Ik ga het misschien wel vieren, jaquote:Op maandag 13 maart 2017 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog even geduld, komt vanzelf goed. Jij blij.
Doe vooral wat je niet laten kan, ik zal ermee moeten leren leven.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga het misschien wel vieren, ja
wie de fuck gaat dat nou doenquote:
Ja godverdomme zeg.quote:
misschien maar een keertje eten bestellen ofzoquote:Op maandag 13 maart 2017 18:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kan, ik zal ermee moeten leren leven.
Gast, wat?quote:
wat dat wch raar isquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Zosk het volgende:
Toch nog iets geleerd in mijn laatste topic.
Kun je bij mij thuis komen klussen? Ik moet nog een stopcontact fixen en wil een dimmer op mn eettafellampquote:
Geen zin om mijn laatste posts hieraan te besteden.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
Wat is mijn oordeel volgens jou?
Misschien lees jij iets anders dan ik hoor.. maar volgens mij vroeg ik iets, legde Chloro het uit, zei ik ok my bad en klaar.
Nee, dat niet. Jonge.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dat wch raar is
das toch niets nieuws
Dat ben je al aan t doen maar succesquote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen zin om mijn laatste posts hieraan te besteden.
nice wss is zijn achterban nu te verward om te stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef HRC2020 het volgende:
Haha Geertje zei maandag stemmen in plaats van woensdag, wat een sukkel
ga jij maar gewoon van die lichtgevende kinderenschoenen kopen ;squote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
Misschien lees jij iets anders dan ik hoor.. maar volgens mij vroeg ik iets, legde Chloro het uit, zei ik ok my bad en klaar.
Zosk is beetje geprikkeld. Zullen we hem stukjes worst voeren en door zn haar aaien? Daar knapt hij vast van opquote:Op maandag 13 maart 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, wat?
wat staat hierquote:Op maandag 13 maart 2017 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Al vind ik het oprecht beetje zwak en ga ik er vanuit op deze manier dat ik niet oordeelde, anders hoor ik graag wat mn oordeel is.
waren het maar kinderschoenen man, weetje hoeveel dat scheelt in prijsquote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga jij maar gewoon van die lichtgevende kinderenschoenen kopen ;s
Nee doe jij maar, zosk raakt door mij vast niet minder geprikkeld.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk is beetje geprikkeld. Zullen we hem stukjes worst voeren en door zn haar aaien? Daar knapt hij vast van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |