Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar als ik het goed heb loopt Zosk al paar dagen te aandachthoeren met zn sig terwijl ie toch wegging? Oke dan, ja logisch
ik zet alleen notes als men het woord gaat verbasteren ofzo in kanjer, dan ben je echt een pussy pur sangquote:Op maandag 13 maart 2017 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik nu elke keer een tr zet als ik de grote K zie, wordt dit dan in mindering gebracht van mijn notes aangaande de grote K?
Jaa je leeftquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.Logisch.
ja leuk jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Zosk het volgende:
Leuk dat ik er nog ben, ik had verwacht na mijn douche een ander pad in te moeten slaan in het leven.
tr gezetquote:Op maandag 13 maart 2017 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het net nog uitgelegd en dan zeg je dit.Logisch.
Vertel snel wat je gaat eten en hoe warm je douchtquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Zosk het volgende:
Leuk dat ik er nog ben, ik had verwacht na mijn douche een ander pad in te moeten slaan in het leven.
kakquote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet alleen notes als men het woord gaat verbasteren ofzo in kanjer, dan ben je echt een pussy pur sang
Rijst met kip en groenten, 40 graden.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel snel wat je gaat eten en hoe warm je doucht
Probeer eens danquote:Op maandag 13 maart 2017 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
misschien dat een topic in fb daar verandering in kan brengen
Jongequote:
Lijkt me een goede zetquote:Op maandag 13 maart 2017 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
misschien dat een topic in fb daar verandering in kan brengen
Meestal max 38 maar net 40.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Niemand doucht op 40 graden, je verbrandt levend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |