is ook gwn goeie sig welquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ondanks dat Ama nu mijn topic titel heeft gered moet ik haar toch teleurstellen met mijn "nieuwe" sig.Sorry Ama, ik weet dat jij er niets aan kan doen.
![]()
Doei vrienden.
link?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:59 schreef McGrath het volgende:
"Omdat het me een leuk en spannend avontuur lijkt Veel uitdaging en daar houwen ik van"
en dit staat in de top 10
noel,quote:
Ripquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ondanks dat Ama nu mijn topic titel heeft gered moet ik haar toch teleurstellen met mijn "nieuwe" sig.Sorry Ama, ik weet dat jij er niets aan kan doen.
![]()
Doei vrienden.
not bad 👌quote:Op maandag 13 maart 2017 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
3 van de laatste 4 gewonnen, alle 3 met een clean sheet
Hobby judo, nou wil ik ook wel zien jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.expeditierobinson.nl/profile/49
Please Noel stop eens met deze act.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zosk heeft z'n sig weer, ik neem er aanstoot aan
Heyquote:
Please Ama voer je taken eens uitquote:Op maandag 13 maart 2017 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Please Noel stop eens met deze act.
k mis cripquote:
Eh neequote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik het goed heb loopt Zosk al paar dagen te aandachthoeren met zn sig terwijl ie toch wegging? Oke dan, ja logisch
ettoooooquote:
Ja baas.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Please Ama voer je taken eens uit
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
xcachi-chacha, domo domo vla... in die makkelijke pakken
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzetquote:
Hahah wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Ja serieusquote:
Moet ie maar normaal doenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Kom, ik heb koekjes en koffiequote:
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hey,
Heb je Zosk zijn ondertitel gezien?
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvendquote:
Ah sinds gisteren, my bad dacht al veel langerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvend
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaatquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... gewoon keduuk in ene
hmmja... dat valt te bezienquote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaat
Heb echt medelijden met Chloro.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Wil ook wel cappuccino voor je makenquote:
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Samen maken we een vuist tegen kanker
Nog beterquote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel cappuccino voor je maken
Nee maar bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijn
doe nou niet dadelijk ga je weer huilenquote:
Misschien.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er passende maatregelen genomen zullen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |