Nu kan het nog, het is dat mijn wachtwoord niet klopte anders had ik mijn sig al aangepast. Moet ik dat weer opzoeken.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niks, hou nog steeds van je
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.quote:
goed antwoordquote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.
Nu kan het nog? Ga je er wat onaardigs inzetten?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu kan het nog, het is dat mijn wachtwoord niet klopte anders had ik mijn sig al aangepast. Moet ik dat weer opzoeken.
Dat sowieso niet, ik ben niet onaardig.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu kan het nog? Ga je er wat onaardigs inzetten?
Ik snapte je hoor.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niet zo, dat de tijd zo snel gaat
Wat stond er in?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.
hoe triest?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat is ook je reden of wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Indirect is het antwoord dus ja, nu blij?
Echt een schattebout jijquote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben niet onaardig.
De lol is er wel een beetje vanaf als dat soort dingen niet mogen, dat is mijn reden.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat is ook je reden of wat?
Neee tochh
ze?! was toch een iemandquote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze praatten vanmiddag slecht over je maar ik nam het voor je op hoor
Namen!quote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze praatten vanmiddag slecht over je maar ik nam het voor je op hoor
okequote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
De lol is er wel een beetje vanaf als dat soort dingen niet mogen, dat is mijn reden.
Jij bent zielig, kneus.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je met kanker scheldt
je moeder niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:39 schreef Mozy het volgende:
ik wil ook wel slecht praten over noel, wie doet mee?
Dan voel ik me zo'n nsbertquote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Namen!
En bedankt.
Zeker weer die slet en die downies van een hzaw en dp.
weer boos?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Babi pangang foe Yong hai ketjap
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik een luie pad ben en graag de makkelijkste route neem. Ik heb totaal geen ambitie en leef het liefst elke dag hetzelfde"quote:Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef xcachet het volgende:
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik geen enkele uitdaging uit de weg ga. Hiermee wil ik bewijzen dat ik naast mijn passie voor make-up en nagels ook een hele avontuurlijke en stoere kant heb. Ik ben ambitieus en impulsief en hierdoor ben ik de ideale kandidaat voor Expeditie Robinson 2017! STEM OP MIJ!"![]()
ja zosk hequote:
oh sry wist niet dat je meelas :squote:
Waar kan ik op je stemmen?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef xcachet het volgende:
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik geen enkele uitdaging uit de weg ga. Hiermee wil ik bewijzen dat ik naast mijn passie voor make-up en nagels ook een hele avontuurlijke en stoere kant heb. Ik ben ambitieus en impulsief en hierdoor ben ik de ideale kandidaat voor Expeditie Robinson 2017! STEM OP MIJ!"![]()
Hahahquote:
hardleers jijquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ondanks dat Ama nu mijn topic titel heeft gered moet ik haar toch teleurstellen met mijn "nieuwe" sig.Sorry Ama, ik weet dat jij er niets aan kan doen.
![]()
Doei vrienden.
is ook gwn goeie sig welquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ondanks dat Ama nu mijn topic titel heeft gered moet ik haar toch teleurstellen met mijn "nieuwe" sig.Sorry Ama, ik weet dat jij er niets aan kan doen.
![]()
Doei vrienden.
link?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:59 schreef McGrath het volgende:
"Omdat het me een leuk en spannend avontuur lijkt Veel uitdaging en daar houwen ik van"
en dit staat in de top 10
noel,quote:
Ripquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
![]()
Doei vrienden.
not bad 👌quote:Op maandag 13 maart 2017 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
3 van de laatste 4 gewonnen, alle 3 met een clean sheet
Hobby judo, nou wil ik ook wel zien jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.expeditierobinson.nl/profile/49
Please Noel stop eens met deze act.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zosk heeft z'n sig weer, ik neem er aanstoot aan
Heyquote:
Please Ama voer je taken eens uitquote:Op maandag 13 maart 2017 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Please Noel stop eens met deze act.
k mis cripquote:
Eh neequote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik het goed heb loopt Zosk al paar dagen te aandachthoeren met zn sig terwijl ie toch wegging? Oke dan, ja logisch
ettoooooquote:
Ja baas.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Please Ama voer je taken eens uit
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
xcachi-chacha, domo domo vla... in die makkelijke pakken
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzetquote:
Hahah wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Ja serieusquote:
Moet ie maar normaal doenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Kom, ik heb koekjes en koffiequote:
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hey,
Heb je Zosk zijn ondertitel gezien?
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvendquote:
Ah sinds gisteren, my bad dacht al veel langerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvend
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaatquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... gewoon keduuk in ene
hmmja... dat valt te bezienquote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaat
Heb echt medelijden met Chloro.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Wil ook wel cappuccino voor je makenquote:
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Samen maken we een vuist tegen kanker
Nog beterquote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel cappuccino voor je maken
Nee maar bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijn
doe nou niet dadelijk ga je weer huilenquote:
Misschien.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er passende maatregelen genomen zullen worden?
Had ik een hoop matties toen de ov chip niet werkte daar straksquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Crip is that you?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou niet dadelijk ga je weer huilen
Gezien je recente verleden met messen en dingen uitsteken snap je mijn wantrouwen ongetwijfeldquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgtquote:
Leg anders meteen ook even uit waarom jouw mening relevant zou zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgt
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je mod voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.
Meer een retorische vraag want het is slechts een kwestie van tijd tot de streep door Zosk zijn naam prijktquote:
Ik meld het gewoon, ik weet hoe fijn je dat vindt.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.
Hartkastje?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
BLIEP ERROR, fail... BLIEP ERROR fail... etc.
Als je twee keer met de grote boze k scheld krijg je drie tot zes maanden. Is dan toch niet meer dan logisch gezien het beleid?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Met jou ook?quote:
Maar ze hebben er niks over te zeggen verderquote:Op maandag 13 maart 2017 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over beleid in dit geval. Daar hebben mod's ook mee te maken.
Danny heerst als een dictator? Zou ik wel doen namelijkquote:Op maandag 13 maart 2017 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ze hebben er niks over te zeggen verder
ja ja en als ik antwoord geef tr zeker k trap er niet in :squote:Op maandag 13 maart 2017 18:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Danny heerst als een dictator? Zou ik wel doen namelijk
Jammerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ja en als ik antwoord geef tr zeker k trap er niet in :s
😏😏quote:
sryquote:
helemaal nietquote:
we weten allebei dat dit een leugen is :squote:
jonge helemaal niet, heb jou nog nooit getr'edquote:Op maandag 13 maart 2017 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet
[..]
we weten allebei dat dit een leugen is :s
okquote:Op maandag 13 maart 2017 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jonge helemaal niet, heb jou nog nooit getr'ed
Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik het goed heb loopt Zosk al paar dagen te aandachthoeren met zn sig terwijl ie toch wegging? Oke dan, ja logisch
ik zet alleen notes als men het woord gaat verbasteren ofzo in kanjer, dan ben je echt een pussy pur sangquote:Op maandag 13 maart 2017 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik nu elke keer een tr zet als ik de grote K zie, wordt dit dan in mindering gebracht van mijn notes aangaande de grote K?
Jaa je leeftquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.Logisch.
ja leuk jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Zosk het volgende:
Leuk dat ik er nog ben, ik had verwacht na mijn douche een ander pad in te moeten slaan in het leven.
tr gezetquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vertel snel wat je gaat eten en hoe warm je douchtquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Zosk het volgende:
Leuk dat ik er nog ben, ik had verwacht na mijn douche een ander pad in te moeten slaan in het leven.
kakquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet alleen notes als men het woord gaat verbasteren ofzo in kanjer, dan ben je echt een pussy pur sang
Rijst met kip en groenten, 40 graden.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel snel wat je gaat eten en hoe warm je doucht
Probeer eens danquote:Op maandag 13 maart 2017 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
misschien dat een topic in fb daar verandering in kan brengen
Jongequote:
Lijkt me een goede zetquote:Op maandag 13 maart 2017 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
misschien dat een topic in fb daar verandering in kan brengen
Meestal max 38 maar net 40.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Niemand doucht op 40 graden, je verbrandt levend
Valt toch wel mee...quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Ben je toch wel, hou jezelf niet langer voor de gek.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee dan lijk ik wel een huilebalk
Niet gelezenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een slecht afgestelde thermostaatkraanquote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
In bad doe ik altijd 50 gradenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een slecht afgestelde thermostaatkraan
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
Ik ging kijken en bij mij staat ie ook op 38 graden dus sryquote:
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aapquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was een reactie op je eigen vraag daarover.
Ze gaan toch tot 38 graden waar je het knopje pas in moet drukken?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
En toch oordelen, nice.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aap
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jillaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aap
Oh nee dan is het goed, excuses aanvaard.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat ie ook op 38 graden dus sry
Kan niet wachtenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jilla
Je moet hem afstellen lul, als je de knop eraf haalt zie je een stelschroefquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze gaan toch tot 38 graden waar je het knopje pas in moet drukken?
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
Ik pas mn ondertitel vast even aanquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jilla
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :squote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet hem afstellen lul, als je de knop eraf haalt zie je een stelschroef
een thermostaatkraan stel je in, met een temperatuurmeter
man manquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :s
Hehquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen, boeie wat die aangeeft voor temperatuurquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wch is zo'n thuisklusserquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :s
En dit inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen, boeie wat die aangeeft voor temperatuur
zolang t maar gwn warm water is
Ik ga het misschien wel vieren, jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog even geduld, komt vanzelf goed. Jij blij.
Doe vooral wat je niet laten kan, ik zal ermee moeten leren leven.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga het misschien wel vieren, ja
wie de fuck gaat dat nou doenquote:
Ja godverdomme zeg.quote:
misschien maar een keertje eten bestellen ofzoquote:Op maandag 13 maart 2017 18:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan, ik zal ermee moeten leren leven.
Gast, wat?quote:
wat dat wch raar isquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Zosk het volgende:
Toch nog iets geleerd in mijn laatste topic.
Kun je bij mij thuis komen klussen? Ik moet nog een stopcontact fixen en wil een dimmer op mn eettafellampquote:
Geen zin om mijn laatste posts hieraan te besteden.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
Wat is mijn oordeel volgens jou?
Misschien lees jij iets anders dan ik hoor.. maar volgens mij vroeg ik iets, legde Chloro het uit, zei ik ok my bad en klaar.
Nee, dat niet. Jonge.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dat wch raar is
das toch niets nieuws
Dat ben je al aan t doen maar succesquote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen zin om mijn laatste posts hieraan te besteden.
nice wss is zijn achterban nu te verward om te stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef HRC2020 het volgende:
Haha Geertje zei maandag stemmen in plaats van woensdag, wat een sukkel
ga jij maar gewoon van die lichtgevende kinderenschoenen kopen ;squote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
Misschien lees jij iets anders dan ik hoor.. maar volgens mij vroeg ik iets, legde Chloro het uit, zei ik ok my bad en klaar.
Zosk is beetje geprikkeld. Zullen we hem stukjes worst voeren en door zn haar aaien? Daar knapt hij vast van opquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
wat staat hierquote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Al vind ik het oprecht beetje zwak en ga ik er vanuit op deze manier dat ik niet oordeelde, anders hoor ik graag wat mn oordeel is.
waren het maar kinderschoenen man, weetje hoeveel dat scheelt in prijsquote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga jij maar gewoon van die lichtgevende kinderenschoenen kopen ;s
Nee doe jij maar, zosk raakt door mij vast niet minder geprikkeld.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk is beetje geprikkeld. Zullen we hem stukjes worst voeren en door zn haar aaien? Daar knapt hij vast van op
Reactie geplaatst, bedankt.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
FB / Kwetsend woord in de sig van Zosk
ohw ;squote:
Dat denk ik ook niet inderdaad, maar dan eerder in positieve zin.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe jij maar, zosk raakt door mij vast niet minder geprikkeld.
He, je bent er nog.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad, maar dan eerder in positieve zin.
Spannend.quote:
Zijn wel vaker niet te begrijpenquote:
ik ben kapot, heb geen zin meer in seksquote:Op maandag 13 maart 2017 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad, maar dan eerder in positieve zin.
Lekkerquote:
Moeten ze maar niet al onze snackbars overnemenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:38 schreef Mozy het volgende:
hahah noel vieze nsber jij gore beftekkel jij chinezenhater vieze vieze sukkel
Kroelen is prima.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben kapot, heb geen zin meer in seks
![]()
![]()
vind je die chineesjes niet goedquote:Op maandag 13 maart 2017 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet al onze snackbars overnemen
SNACKBARS WEER VAN DE NEDERLANDERS. KROKETTEN GEMAAKT VOOR NEDERLANDERS DOOR NEDERLANDERS. BROEK UIT OP JE HOOFD.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet al onze snackbars overnemen
Weet k, maar twijfel soms wat sterker isquote:Op maandag 13 maart 2017 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd over seks te gaan, ik heb ook gevoelens.
Seks want dat is nóg lekkerder. :squote:Op maandag 13 maart 2017 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet k, maar twijfel soms wat sterker is
Ga straks de soep opzetten.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekkermaar is toch geen avondeten :s
Ohnee, als ik moet kiezen tussen enkel bambam neuken of enkel intiem knuffelen, dan laatstequote:
Verschil moet er zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, als ik moet kiezen tussen enkel bambam neuken of enkel intiem knuffelen, dan laatste
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice wss is zijn achterban nu te verward om te stemmen
Heb ik je al eens gezegd dat ik van je hou?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
SNACKBARS WEER VAN DE NEDERLANDERS. KROKETTEN GEMAAKT VOOR NEDERLANDERS DOOR NEDERLANDERS. BROEK UIT OP JE HOOFD.
sorry ben al bezetquote:Op maandag 13 maart 2017 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik je al eens gezegd dat ik van je hou?
Jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie ook zo gespannen voor de verkiezingen? :$
ja best welquote:Op maandag 13 maart 2017 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie ook zo gespannen voor de verkiezingen? :$
Nou en. Ik hou ook van Chai.quote:
chAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Mn superlekkere tindermatch is een leeghoofdquote:
Hopelijk schijt je niet de boel onder bij het stembureau.quote:
Ik vind het altijd genieten, kijkend naar de uitslagen die binnendruppelen.quote:
Nee echt kutquote:Op maandag 13 maart 2017 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn superlekkere tindermatch is een leeghoofd
Ja je kan niet alles hebben hequote:Op maandag 13 maart 2017 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn superlekkere tindermatch is een leeghoofd
Haar tel is leeg xquote:Op maandag 13 maart 2017 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
chAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiIIIIIIIIIIIIIIIII
JE MOET FF OPNEMEN IK HEB EEN VOORSTEL
Ik wel.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja je kan niet alles hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |