apollo 14
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apollo 15
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor nu wel even genoeg. Er zijn nog meer Apollo 15 foto's met sterren, en natuurlijk moet Apollo 16 en 17 nog aan bod komen.

Ik beëindig mijn post met een mooie slideshow:
Apollo 16 took a sequence of frames using a Nikon 35mm camera with a 55mm f1.2 lens as part of low light level photography experiments in lunar orbit on 21/04/72.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 27 mei 2017 @ 23:48:21 #117
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171260618
Even iets leuks om interactief te zijn:

Upload foto AS15-130-13531, gehaald uit een rapport:



Naar deze website: http://nova.astrometry.net/upload

En wacht. Klik dan op "Go to result page"

Plaats jouw resultaat.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 28 mei 2017 @ 17:39:27 #118
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171278826
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:48 schreef t4600c het volgende:
Even iets leuks om interactief te zijn:

Upload foto AS15-130-13531, gehaald uit een rapport:

[ afbeelding ]

Naar deze website: http://nova.astrometry.net/upload

En wacht. Klik dan op "Go to result page"

Plaats jouw resultaat.

Gedaan! :)

http://nova.astrometry.net/user_images/1639489#annotated
1 + 1 = blauw
  zondag 28 mei 2017 @ 18:45:16 #119
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171280908
quote:
Laten we alles even onder elkaar zetten.
Boven Apollo, midden Astrometry, onder Stellarium.




Astrometry heeft geen groen punt gezet bij een felle witte streep links boven. Waarom niet?
Dat komt omdat Astrometry niks doet met de locatie van planeten. Planeten zoeken is het doel simpelweg niet.

Stellarium berekend de locatie van planeten wel, en aan de hand daar van kunnen we zien dat de witte streep Mercurius is.

Weer een planeet er bij.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:06:54 #120
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172057644
Ik ben mijn eigen collectie aan het inscannen met een Nikon Coolscan 8000

Hier een preview van een 3cmx3cm dia: https://drive.google.com/(...)dkE/view?usp=sharing
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 30 juni 2017 @ 00:45:50 #121
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172058276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die schrijvers konden zo gedetailleerd de toekomst zien? :o
Klopt, zoals ik hier heb laten zien hebben ze blijkbaar detail genept wat ze niet zonder Apollo missies konden weten. Dit geld voor de Apollo Panoramic Mapping Camera, maar natuurlijk ook voor 70mm EVA foto's, 16mm beelden en live TV beelden. Die laten allemaal detail zien wat niet te zien is in Lunar Orbiter foto,s, die vaak voor hoaxers worden gebruikt als argument.

Links: LO foto IV-114-H3
Midden: 16mm still van Apollo 15.
Rechts: Kaguya.



De subtiele grijstinten en verkleuringen zijn gewoon NIET te zien op LO foto's. En op LO is een deel van de krater in schaduw.


Maar zijn er nog fijnere details? natuurlijk!

Boven: LRO: http://www.hq.nasa.gov/alsj/a15/a15-091030M111571816R.tif
Midden: Apollo 15 panorama gemaakt van rij fotos: http://www.hq.nasa.gov/alsj/a15/a15pan11110-16emj.jpg
Onder: Crop van LO5 (Lunar Orbiter 5) foto




Links 16mm still van Apollo 15, na lancering ascent stage LM. Nog een laatste close-up van hadley rille :)
Rechts LRO.
Onder beste Hadely Rille foto's van LO.




De TV camera op de rover maakte regelmatig panorama's.


Boven: een samenvoeging van zo'n panorama gemaakt tijdens EVA-3 van Apollo 15.
Onder: foto van LRO




Iets wat ze live hebben moeten doen en natuurlijk niet later hebben kunnen editen, omdat iedereen het meteen zag op de TV.

Tekenaars hadden beter staatsloterij kunnen voorspellen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172061691
Video Shows Experiments You Can Do Yourself To Prove The Earth Is Not Flat

Even though we've knoawn for thousands of years that the earth is a sphere, there are still some people out there who are convinced that it's flat. Here are just a few experiments you can do to prove for yourself that it's round.
Even when you believe the moon is a hologram or that NASA is lying, you can see for yourself

video in de link:
http://www.iflscience.com(...)e-earth-is-not-flat/
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 12:20:31 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_172064673
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:56 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Video Shows Experiments You Can Do Yourself To Prove The Earth Is Not Flat

Even though we've knoawn for thousands of years that the earth is a sphere, there are still some people out there who are convinced that it's flat. Here are just a few experiments you can do to prove for yourself that it's round.
Even when you believe the moon is a hologram or that NASA is lying, you can see for yourself

video in de link:
http://www.iflscience.com(...)e-earth-is-not-flat/
Zou je deze post hier willen plaatsen?
BNW / Flat Earth conspiracy #33 gravity thou art a heartless bitch

Bedankt :)
pi_172068989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou je deze post hier willen plaatsen?
BNW / Flat Earth conspiracy #33 gravity thou art a heartless bitch

Bedankt :)
Sorry, had ff niet door dat ik in het verkeerde topic postte :)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 15:20:18 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_172069076
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 15:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Sorry, had ff niet door dat ik in het verkeerde topic postte :)
Geeft niks hoor, de topics hebben wel raakvlakken :)
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:29:49 #126
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172085482
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:26 schreef Tingo het volgende:
Ook jammer dat NASA,ESA, e.a. 'space exploration' landen en SpaceX e.a. prive 'space exploratie' bedriijven niet 'n soort 50th anniversary mulitnational,multiculturele,moon landing kunnen organiseren. Wat 'n PR coup dat zou zijn! Allemaal wat geld verzamelen, enorme contracten met SkyTV e.a. Mooie eerbeton voor de 'pioneering heroes of the Apollo programme' of zo kan zijn. Zou mooi zijn als ze 'n replika van de originele Apollo blue-prints kunnen maken. Natuurlijk moeten ze wel wat moderne apparatuurtjes gebruiken om 't allemaal minder gevaarlijk te maken, maar dat zou niet zo'n grote probleem zijn om dat bijna 50jaar geleden 't allemaal zo makkelijk 6 keren binnen 4jaar gedaan is.
Kunnen we zeker allemaal op de 'real-time' TV beelden,apps, enz. kijken.
Imagine the turnover on the merchandise!
“I saw the 50th anniversary moonlanding live on TV” t-shirts, baseball caps, onderbroekjes, BEHA's (als eerbetoon aan de lingerie bedrijf die de magic spacesuits hebben gemaakt) bvb.
You could stick them in your arsifacts (sorry I mean artifacts)

Oh oh oh. Wat 'n vreselijk gemiste kans op 'n enorme PR exercise! It's a public relations officers dream!
En dan gaan ze huilen of flauwe smoesjes maken dat ze niet de geld en/of niet zo veel zin hebben om gewoon een keer terug naar de maan te gaan.

Maar ja, wie weet 't, misschien Elon Musk space-fan hero kan 't nog allemaal redden.
Een robot missie naar een Apollo landings plaats, en dat live uitzenden? is dat niet een beetje saai? alles staat stil. Het is handig voor wetenschappelijk onderzoek hoe materialen verouderen op de maan/in de ruimte, maar echt spannend is het niet.

En waarom zou je dat wel geloven? er zijn foto's van de landings plaatsen, die wuif jij ook weg.

Welk onderdeel van Apollo wil je in detail onderzoeken? veel documentatie van onderdelen kan je gewoon vinden. Verder waren de Apollo missies niet makelijk.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172097009
Klopt, grap is dat hij dus wil dat ze een Hollywood achtig spectakel organiseren om te bewijzen dat het geen Hollywood spectakel is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 2 juli 2017 @ 16:43:03 #128
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172116684
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 2 juli 2017 @ 17:23:19 #129
28033 Pek
je moet wat
pi_172117956
Even wat rust pakken tussen de sets @ Kubrick's place. :P

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 18:21:06 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_172119604
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:41 schreef Wantie het volgende:
Klopt, grap is dat hij dus wil dat ze een Hollywood achtig spectakel organiseren om te bewijzen dat het geen Hollywood spectakel is...
Ja, dat is wel een contradictie.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:36:24 #131
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172153650
Subject: Apollo 10 & 11 slides distributed by PANA-VUE
Medium: 3cmx3cm slide
Voorbeeld: https://img0.etsystatic.c(...).1117605726_1akq.jpg
Scanner: Nikon Coolscan SL-8000ED
Software: Vuescan Pro 9
Scan Resolution: 4000DPI
File resolution: 6000x6000
File extension: Tiff

File name legend:
C1I1 = Colour fade/cast correction enabled. ICE Infrared Spot/dust removal enabled.
C0I0 = Colour fade/cast correction disabled. ICE Infrared Spot/dust removal enabled.

Archief: https://drive.google.com/(...)Qd21GZ1k?usp=sharing

1024x voorbeeld van: PANA-VUE SLIDE U814F4-C1I1
https://drive.google.com/(...)Z0E/view?usp=sharing

---------------------------------------------------


---------------------------------------------------



[ Bericht 14% gewijzigd door t4600c op 04-07-2017 00:53:40 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:31:14 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172282705

UItleg over de eerste woorden vanaf het oppervlakte van de maan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172284805
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 01:28 schreef Orwell het volgende:

[..]

ze waren gewoon mede creators van de space fantasie.
onderdeel van het plan.

elke goede hoax heeft profs nodig.. schrijvers..acteurs, producers etc
Bingo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172286251
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 01:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Bingo.
Dat is voordeel van fantaseren, je kunt er alle kanten mee op..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 9 juli 2017 @ 16:47:00 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172298165
The Whistleblower Who Exposes Government Extraterrestrial Connections

...


Our moon is a Command Center

In various interviews such as with Jeff Rense, Tompkins puts forth his theory that our moon is not a natural object but rather an artificial object and command center. This aligns with what other researchers such as David Icke have warned about. Our moon doesn’t rotate, and neither do other moons of other planets. Conventional physics explains this is because of a tidal lock, but is it perhaps because these artificial objects are hiding something on their dark sides facing away from their host planet?

Tompkins states that when the first astronauts went to the moon, they were shocked to discover it was already occupied – by Draco Reptilians. He says the Reptilians, over 9 foot tall, were standing there next to their advanced craft. He jokes that the Reptilians “gave us the finger” (i.e. acted in an unfriendly manner). According to both Tompkins and Wood, the Reptilians had already made a deal with the Nazis.

http://www.wakingtimes.co(...)estrial-connections/

-----------

Tja
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172298249
Snap ook niet waarom zoveel mensen dwepen met Icke. .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 9 juli 2017 @ 16:54:53 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172298349
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 01:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Bingo.
http://www.activistpost.c(...)merica-love-war.html

Zoiets als elke Hollywood productie gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 9 juli 2017 @ 18:39:54 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172300283
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
The Whistleblower Who Exposes Government Extraterrestrial Connections

...

Our moon is a Command Center

In various interviews such as with Jeff Rense, Tompkins puts forth his theory that our moon is not a natural object but rather an artificial object and command center. This aligns with what other researchers such as David Icke have warned about. Our moon doesn’t rotate, and neither do other moons of other planets. Conventional physics explains this is because of a tidal lock, but is it perhaps because these artificial objects are hiding something on their dark sides facing away from their host planet?

Tompkins states that when the first astronauts went to the moon, they were shocked to discover it was already occupied – by Draco Reptilians. He says the Reptilians, over 9 foot tall, were standing there next to their advanced craft. He jokes that the Reptilians “gave us the finger” (i.e. acted in an unfriendly manner). According to both Tompkins and Wood, the Reptilians had already made a deal with the Nazis.

http://www.wakingtimes.co(...)estrial-connections/

-----------

Tja
Zo'n kort stukje, zoveel fouten... De maan roteert bijvoorbeeld wel degelijk. Veel manen zitten inderdaad in een tidal lock, maar dat verbergt natuurlijk alleen de dingen aan die kant vanuit het oogpunt van de bijbehorende planeet. Vanuit de aarde gezien kunnen we bijvoorbeeld gewoon de 'dark side' van Europa zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172353663
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.activistpost.c(...)merica-love-war.html

Zoiets als elke Hollywood productie gaat.
Sja, "tijdloos" kun je de zwaar gedateerde hoppende witte konijntjes niet noemen.

Noch Walt, de (((goochelaar))) op de achtergrond.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:01:16 #140
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172406119
Apollo 16 panorama van 2 foto's:


Stellarium zelfde datum:
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172409622
http://www.startribune.co(...)t-auction/434201733/

$2-4m voor 'moon' dust. wow.
Hoeveel zou dat voor de stukje ouwe hout in de Rijksnuseum zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172414215
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
The Whistleblower Who Exposes Government Extraterrestrial Connections

...

Our moon is a Command Center

In various interviews such as with Jeff Rense, Tompkins puts forth his theory that our moon is not a natural object but rather an artificial object and command center. This aligns with what other researchers such as David Icke have warned about. Our moon doesn’t rotate, and neither do other moons of other planets. Conventional physics explains this is because of a tidal lock, but is it perhaps because these artificial objects are hiding something on their dark sides facing away from their host planet?

Tompkins states that when the first astronauts went to the moon, they were shocked to discover it was already occupied – by Draco Reptilians. He says the Reptilians, over 9 foot tall, were standing there next to their advanced craft. He jokes that the Reptilians “gave us the finger” (i.e. acted in an unfriendly manner). According to both Tompkins and Wood, the Reptilians had already made a deal with the Nazis.

http://www.wakingtimes.co(...)estrial-connections/

-----------

Tja
Geloof je dit echt? Een maanbasis van reptilians en nazi's aan de donkere kant van de maan? :')
pi_172414259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:10 schreef Tingo het volgende:
http://www.startribune.co(...)t-auction/434201733/

$2-4m voor 'moon' dust. wow.
Hoeveel zou dat voor de stukje ouwe hout in de Rijksnuseum zijn?
Hoogstpersoonlijk door Buzz Lightyear and Lance Armstrong meegebracht vanuit de woestijn van Nevada.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:34:00 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172414670
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hoogstpersoonlijk door Buzz Lightyear and Lance Armstrong meegebracht vanuit de woestijn van Nevada.
Koop het, laat het testen, en bingo *O*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:01:14 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172421421
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:10 schreef Tingo het volgende:
http://www.startribune.co(...)t-auction/434201733/

$2-4m voor 'moon' dust. wow.
Hoeveel zou dat voor de stukje ouwe hout in de Rijksnuseum zijn?
Ah het bekende stukje hout wat in Nederland ligt, dus even kijken 2415 min 1 dus nog 2414 andere stenen om te testen.
Of, het zijn er nog steeds 2415 en Nederland heeft gewoon iets compleet verkeerds gekregen.
hier wat informatie over onveer 200 van de overige stenen.
http://www.collectspace.com/resources/moonrocks_goodwill.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172425546
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hoogstpersoonlijk door Buzz Lightyear and Lance Armstrong meegebracht vanuit de woestijn van Nevada.
Of vanuit antartica.Ze kunnen in ieder geval niet weten tot ze gaan echt naar 't maan om voorbeeldjes te krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172425588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah het bekende stukje hout wat in Nederland ligt, dus even kijken 2415 min 1 dus nog 2414 andere stenen om te testen.
Of, het zijn er nog steeds 2415 en Nederland heeft gewoon iets compleet verkeerds gekregen.
hier wat informatie over onveer 200 van de overige stenen.
http://www.collectspace.com/resources/moonrocks_goodwill.html
Leuk voor je als je dat complete and utter bullshit allemaal gelooft.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172425707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leuk voor je als je dat complete and utter bullshit allemaal gelooft.
Heeft niets met geloven te maken
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172425720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of vanuit antartica.Ze kunnen in ieder geval niet weten tot ze gaan echt naar 't maan om voorbeeldjes te krijgen.
Circelredenering
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172430142
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of vanuit antartica.Ze kunnen in ieder geval niet weten tot ze gaan echt naar 't maan om voorbeeldjes te krijgen.
Hawaii, Lanzarote, IJsland, de Aarde biedt voldoende "maanlandschappen"...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172430177
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hawaii, Lanzarote, IJsland, de Aarde biedt voldoende "maanlandschappen"...
Petrified wood also?
Wat grappig dat de Rijksmuseum wel getest hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172430247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Petrified wood also?
Wat grappig dat de Rijksmuseum wel getest hebben.
Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 15-07-2017 13:04:19 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 15 juli 2017 @ 02:48:24 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172430252
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen
Duizenden punten? :o Welke daarvan vind jij de sterkste/meest overtuigende?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 15-07-2017 13:05:56 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172430296
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen
En moeillijker en moeillijker voor de space fans te verdedigen. Most people like Star Trek but they don't believe it's real FFS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 15-07-2017 13:07:03 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 15 juli 2017 @ 03:01:56 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172430319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

En moeillijker en moeillijker voor de space fans te verdedigen. Most people like Star Trek but they don't believe it's real FFS.
Denk je? Zo moeilijk is het vooralsnog niet om de complot punten te weerleggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172430323
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

En moeillijker en moeillijker voor de space fans te verdedigen. Most people like Star Trek but they don't believe it's real FFS.
Het heeft steeds meer weg van een religie, of cult, inderdaad.

Weet je dat Jezus 2000 jaar geleden over water liep en het in rode wijn veranderde?

Weet je dat 50 jaar geleden tweemaal binnen 4 maandjes en erna nog es 4 keertjes er mensen op de Maan (350.000 km (?) ver weg) liepen?

Beide zijn erna nooit meer voorgekomen, maar geloof, GELOOF, GELOOF!!!1!1!!!
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 15 juli 2017 @ 03:04:04 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172430332
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het heeft steeds meer weg van een religie, of cult, inderdaad.

Weet je dat Jezus 2000 jaar geleden over water liep en het in rode wijn veranderde?

Weet je dat 50 jaar geleden tweemaal binnen 4 maandjes en erna nog es 4 keertjes er mensen op de Maan (350.000 km (?) ver weg) liepen?

Beide zijn erna nooit meer voorgekomen, maar geloof, GELOOF, GELOOF!!!1!1!!!

Belangrijk verschil, voor de maanlandingen bestaat daadwerkelijk bewijs.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172430483
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het heeft steeds meer weg van een religie, of cult, inderdaad.

Weet je dat Jezus 2000 jaar geleden over water liep en het in rode wijn veranderde?

Weet je dat 50 jaar geleden tweemaal binnen 4 maandjes en erna nog es 4 keertjes er mensen op de Maan (350.000 km (?) ver weg) liepen?

Beide zijn erna nooit meer voorgekomen, maar geloof, GELOOF, GELOOF!!!1!1!!!

If they had done it 50 years ago there would be commercial tourist flights to the moon by now and global company logos projected on it. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172430546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

If they had done it 50 years ago there would be commercial tourist flights to the moon by now and global company logos projected on it. :)
Exact.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172430629
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Exact.
There could be a huge lucrative PR campaign to bring things back from the moon and auction them off to very rich space fans.They could do a massive PR campaign to honour those brave ARSE-TRONOTS yet they don't and still can't do it. They didn't have the technology then and they don't have it now. Instead we get another bunch of liars and fakers pretending to have landed on Mars or wherever, A bunch of fucking jokers but if people want to beleive it - so fuckin what.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172431086
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

There could be a huge lucrative PR campaign to bring things back from the moon and auction them off to very rich space fans.They could do a massive PR campaign to honour those brave ARSE-TRONOTS yet they don't and still can't do it. They didn't have the technology then and they don't have it now. Instead we get another bunch of liars and fakers pretending to have landed on Mars or wherever, A bunch of fucking jokers but if people want to beleive it - so fuckin what.
So you want a Hollywood type of campaign in order to prove that it wasn't a Hollywood scenario. .

You are aware that they coud also easily fake a return, don't you?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172431096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

If they had done it 50 years ago there would be commercial tourist flights to the moon by now and global company logos projected on it. :)
There wil be commercial fight next year.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172431121
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]


[i]Weet je dat Jezus 2000 jaar geleden over water liep en het in rode wijn veranderde?


Beide worden nog steeds gepraktiseerd, dus wat is je punt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172431144
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen
Ach jee, je wordt dus gedreven door -tekst verwijderd in bovenstaande post-..

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 15-07-2017 13:09:52 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172431159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Petrified wood also?
Wat grappig dat de Rijksmuseum wel getest hebben.
Nog grappiger dat je hen wel gelooft. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 15 juli 2017 @ 11:31:03 #166
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172433404
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het heeft steeds meer weg van een religie, of cult, inderdaad.

Weet je dat Jezus 2000 jaar geleden over water liep en het in rode wijn veranderde?

Weet je dat 50 jaar geleden tweemaal binnen 4 maandjes en erna nog es 4 keertjes er mensen op de Maan (350.000 km (?) ver weg) liepen?

Beide zijn erna nooit meer voorgekomen, maar geloof, GELOOF, GELOOF!!!1!1!!!

De Concorde is dus ook geloof?
De Hindenburg is dus ook geloof?
VOC schepen zijn dus ook geloof?

Laten we even voorop stellen dat jouw argument nergens op slaat.

Na Apollo heeft NASA nooit meer gefocust op bemande maanmissies. Ook hebben ze lang niet een sterk genoege raket gehad. Het is pas sinds een paar jaar dat SLS opschiet.

De maanmissies waren erg duur, NASA heeft sinds Apollo niet meer zo veel geld gefocust op 1 Missie, maar verdeeld over vele kleinen.

In 2017 en 2018 gaan er tig commerciele missies plaats vinden, lees lunar Xprize, part time scientists en SpaceX.

En uiteindelijk, zou NASA volgens jouw al lang moderne bemande maanmissies hebben moeten neppen. Ze hebben het volgens jouw namelijk al gedaan in 60s en 70s. Waarom niet opnieuw?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172433482
Ik vind het altijd zo grappig dat NASA alleen zogenaamd de zooi nept, maar er is ook nog zoiets als Rusland waar nooit met 1 woord over wordt gerept (cool, dat rijmt). Yuri Gagarin? Sojoez capsules? Is dat ook allemaal fake ofzo?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 11:43:01 #168
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172433590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leuk voor je als je dat complete and utter bullshit allemaal gelooft.
Alle wetenschappers die monsters hebben onderzocht zijn het niet met je eens.

Je kan bij NASA een maan monster aanvragen voor onderzoek.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:37:19 #169
28033 Pek
je moet wat
pi_172434507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:36 schreef illusions het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat NASA alleen zogenaamd de zooi nept, maar er is ook nog zoiets als Rusland waar nooit met 1 woord over wordt gerept (cool, dat rijmt). Yuri Gagarin? Sojoez capsules? Is dat ook allemaal fake ofzo?
De Chinezen zijn ook flink aan het faken de laatste jaren :P

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_172434616
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:37 schreef Pek het volgende:

[..]

De Chinezen zijn ook flink aan het faken de laatste jaren :P
Ja, toch mooi die verbroedering. Ook al staan we aan het begin van WO3, als het om space fakery enzo gaat is het wel zo van "jongens, even onze verschillen achterwege laten en schouders eronder, the show must go on." :')
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:48:14 #171
28033 Pek
je moet wat
pi_172434687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, toch mooi die verbroedering. Ook al staan we aan het begin van WO3, als het om space fakery enzo gaat is het wel zo van "jongens, even onze verschillen achterwege laten en schouders eronder, the show must go on." :')
Je snapt dat dit argument juist gebruikt kan worden door de infidels? Als in: onmogelijke verbroedering? NASA wil niet samenwerken met China, dus met die verbroedering valt het wel mee ;)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_172434714
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:48 schreef Pek het volgende:

[..]

Je snapt dat dit argument juist gebruikt kan worden door de infidels? Als in: onmogelijke verbroedering? NASA wil niet samenwerken met China, dus met die verbroedering valt het wel mee ;)
Uh, je snapt dat ik sarcastisch was? Uiteraard bestaat die verbroedering niet, dus space fakery is al per definitie onmogelijk.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:52:08 #173
28033 Pek
je moet wat
pi_172434754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, je snapt dat ik sarcastisch was? Uiteraard bestaat die verbroedering niet, dus space fakery is al per definitie onmogelijk.
Nu wel :@
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:53:59 #174
28033 Pek
je moet wat
pi_172434795
Maar NASA en Roscosmos zijn toch wel buddies, NASA moet wel, zonder eigen transportmiddel :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_172459744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

There could be a huge lucrative PR campaign to bring things back from the moon and auction them off to very rich space fans.They could do a massive PR campaign to honour those brave ARSE-TRONOTS yet they don't and still can't do it. They didn't have the technology then and they don't have it now. Instead we get another bunch of liars and fakers pretending to have landed on Mars or wherever, A bunch of fucking jokers but if people want to beleive it - so fuckin what.
Children in 2127: "mum, is it true that in 1969, when great granddads granddad was just a boy, people were bunnyhopping on the Moon?"
"Yes my son, but we don't do that anymore, just like mountainclimbing, skydiving, running marathons, worldwide sailing, freediving, speedracing, whenever something has been done by some people, there's no incentive anymore to do that again by others"


:')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zondag 16 juli 2017 @ 15:36:48 #176
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172460258
Wel een mooi staaltje appels met peren vergelijken weer.
  zondag 16 juli 2017 @ 16:13:08 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172461208
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Children in 2127: "mum, is it true that in 1969, when great granddads granddad was just a boy, people were bunnyhopping on the Moon?"
"Yes my son, but we don't do that anymore, just like mountainclimbing, skydiving, running marathons, worldwide sailing, freediving, speedracing, whenever something has been done by some people, there's no incentive anymore to do that again by others"


:')
Welke van die duizenden argumenten vind jij de sterkste?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172461347
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Children in 2127: "mum, is it true that in 1969, when great granddads granddad was just a boy, people were bunnyhopping on the Moon?"
"Yes my son, but we don't do that anymore, just like mountainclimbing, skydiving, running marathons, worldwide sailing, freediving, speedracing, whenever something has been done by some people, there's no incentive anymore to do that again by others"


:')
Het getuigt van enorm onbenul als je rumtevluchten gelijk stelt aan marayon lopen. .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 juli 2017 @ 18:02:50 #179
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172464860
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

There could be a huge lucrative PR campaign to bring things back from the moon and auction them off to very rich space fans.They could do a massive PR campaign to honour those brave ARSE-TRONOTS yet they don't and still can't do it. They didn't have the technology then and they don't have it now. Instead we get another bunch of liars and fakers pretending to have landed on Mars or wherever, A bunch of fucking jokers but if people want to beleive it - so fuckin what.
Volgens jou hebben ze het al een keer genept. Waarom hebben ze het niet meer gedaan na Apollo 17? moet nu makkelijker zijn volgens jou.


Ze hadden de technologie toen wel.

Gemaakt door NASAs contractors (MiT, Rockwell, Boeing, Lockheed enz)

De mensen die daar werkten wisten immers niet over de hoax, toch? dus die deden gewoon hun werk.

Apollo hardware is getest door derde partijen en werkend bevonden. Heb ik al YouTube video's over geposted.

Dus ja, alles was wel degelijk echt ontworpen en in elkaar gezet.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 16 juli 2017 @ 18:04:08 #180
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172464896
Ik vraag mij af hoe apollo-soyuz test project en Skylab werkten zonder Apollo, beiden zijn gebouwd op Apollo technologie.

Skylab 1 is zelfs in een baan rond de aarde gebracht met een Saturn-V bedoeld voor Apollo missies.

Beiden gebruikten de Apollo CSM

[ Bericht 98% gewijzigd door t4600c op 16-07-2017 18:09:28 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 16 juli 2017 @ 23:30:40 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172474197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leuk voor je als je dat complete and utter bullshit allemaal gelooft.
Die steen (hout) was getest en bleek inderdaad niet te kloppen.
Waarom is dat de enige dan waar JIJ constant op staat te hameren?
Over de overige +- 2450 hoor ik je niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172474518
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die steen (hout) was getest en bleek inderdaad niet te kloppen.
Waarom is dat de enige dan waar JIJ constant op staat te hameren?
Over de overige +- 2450 hoor ik je niet!
Het mooiste is dat hij juist die test wel vertrouwt :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 16 juli 2017 @ 23:54:06 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172474773
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het mooiste is dat hij juist die test wel vertrouwt :)
Ligt maar net hoe het balletje rolt :')
Lambiekje is er heer en meester in 8-)

En inderdaad heel grappig, Dino botten is een NO GO :{w , maar fossiel hout, ligt weer net anders.. :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 juli 2017 @ 00:22:13 #184
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172475338
De Apollo maan monsters:

"Between 1969 and 1972 six Apollo missions brought back 382 kilograms (842 pounds) of lunar rocks, core samples, pebbles, sand and dust from the lunar surface. The six space flights returned 2200 separate samples from six different exploration sites on the Moon."

(Bron: https://curator.jsc.nasa.gov/lunar/ )

De orginele 2200 monsters zijn verdeeld door meer dan honderduizenden kleine monsters, die overal over de wereld gebruikt zijn en gebruikt worden.

Om vervuiling met de aardse atmosfeer en organische stoffen min mogelijk te houden, word een deel van de monsters bewaard in stikstof. Monsters die altijd aan de atmosfeer bloot waren gesteld vertonen afbrokkeling.

"The researchers compared their results from 20 soil samples with the original soil measurements, which were made in the 1970s using sieves.

The differences between the two datasets are stark. For example, the median particle diameter has decreased from 78 microns (0.0031 inches) to 33 microns (0.0013 inches). And in the original sieve data, 44 percent of soil particles were between 90 and 1,000 microns (0.0035 to 0.039 inches) wide; today, just 17 percent of the particles are that large.

The most likely explanation for the degradation is damage caused by water vapor, the scientists say."

https://www.space.com/304(...)-disintegrating.html


Internet archieven:

https://curator.jsc.nasa.gov/lunar/samplecatalog/index.cfm#tabs-2
Interresante foto's tijdens uitpakken en behandelen monsters.

Download monster data in pdf vorm, geeft onder andere chemische informatie:
https://curator.jsc.nasa.gov/lunar/lsc/

Lunar Science and Exploration monster lijst met veel data:

http://www.lpi.usra.edu/lunar/samples/


Papier document archieven gemaakt tijdens Apollo:
https://curator.jsc.nasa.gov/lunar/samplecatalog/index.cfm#tabs-5


Monsters voor educatief gebruik:

https://curator.jsc.nasa.gov/education/index.cfm


Monsters aanvragen:

https://curator.jsc.nasa.gov/lunar/sampreq/requests.cfm

[ Bericht 10% gewijzigd door t4600c op 17-07-2017 00:54:27 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172494191
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die steen (hout) was getest en bleek inderdaad niet te kloppen.
Waarom is dat de enige dan waar JIJ constant op staat te hameren?
Over de overige +- 2450 hoor ik je niet!
Oh ok - dus van al de 2450 exemplaren - ze hebben 'n stukje hout aan Nederland gegeven.
Laat maar guyvie laddie, we zijn al lang klaar.

Plus het feit dat al die soort stenen op aarde kunnen zijn. Ze hoeven niet eens van de maan (via asstronots) te komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 juli 2017 @ 22:41:58 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172494232
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ok - dus van al de 2450 exemplaren - ze hebben 'n stukje hout aan Nederland gegeven.
Laat maar guyvie laddie, we zijn al lang klaar.
Of het echte stuk is ooit gejat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172494337
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of het echte stuk is ooit gejat.
Ja ok - jij heb 't ergens. :)
Laat maar jongen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 juli 2017 @ 22:55:27 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172494767
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ok - jij heb 't ergens. :)
Laat maar jongen.
Jij denkt niet dat dit een optie is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172495431
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat dit een optie is?
Dat kan natuurlijk geen optie zijn ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172495467
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ok - dus van al de 2450 exemplaren - ze hebben 'n stukje hout aan Nederland gegeven.
Laat maar guyvie laddie, we zijn al lang klaar.

Plus het feit dat al die soort stenen op aarde kunnen zijn. Ze hoeven niet eens van de maan (via asstronots) te komen.
Je kunt monsters aanvragen en dat zelf onderzoeken
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 18 juli 2017 @ 10:19:35 #191
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172499702
Er zijn in totaal 2x goodwill rocks aan Nederland gegeven. 1x van Apollo 11 en 1x van Apollo 17.

Monsters zitten permanent vast in doorzichtige bol. Zijn kleiner dan de steen bij het rijksmuseum.

Waar de oude ambassadeur zijn stukje maansteen vandaan heeft is onbekent. Geen enkel maanmonster heeft een rode kleur. De goodwill stenen werden gegeven aan de prime minister, niet de ambassadeur. De steen is ook veel zwaarder en groter dan goodwill rocks.

Apollo 11 lijst gemaakt door collectspace:
http://www.collectspace.com/resources/moonrocks_apollo11.html



Apollo 17:
http://www.collectspace.com/resources/moonrocks_goodwill.html



Ik zeg een fout van het Rijksmuseum.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172502439
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ok - dus van al de 2450 exemplaren - ze hebben 'n stukje hout aan Nederland gegeven.
Laat maar guyvie laddie, we zijn al lang klaar.

Plus het feit dat al die soort stenen op aarde kunnen zijn. Ze hoeven niet eens van de maan (via asstronots) te komen.
Ze kunnen niet van de Maan komen, op een paar meteorietjes na. Dat gaf de Egyptische geoloog dan ook de luxe gewoon aardse stenen te gebruiken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:00:25 #193
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172502509
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:55 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze kunnen niet van de Maan komen, op een paar meteorietjes na. Dat gaf de Egyptische geoloog dan ook de luxe gewoon aardse stenen te gebruiken.
Bron?

En waarom konden ze slechts wat meteorietjes meenemen volgens jou?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172546873
Vandaag is de verjaardag van de dag dat Tom Hanks op de maan landde. *O*
pi_172547934
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:55 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze kunnen niet van de Maan komen, op een paar meteorietjes na. Dat gaf de Egyptische geoloog dan ook de luxe gewoon aardse stenen te gebruiken.
El_Matador is terug. How nice.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:11:15 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172548090
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:55 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze kunnen niet van de Maan komen, op een paar meteorietjes na. Dat gaf de Egyptische geoloog dan ook de luxe gewoon aardse stenen te gebruiken.
Waarom kunnen ze niet van de maan komen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:12:07 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172548107
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

El_Matador is terug. How nice.
Wie weet heeft hij wat geleerd in de tussentijd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:39:02 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172573048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:03 schreef illusions het volgende:
Vandaag is de verjaardag van de dag dat Tom Hanks op de maan landde. *O*
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:42:07 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172573136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij wat geleerd in de tussentijd.
Werd tijd! We wachten nog steeds op het onomstotelijke bewijs dat de maanlanding een hoax zou zijn.

quote:
Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:15:43 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172574020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Werd tijd! We wachten nog steeds op het onomstotelijke bewijs dat de maanlanding een hoax zou zijn.

[..]

Hij schreef pas nog dat hij duizenden argumenten tegen Apollo had.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:51:58 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172576078
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij schreef pas nog dat hij duizenden argumenten tegen Apollo had.
Meen je....
Moeten we daar ook meer dan 5 jaar op wachten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 16:02:18 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172576283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meen je....
Moeten we daar ook meer dan 5 jaar op wachten?
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen -edit-
Daar dus. Maar die claim waarmaken, ho maar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172576322
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Daar dus. Maar die claim waarmaken, ho maar.
Wellicht dat de volgende kloon eindelijk de claim eens waar gaat maken
  vrijdag 21 juli 2017 @ 16:26:42 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172576846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Daar dus. Maar die claim waarmaken, ho maar.
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wellicht dat de volgende kloon eindelijk de claim eens waar gaat maken
Zullen we er een krat pils op zetten.

Ik zeg, veel blah blah maar geen aantoonbaar bewijs voor het eind van het jaar.
Plus hij komt niet verder dan 5 argumenten (bonus punten)

Geen Heineken aub
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172576876
Die claim is te makkelijk en hooguit een kratje heineken waard. :6

Misschien houd el_mata het wel tot het eind van het jaar vol onder deze kloon
  vrijdag 21 juli 2017 @ 16:51:49 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172577449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:28 schreef Chewie het volgende:
Die claim is te makkelijk en hooguit een kratje heineken waard. :6

Misschien houd el_mata het wel tot het eind van het jaar vol onder deze kloon
-O- ja eigenlijk wel he..
Nah zullen we eerst maar even wachten op EEN claim met onderbouwing..
Kunnen we later verder twisten over de overige 999 :)
Een tukkerse achterhoeker, kan je echt geen Heineken geven, je wil geen moord op je geweten hebben.

Nja, het zal best lastig zijn, denk dat je Tingo makkelijker kan over halen om de ISS app te downloaden :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:00:15 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172577626
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

-O- ja eigenlijk wel he..
Nah zullen we eerst maar even wachten op EEN claim met onderbouwing..
Kunnen we later verder twisten over de overige 999 :)
Een tukkerse achterhoeker, kan je echt geen Heineken geven, je wil geen moord op je geweten hebben.

Nja, het zal best lastig zijn, denk dat je Tingo makkelijker kan over halen om de ISS app te downloaden :+
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:08:53 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172577809
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

_O-
off topic

Door mijn ouderlijk huis liep de grens tussen Overijssel en Gelderland.
Kon een streep trekken door de woonkamer..
Nu komt er een snelweg op die plek! https://www.wegenwiki.nl/A18_(Nederland)

Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 23 juli 2017 @ 11:36:00 #209
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172616641
Beginnende LM - CSM rendezvous en uiteindelijk koppeling.

Laten zien met 16mm, 70mm en live Tv beelden gemaakt tijdens de respectieve tijd:

http://apollo17.org?t=189:36:22

Duur: +/- 40 minuten

+189:36:29



+189:44:16
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 23 juli 2017 @ 13:22:04 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172618661
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Children in 2127: "mum, is it true that in 1969, when great granddads granddad was just a boy, people were bunnyhopping on the Moon?"
"Yes my son, but we don't do that anymore, just like mountainclimbing, skydiving, running marathons, worldwide sailing, freediving, speedracing, whenever something has been done by some people, there's no incentive anymore to do that again by others"


:')
F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.

Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172618836
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.

Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
Wat???
pi_172618884
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.

Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
Dus binnenkort is f1 gewoon een Hoax.
Nooit plaatsgevonden. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 juli 2017 @ 13:37:39 #213
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172619058
Tour de France is ook CGI
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172619099
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:37 schreef t4600c het volgende:
Tour de France is ook CGI
En hoogstwaarschijnlijk een pedofiel complot.
pi_172619122
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.

Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172619198
Gaan we nou serieus F1 een complot benoemen in een topic over de Apollo missies? :D
  zondag 23 juli 2017 @ 13:43:59 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172619214
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
Gaan die argumenten nog komen, of verzaak je weer zoals gebruikelijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 23 juli 2017 @ 13:50:13 #218
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172619324
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
Bron dat het makkelijk was?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 23 juli 2017 @ 14:01:07 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172619532
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:50 schreef t4600c het volgende:

[..]

Bron dat het makkelijk was?
Denk dat de Apollo 1 en 13 bemanning het daar niet mee eens zou zijn. De landing van 11 ging nou ook niet bepaald soepel, en 12 ging bij lancering al bijna mis. Inderdaad verre van makkelijk te noemen. El_Matador kwam in het verleden met precies dat argument, dat het zo onwaarschijnlijk was dat alles zo makkelijk in 1 keer goed ging, en was toen compleet doof voor enig argument tegen die overtuiging.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172619907
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk dat de Apollo 1 en 13 bemanning het daar niet mee eens zou zijn. De landing van 11 ging nou ook niet bepaald soepel, en 12 ging bij lancering al bijna mis. Inderdaad verre van makkelijk te noemen. El_Matador kwam in het verleden met precies dat argument, dat het zo onwaarschijnlijk was dat alles zo makkelijk in 1 keer goed ging, en was toen compleet doof voor enig argument tegen die overtuiging.
Tja, het is niet alsof ze veel pogingen hebben ofzo. Alles moet wel in 1 keer goed gaan anders ben je dood. Maar volgens mij hebben ze vaak genoeg geoefend in een simulator. :P
  zondag 23 juli 2017 @ 14:23:13 #221
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172619986
Apollo 14


Apollo 14 Mission Report:



Failed docking attempts




"Figure 10-1 presents the crew heart rates after translunar injection during the multiple unsuccessful docking attempts and the final hard dock."

(Bron: Apollo 14 Mission Report > https://www.hq.nasa.gov/alsj/a14/a14mr10.htm )

" 14.1.1 Failure to Achieve Docking Probe Capture Latch Engagement

Six docking attempts were required to successfully achieve capture latch engagement during the transposition and docking event. Subsequent inflight examination of the probe showed normal operation of the mechanism. The lunar orbit undocking and docking were completely normal. Data analysis of film, accelerometers, and reaction control system thruster activity indicates that probe-to-drogue contact conditions were normal for all docking attempts, and capture should have been achieved for the five unsuccessful attempts (table 14-I)."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The most probable cause of the problem was contamination or debris which later became dislodged. A cover will be provided to protect the probe tip from foreign material entering the mechanism prior to flight.

This anomaly is open."

(Bron: Apollo 14 Mission Report > https://www.hq.nasa.gov/alsj/a14/a14mr14.htm )

[ Bericht 4% gewijzigd door t4600c op 23-07-2017 14:32:53 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 23 juli 2017 @ 14:40:20 #222
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172620426
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 juli 2017 @ 14:41:07 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172620452
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, het is niet alsof ze veel pogingen hebben ofzo. Alles moet wel in 1 keer goed gaan anders ben je dood. Maar volgens mij hebben ze vaak genoeg geoefend in een simulator. :P
Ja en dat. Ontzettend veel oefenen in de simulators, en natuurlijk veel hardware test missies vliegen. Apollo (4 if memory serves) heeft eerst onbemand rond de aarde gevlogen voor ze astronauten mee lieten vliegen. Het was een geleidelijke buildup, geen single in 1 keer alles goed moeten doen vlucht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172620526
quote:
Ja, dus? Waarom bazel je in vredesnaam over de Formule 1 in het Apollo topic?
pi_172620554
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja en dat. Ontzettend veel oefenen in de simulators, en natuurlijk veel hardware test missies vliegen. Apollo (4 if memory serves) heeft eerst onbemand rond de aarde gevlogen voor ze astronauten mee lieten vliegen. Het was een geleidelijke buildup, geen single in 1 keer alles goed moeten doen vlucht.
Ik snap uberhaupt niet dat iemand dat kan denken. :P
  zondag 23 juli 2017 @ 14:46:38 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172620627
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik snap uberhaupt niet dat iemand dat kan denken. :P
Ignorance en luiheid waardoor dat gat in de kennis niet gevuld wordt. Ja of gewoon trollen natuurlijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 23 juli 2017 @ 14:47:00 #227
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172620642
quote:
En je wil zeker ook dat Apollo 13 niet terug was gekomen?

Want hollywood

Is dit niet genoeg voor je?

Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172620698
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ignorance en luiheid waardoor dat gat in de kennis niet gevuld wordt. Ja of gewoon trollen natuurlijk.
Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
  zondag 23 juli 2017 @ 14:51:44 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172620776
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
En dat al die jaren volhouden? Dat is wel knap te noemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 23 juli 2017 @ 14:56:35 #230
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172620864
Misschien kikt hij daar op.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:59:21 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172664687
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.

Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
Hoe dan?
Je weet dat in den beginne van de F1 een coureur vaak niet eens met pensioen kon en vaak al door een crash om het leven kwam.
Sinds Senna zijn er zoveel aanpassingen geweest dat het voor de coureurs een heel stuk veiliger is geworden.
Ja er zijn wel een aantal slachtoffers gevallen maar het is gigantisch terug gebracht, de Halo ziet er niet uit, maar daar gaat het niet om.
Er zijn zoveel crashes geweest in de afgelopen jaren waarbij een coureur gewoon zonder schram een auto uit stapt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172669120
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
Ik ken mensen die echt zo zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:27:12 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172669808
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik ken mensen die echt zo zijn.
Die ben ik ook wel eens 'in het wild' tegen gekomen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:32:15 #234
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172854699
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 03:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

If they had done it 50 years ago there would be commercial tourist flights to the moon by now and global company logos projected on it. :)
If they faked it 50 years ago, why didn't they fake it again?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172855273
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
Nee hoor, hij denkt er oprecht zo over. Geen troll.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:01:53 #236
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172882259
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:06:47 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172882384
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:10:11 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172882483
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
Gezien het bewijs is die kans uitermate klein.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172882574
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:24:27 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172882868
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Toch knap, dat ze dat doen voor ze officieel opgericht zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:42:12 #241
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172883415
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Ze nepte alles voor het geld?

Waarom gaven ze dat geld dan uit aan contractors?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172884856
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
Gelijk moet je aantonen.
En dat is je in 10 jaar tijd niet gelukt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172884883
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Jij denkt dat Lambiekje je daar in steunt. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172891694
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
Dat komt misschien door het feit dat je er al 10 jaar steevast naast zit, en al 10 jaar helemaal niks hebt bewezen. Niet 1 keer heb je je gelijk gekregen, dat komt niet omdat je gepest wordt, maar omdat je ongelijk hebt - en die optie komt niet in jou op.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 22:54:15 #245
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172892833
Is het vandaag bash-lambiekje dag?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172893809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:54 schreef t4600c het volgende:
Is het vandaag bash-lambiekje dag?
Elke dag toch?
En andersom.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:47:02 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172895330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat komt misschien door het feit dat je er al 10 jaar steevast naast zit, en al 10 jaar helemaal niks hebt bewezen. Niet 1 keer heb je je gelijk gekregen, dat komt niet omdat je gepest wordt, maar omdat je ongelijk hebt - en die optie komt niet in jou op.
Ik heb geen ongelijk.

Jij bent te stom om het te begrijpen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172895360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen ongelijk.
Alleen over dat "secret space program" wel. ;)

Als "ze" niet eens een normaal programma kunnen regelen, dan zeker geen "geheime".

Is ook gewoon conspiracy bait om de idee van ruimtevaart te blijven pushen, al weten "ze" dondersgoed dat het altijd onmogelijk zal blijven...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:53:02 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172895414
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen ongelijk.

Jij bent te stom om het te begrijpen.
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:53:53 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172895431
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Alleen over dat "secret space program" wel. ;)

Als "ze" niet eens een normaal programma kunnen regelen, dan zeker geen "geheime".

Is ook gewoon conspiracy bait om de idee van ruimtevaart te blijven pushen, al weten "ze" dondersgoed dat het altijd onmogelijk zal blijven...
Wat is het sterkste argument, van die duizenden die je tegen de Apollo landingen kan maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172895542
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]


Is ook gewoon conspiracy bait om de idee van ruimtevaart te blijven pushen, al weten "ze" dondersgoed dat het altijd onmogelijk zal blijven...
Waarom zal ruimtevaart altijd onmogelijk zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172896422
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen ongelijk.

Jij bent te stom om het te begrijpen.
Wederom complimenteer ik je met nog een uitmuntend staaltje beargumentering. ^O^
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 06:33:22 #253
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172896591
Boeiende discussie. Als ruimtevaart al fake is, dan komt er als eerste één vraag in me op;
Waarom zou je zoiets in vredesnaam faken?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_172898007
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 06:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Boeiende discussie. Als ruimtevaart al fake is, dan komt er als eerste één vraag in me op;
Waarom zou je zoiets in vredesnaam faken?
Geld uit de zakken van de belastingbetaler kloppen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:08:32 #255
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172901009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geld uit de zakken van de belastingbetaler kloppen...
Om het vervolgens uit te geven aan de +1000 contractors die direct en indirect voor NASA werkten.

Beetje dom gedaan dus.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:05:21 #256
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172901923
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geld uit de zakken van de belastingbetaler kloppen...
Een hoax opzetten om daarmee diezelfde hoax te financieren? Dat lijkt mij wat omslachtig en onzinnig.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:08:28 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172901984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:08 schreef t4600c het volgende:

[..]

Om het vervolgens uit te geven aan de +1000 contractors die direct en indirect voor NASA werkten.

Beetje dom gedaan dus.
Zal dat het zijn? Zo complex en uitgebreid het complot opgezet dat ze per ongeluk echt naar de maan zijn gegaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:28:22 #258
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172902407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zal dat het zijn? Zo complex en uitgebreid het complot opgezet dat ze per ongeluk echt naar de maan zijn gegaan?
Aangezien de contractors niet wisten dat het een hoax was, hebben hun alles echt ontworpen en gebouwd.

Tenzij NASA het aan alle contractors vertelde, maar dat slaat nergens op. Slechts een paar mensen wisten van de hoax, toch?

En zonder Saturn-V en CSM geen SkyLab en Apollo-Soyuz test project.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:14:46 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_172903283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:05 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een hoax opzetten om daarmee diezelfde hoax te financieren? Dat lijkt mij wat omslachtig en onzinnig.
Het is ook niet logisch.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:33:10 #260
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_172903709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is ook niet logisch.
Nope. En elk weldenkend mens beseft dat ruimtevaart absoluut geen verzinsel is.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_172903898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:05 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een hoax opzetten om daarmee diezelfde hoax te financieren? Dat lijkt mij wat omslachtig en onzinnig.
Een complot kan niet omslachtig genoeg zijn heb ik geleerd. .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:15:34 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172904465
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:05 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Een hoax opzetten om daarmee diezelfde hoax te financieren? Dat lijkt mij wat omslachtig en onzinnig.
Follow the money! :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172904562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Follow the money! :P
Dat geld verhaal is toch ook een beetje bespottelijk, wil je in de VS wat geld onttrekken voor wat geheime projecten zou je daar toch eerder het budget voor defensie gebruiken.

Totale budget van de NASA sinds de oprichting tot heden is minder dan 1 jaar defensie budget.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:47:16 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_172905982
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 15:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat geld verhaal is toch ook een beetje bespottelijk, wil je in de VS wat geld onttrekken voor wat geheime projecten zou je daar toch eerder het budget voor defensie gebruiken.

Totale budget van de NASA sinds de oprichting tot heden is minder dan 1 jaar defensie budget.
Echt waar? Dat is weinig zeg :o
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:18:17 #265
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172906524
Bijna wel:



Alleen al de airco. De hele oorlog koste 4 triljoen
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:01:53 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172907349
20 miljard voor tenten en airco :o Holy shit
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:37:07 #267
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172907986
Moet wel duur zijn geweest, maar alles voor de hoax:
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:15:49 #268
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172967762
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Je hebt vast bewijs dat al dat geld naar NASA topmannen ging, en niet naar contractors die dingen bouwden en ontwerpten.

Laat maar zien :)
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172980874
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Alleen over dat "secret space program" wel. ;)

Als "ze" niet eens een normaal programma kunnen regelen, dan zeker geen "geheime".

Is ook gewoon conspiracy bait om de idee van ruimtevaart te blijven pushen, al weten "ze" dondersgoed dat het altijd onmogelijk zal blijven...
Juist.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172980911
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Juist.
En ondertussen wel profiteren van de technologie die voortkwam uit het ruimtevaartprogramma ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172980971
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
A vehicle at such speed would not go through a big steel cage either.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:31:38 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172980978
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Juist.
Ohja, jij was er ook eentje die niet snapt hoe raketten werken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172981078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:32 schreef t4600c het volgende:

[..]

If they faked it 50 years ago, why didn't they fake it again?
The previous fakeries were enough to convince most people of space exploration and also distracted them from the Vietnam War. Mission accomplished.

And then of course they've been very busy faking everything else since.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_172981390
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

The previous fakeries were enough to convince most people of space exploration and also distracted them from the Vietnam War. Mission accomplished.

And then of course they've been very busy faking everything else since.
Yup.

Andersom is de vraag veel logischer: als het kon, waarom dan 6x onder Richard "Watergate" Nixon, en daarna nooit meer.

Net alsof je in 1540 zegt "ah de Amerika's? Joah, daar is Columbus al geweest joh, waarom nog es gaan".

Met de dag wordt het -gelukkig- belachelijker en velen zien dat ook steeds meer in.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172981504
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

The previous fakeries were enough to convince most people of space exploration and also distracted them from the Vietnam War. Mission accomplished.

And then of course they've been very busy faking everything else since.
Grappig, er was veel verzet wereldwijd tegen de Vietnamoorlog, inclusief vele massademonstraties. ..

Anyway, je erkent dus wel dat men gewoon verder is gegaan na de maanlandingen. Daarmee is je argument dus van tafel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172981554
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Yup.

Andersom is de vraag veel logischer: als het kon, waarom dan 6x onder Richard "Watergate" Nixon, en daarna nooit meer.

Net alsof je in 1540 zegt "ah de Amerika's? Joah, daar is Columbus al geweest joh, waarom nog es gaan".

Met de dag wordt het -gelukkig- belachelijker en velen zien dat ook steeds meer in.
Het is inderdaad belachelijk om reizen naar de maan te vergelijken met reizen naar een ander continent.
Dan heb je toch wel heel weinig verstand van zaken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172981606
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
Je weet toch dat de F1 fake is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:55:48 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172981867
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Yup.

Andersom is de vraag veel logischer: als het kon, waarom dan 6x onder Richard "Watergate" Nixon, en daarna nooit meer.

Net alsof je in 1540 zegt "ah de Amerika's? Joah, daar is Columbus al geweest joh, waarom nog es gaan".

Met de dag wordt het -gelukkig- belachelijker en velen zien dat ook steeds meer in.
Ben jij in staat om dat sterkste argument van al die duizenden die je kan maken met ons te delen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172982506
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ben jij in staat om dat sterkste argument van al die duizenden die je kan maken met ons te delen?
Nee, maar dat weet hij wel, daarom geen reactie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:14:49 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172982560
quote:
8s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

300 km/u en de meest bizarre technologische ontwikkeling maar in 1969 deed men het met gemak en succes gedurende honderdduizenden kilometer zonder al die ongelukkige onzin als realiteitszin...

_O-
Ja met gemak, want meer dan 30 jaar ervoor reed men al over de 300km per uur.

Op 29 maart 1927 reed Henry Segrave al 320km/h

op 15 November 1965 reed Craig Breedlove 966 km/h
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:20:54 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172982767
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, maar dat weet hij wel, daarom geen reactie
Jup, daar lijkt het wel op. Grote bek, weinig inhoud.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:37:47 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172983563
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ben jij in staat om dat sterkste argument van al die duizenden die je kan maken met ons te delen?
Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.

Hier verder waar we gebeleven zijn, Het wachten is op de zeer uitgebreide en goed onderbouwde uitleg van De_cameraman_uit_Colombia

Tijd rekken!
We wachten nog maar 3 jaar..
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Is er nog ergens een indicatie afgegeven van wanneer we die kunnen verwachten? Volgende week? Volgend jaar?
nooit :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172983623
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

nooit :+
Omg, dat is inmiddels meer dan 3 jaar geleden. :o
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:40:50 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172983722
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ze zouden zo'n verhaaltje niet naar buiten brengen, als ze er geen spin aan kunnen geven. De eeuwige poppenkast.

Er zijn duizenden punten te maken tegen de elk jaar belachelijker wordende "maanlandingen". De zwakste punten worden gecontroleerd gebracht, omdat zo de tegenstand ertegen gemanaged wordt.

Zoals met alles is het sterker om zelf onderzoek te doen -edit-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:40:55 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172983726
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Omg, dat is inmiddels meer dan 3 jaar geleden. :o
Jup!
Ik wacht nog steeds geduldig! *)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:45:10 #286
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172983945
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Yup.

Andersom is de vraag veel logischer: als het kon, waarom dan 6x onder Richard "Watergate" Nixon, en daarna nooit meer.

Net alsof je in 1540 zegt "ah de Amerika's? Joah, daar is Columbus al geweest joh, waarom nog es gaan".

Met de dag wordt het -gelukkig- belachelijker en velen zien dat ook steeds meer in.
1. Na Apollo minder geld verspreid over veel projecten.
2. Russen begonen met ruimtestations, Amerika wilden daar niet in achterblijven. Dus ruimtestations kregen prio.
3. Na Apollo geen serieuze projecten om man op de maan te zetten.
4. Argument is een logische fout.

[ Bericht 2% gewijzigd door t4600c op 07-08-2017 22:51:36 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:14:35 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172985236
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Omg, dat is inmiddels meer dan 3 jaar geleden. :o
Zou dat het de langst lopende troll actie maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:24:25 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172986962
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:48:59 #289
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172987233
Tering veel fouten.

Als je hogere resolutie beelden van de eerste stap en EVA wil zien, die zijn er. In full HD.

Zelfs NASA had in Houston niet de SSTV beelden. Hun ontvingen ook de degraded NTSC conversions van ground stations.

De vele ground stations ontvingen natuurlijk de SSTV beelden van de maan, en de mensen die daar werkten zagen die ook. Die waren er over de hele wereld.

Latere missies gebruikten betere camera's en een beter formaat.

Niet all het telementry data en science data is missing.

Telementry data zie je terug in rapporten. Werd ontvangen bij ground stations en door derde partijen.

ALSEP data (Fucking science, bitch!) staat in rapporten, is online en het digitalizeer project is al vele jaren gaande.


Trouwens, als de russische regering zecht dat Apollo nep was, is de regering nu ineens wel een betrouwbare bron? lekker BNW weer :')
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:56:51 #290
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172987314
Het Amerikaanse leger gebruikt een film studio om... video materiaal te maken over het leger. Goh, wie had dat gedacht?

Goh, Walt Disney vond dat ruimtereis idee wel leuk.
Duh, iedereen toen. Het was zo'n beetje een hype.

Intresse in iets tonen is geen bewijs voor zo'n beetje...alles.

Het klopt dat Disney een film/docu had gemaakt over ruimterijzen, met als doel om op de maan te landen met wernher von braun's oude concept.. Lijkt hun uitleg en beelden ook maar in de verste verten wat we zien in Apollo?



Nee.


[ Bericht 8% gewijzigd door t4600c op 08-08-2017 01:05:10 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:02:38 #291
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172987577
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172987603
quote:
Rusland is net zo hard betrokken in de spacehoax. Ze zijn er zelfs mee begonnen (Sputnik, Gagarin, Laika).

De kosmonauten zijn net zo nep als de astronauten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:26:00 #294
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172987621
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Rusland is net zo hard betrokken in de spacehoax. Ze zijn er zelfs mee begonnen (Sputnik, Gagarin, Laika).

De kosmonauten zijn net zo nep als de astronauten.
Maar iedereen met een beetje HAM radio kon signalen van Sputnik ontvangen.

http://www.dd1us.de/historical%20sounds%20from%20space.html

[ Bericht 5% gewijzigd door t4600c op 08-08-2017 01:44:39 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172994374
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Rusland is net zo hard betrokken in de spacehoax. Ze zijn er zelfs mee begonnen (Sputnik, Gagarin, Laika).

De kosmonauten zijn net zo nep als de astronauten.
Zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:28:07 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172994685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:26 schreef t4600c het volgende:

[..]

Maar iedereen met een beetje HAM radio kon signalen van Sputnik ontvangen.

http://www.dd1us.de/historical%20sounds%20from%20space.html
En dat kan tegenwoordig nog steeds, van HAM radio sats.

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 08-08-2017 13:45:28 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:28:22 #297
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172994694
Ontvavngen door HAM radio:

Telementry van Sputnik 1:
http://www.dd1us.de/sound(...)to%20sputnik%201.mp3

Telementry van Sputnik 2, in de telementry zat onderanderen de hartslag van Leika:
http://www.dd1us.de/sounds/08%20sputnik%20II.mp3

Ranger 6:
http://www.dd1us.de/sounds/67%20Ranger-6.mp3

Apollo 11:
http://www.dd1us.de/sound(...)arry%20baysinger.mp3

METEOSAT-7:
http://www.dd1us.de/sound(...)4-25%20by%20nils.mp3

METEOSAT-7 Decoded:
http://www.dd1us.de/images/Meteosat-7%20APT%20TX.jpg

[ Bericht 7% gewijzigd door t4600c op 08-08-2017 13:43:28 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172995013
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Rusland is net zo hard betrokken in de spacehoax. Ze zijn er zelfs mee begonnen (Sputnik, Gagarin, Laika).

De kosmonauten zijn net zo nep als de astronauten.
Waar blijft het ooit een keer toegezegde bewijs el_matador?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:05:03 #299
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_172995467
Ondertussen nog geen antwoord op deze vragen:

Bron dat het makkelijk was.
Bron dat NASA's contractors gratis werkten (Al het geld ging toch in een zwart gat)
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_172995475
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 01:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Rusland is net zo hard betrokken in de spacehoax. Ze zijn er zelfs mee begonnen (Sputnik, Gagarin, Laika).

De kosmonauten zijn net zo nep als de astronauten.
Even offtopic hoor, maar als ik misschien zo vrij mag zijn, wat heb jij eigenlijk met Colombia, en wat heeft een matador met Colombia te maken?
pi_172995536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:05 schreef t4600c het volgende:
Ondertussen nog geen antwoord op deze vragen:

Bron dat het makkelijk was.
Bron dat NASA's contractors gratis werkten (Al het geld ging toch in een zwart gat)
Daar wachten we al op sinds 2013 toen had el_matador volgens eigen zeggen het bewijs praktisch rond (meer dan 1000 punten of zoiets)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')