Valt toch wel mee...quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Niemand doucht op 40 graden, je verbrandt levend
Ben je toch wel, hou jezelf niet langer voor de gek.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee dan lijk ik wel een huilebalk
Niet gelezenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.Logisch.
Hij heeft gewoon een slecht afgestelde thermostaatkraanquote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Niemand doucht op 40 graden, je verbrandt levend
In bad doe ik altijd 50 gradenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een slecht afgestelde thermostaatkraan
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
Ik ging kijken en bij mij staat ie ook op 38 graden dus sryquote:
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aapquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was een reactie op je eigen vraag daarover.
Ze gaan toch tot 38 graden waar je het knopje pas in moet drukken?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
En toch oordelen, nice.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aap
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jillaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. ik heb je uitleg nooit gelezen aap
Oh nee dan is het goed, excuses aanvaard.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat ie ook op 38 graden dus sry
Kan niet wachtenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jilla
Je moet hem afstellen lul, als je de knop eraf haalt zie je een stelschroefquote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze gaan toch tot 38 graden waar je het knopje pas in moet drukken?
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
40 gr is echt hel ja
hooguit 38 graden
Ik pas mn ondertitel vast even aanquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow doe lief mss moet hij zo wel naar jilla
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :squote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet hem afstellen lul, als je de knop eraf haalt zie je een stelschroef
een thermostaatkraan stel je in, met een temperatuurmeter
man manquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :s
Hehquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen, boeie wat die aangeeft voor temperatuurquote:Op maandag 13 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wch is zo'n thuisklusserquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen worden toch kant en klaar geleverd, waarom zou je ze in godsnaam uit elkaar moeten halen. :s
En dit inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen, boeie wat die aangeeft voor temperatuur
zolang t maar gwn warm water is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |