quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
xcachi-chacha, domo domo vla... in die makkelijke pakken
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzetquote:
Hahah wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Ja serieusquote:
Moet ie maar normaal doenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft die sig al drie jaar maar sinds gisteren vonden bepaalde nazi's het nodig om dat te rapporteren en zosk zou ban krijgen als hij m terugzet
Kom, ik heb koekjes en koffiequote:
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hey,
Heb je Zosk zijn ondertitel gezien?
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvendquote:
Ah sinds gisteren, my bad dacht al veel langerquote:Op maandag 13 maart 2017 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij ook nog keer normaal doen of is deze downieversie blijvend
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaatquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... gewoon keduuk in ene
hmmja... dat valt te bezienquote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff kut, hoop niet dat jij hetzelfde lot ondergaat
Heb echt medelijden met Chloro.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Wil ook wel cappuccino voor je makenquote:
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Samen maken we een vuist tegen kanker
Nog beterquote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel cappuccino voor je maken
Nee maar bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij azijn door je aderen stromen ofzo?
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In dit soort tijden zie je wie je echte vrienden zijn
doe nou niet dadelijk ga je weer huilenquote:
Misschien.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er passende maatregelen genomen zullen worden?
Had ik een hoop matties toen de ov chip niet werkte daar straksquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Crip is that you?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe nou niet dadelijk ga je weer huilen
Gezien je recente verleden met messen en dingen uitsteken snap je mijn wantrouwen ongetwijfeldquote:Op maandag 13 maart 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte vrienden zie je niet, die staan achter je!!!!!
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgtquote:
Leg anders meteen ook even uit waarom jouw mening relevant zou zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgt
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het echt meest trieste actie ooit vinden als zosk ban krijgt
Ben je mod voor.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga dan lekker klagen bij de FA's maar niet bij mij.
Meer een retorische vraag want het is slechts een kwestie van tijd tot de streep door Zosk zijn naam prijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |