Nu kan het nog, het is dat mijn wachtwoord niet klopte anders had ik mijn sig al aangepast. Moet ik dat weer opzoeken.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niks, hou nog steeds van je
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.quote:
goed antwoordquote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.
Nu kan het nog? Ga je er wat onaardigs inzetten?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu kan het nog, het is dat mijn wachtwoord niet klopte anders had ik mijn sig al aangepast. Moet ik dat weer opzoeken.
Dat sowieso niet, ik ben niet onaardig.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu kan het nog? Ga je er wat onaardigs inzetten?
Ik snapte je hoor.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niet zo, dat de tijd zo snel gaat
Wat stond er in?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.
hoe triest?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat is ook je reden of wat?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Indirect is het antwoord dus ja, nu blij?
Echt een schattebout jijquote:Op maandag 13 maart 2017 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben niet onaardig.
De lol is er wel een beetje vanaf als dat soort dingen niet mogen, dat is mijn reden.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ok, maar dat is ook je reden of wat?
Neee tochh
ze?! was toch een iemandquote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze praatten vanmiddag slecht over je maar ik nam het voor je op hoor
Namen!quote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze praatten vanmiddag slecht over je maar ik nam het voor je op hoor
okequote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
De lol is er wel een beetje vanaf als dat soort dingen niet mogen, dat is mijn reden.
Jij bent zielig, kneus.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je met kanker scheldt
je moeder niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:39 schreef Mozy het volgende:
ik wil ook wel slecht praten over noel, wie doet mee?
Dan voel ik me zo'n nsbertquote:Op maandag 13 maart 2017 17:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Namen!
En bedankt.
Zeker weer die slet en die downies van een hzaw en dp.
weer boos?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Babi pangang foe Yong hai ketjap
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik een luie pad ben en graag de makkelijkste route neem. Ik heb totaal geen ambitie en leef het liefst elke dag hetzelfde"quote:Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef xcachet het volgende:
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik geen enkele uitdaging uit de weg ga. Hiermee wil ik bewijzen dat ik naast mijn passie voor make-up en nagels ook een hele avontuurlijke en stoere kant heb. Ik ben ambitieus en impulsief en hierdoor ben ik de ideale kandidaat voor Expeditie Robinson 2017! STEM OP MIJ!"![]()
ja zosk hequote:
oh sry wist niet dat je meelas :squote:
Waar kan ik op je stemmen?quote:Op maandag 13 maart 2017 17:50 schreef xcachet het volgende:
"Ik wil graag meedoen aan Expeditie Robinson, omdat ik geen enkele uitdaging uit de weg ga. Hiermee wil ik bewijzen dat ik naast mijn passie voor make-up en nagels ook een hele avontuurlijke en stoere kant heb. Ik ben ambitieus en impulsief en hierdoor ben ik de ideale kandidaat voor Expeditie Robinson 2017! STEM OP MIJ!"![]()
Hahahquote:
hardleers jijquote:Op maandag 13 maart 2017 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ondanks dat Ama nu mijn topic titel heeft gered moet ik haar toch teleurstellen met mijn "nieuwe" sig.Sorry Ama, ik weet dat jij er niets aan kan doen.
![]()
Doei vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |