Ah sinds gisteren, my bad dacht al veel langerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvend
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaatquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... gewoon keduuk in ene
hmmja... dat valt te bezienquote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaat
Heb echt medelijden met Chloro.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Wil ook wel cappuccino voor je makenquote:
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Samen maken we een vuist tegen kanker
Nog beterquote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel cappuccino voor je maken
Nee maar bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijn
doe nou niet dadelijk ga je weer huilenquote:
Misschien.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er passende maatregelen genomen zullen worden?
Had ik een hoop matties toen de ov chip niet werkte daar straksquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Crip is that you?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou niet dadelijk ga je weer huilen
Gezien je recente verleden met messen en dingen uitsteken snap je mijn wantrouwen ongetwijfeldquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgtquote:
Leg anders meteen ook even uit waarom jouw mening relevant zou zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgt
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgt
Ben je mod voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.
Meer een retorische vraag want het is slechts een kwestie van tijd tot de streep door Zosk zijn naam prijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |