Ignorance en luiheid waardoor dat gat in de kennis niet gevuld wordt. Ja of gewoon trollen natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat iemand dat kan denken.
En je wil zeker ook dat Apollo 13 niet terug was gekomen?quote:Op zondag 23 juli 2017 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)oduced-for-2018.html
Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ignorance en luiheid waardoor dat gat in de kennis niet gevuld wordt. Ja of gewoon trollen natuurlijk.
En dat al die jaren volhouden? Dat is wel knap te noemen.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom heb ik steeds meer moeite om te geloven dat Lambiekje geen troll is.
Hoe dan?quote:Op zondag 23 juli 2017 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
F1 duurt ook niet lang meer met de nu vanaf 2018 verplichte halo.
Volkomen absurd en zal zeker meer slachtoffers maken dan redden.
Ik ken mensen die echt zo zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel eens 'in het wild' tegen gekomen ja.quote:
If they faked it 50 years ago, why didn't they fake it again?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 03:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
If they had done it 50 years ago there would be commercial tourist flights to the moon by now and global company logos projected on it.
Nee hoor, hij denkt er oprecht zo over. Geen troll.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:
[..]
de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie opquote:Op zondag 23 juli 2017 14:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Gezien het bewijs is die kans uitermate klein.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de optie dat ik gewoon gelijk heb komt niet in jullie op
NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch knap, dat ze dat doen voor ze officieel opgericht zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
NASA, voor al uw (dikbetaalde) fakery, sinds 1957.
Ze nepte alles voor het geld?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Gelijk moet je aantonen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Lambiekje je daar in steunt. ..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dat komt misschien door het feit dat je er al 10 jaar steevast naast zit, en al 10 jaar helemaal niks hebt bewezen. Niet 1 keer heb je je gelijk gekregen, dat komt niet omdat je gepest wordt, maar omdat je ongelijk hebt - en die optie komt niet in jou op.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat komt misschien door het feit dat je er al 10 jaar steevast naast zit, en al 10 jaar helemaal niks hebt bewezen. Niet 1 keer heb je je gelijk gekregen, dat komt niet omdat je gepest wordt, maar omdat je ongelijk hebt - en die optie komt niet in jou op.
Alleen over dat "secret space program" wel.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk.
Jij bent te stom om het te begrijpen.
Wat is het sterkste argument, van die duizenden die je tegen de Apollo landingen kan maken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Alleen over dat "secret space program" wel.
Als "ze" niet eens een normaal programma kunnen regelen, dan zeker geen "geheime".
Is ook gewoon conspiracy bait om de idee van ruimtevaart te blijven pushen, al weten "ze" dondersgoed dat het altijd onmogelijk zal blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |