Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ze heeft vast een landingsbaan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:37 schreef Onnoman het volgende: Thieme, mag ik mijn asfalt bij jou leggen?
Lang. Pluspunt.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Vasion het volgende:
Coolsingel, die wordt geasfalteerd eind mei.
laggquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Coco. het volgende:
Toch niet zo moeilijk KingRoland?
Doe je best volgende keer.
Dat had ik niet verwacht.quote:
Ik stond met Henk Krol in de lift, ook zo'n beer.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik Rutte live zag viel me ook op dat hij echt lang is
Ging hij dansen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik stond met Henk Krol in de lift, ook zo'n beer.
Opgewarmd?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat deze show geen reclame heeft zodat ik even water kan halen
Hij is wat iel, tijd voor een sportschool in het torentje.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.Dacht dat hij niet heel groot was.
Dat is gewoon een vies wijf. Die schrale huid en vies haar.quote:
Wilders is ook 1,95.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.Dacht dat hij niet heel groot was.
Jeetje. Ook niet verwacht.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wilders is ook 1,95.
[ afbeelding ]
Is dit zijn nieuwe beveiligingsteam?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wilders is ook 1,95.
[ afbeelding ]
Je mist nog even de badum tishquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:41 schreef Specularium het volgende:
Woordgrapjes van Elflettering gaan ook altijd zo.
quote:
Wilders is net wat langer dan Rutte. Rutte is 1,93 en Wilders 1,95 of 1,97quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wilders is ook 1,95.
[ afbeelding ]
Zometeen 3 blanke strippers met 30+ cm.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom geen publieksverrassing voor Syl?
Amerikaanse manlets.quote:
Dames Veenendaal van Koot en Bie.quote:
daarom vind ik Jort eigenlijk ook een mietjequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef tong80 het volgende:
Jort is vegetariër door Georgina Verbaan. lekker wijf is dat.
Lust ze wel worst?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Krakers zijn ook gewoon minderwaardig tuig.
Dat mens wordt betaald om zo te reageren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha ze mag niet over andere onderwerpen als dieren praten. Wat is dit joh.
Georgina vond de ananas niet erotisch, omdat dat pijn deed.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef tong80 het volgende:
Het hoort niet, daarin heeft ze een punt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef bamibij het volgende:
Wat zit ze nou te janken over dat kraken zeg_!
Een misdrijf ja? Geeez, vandaar dat je geen hanenkammen meer ziet, die hebben allemaal levenslang gekregen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Vrouw heeft wel gelijk
Kraken is een misdrijf
Juist wel, anders kom je zulke excentriekelingen niet tegen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Wordt dat klootjesvolk niet gescreend of zo
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik word heel moe van het woord gamechanger
Meatjequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom vind ik Jort eigenlijk ook een mietje
Het woord komt me nu al de strot uit.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Slobeend het volgende:
De gamechanger is dat er geen gamechanger is
Waar zouden ze die types vandaan trekken?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Kaas- het volgende:
Effekes een deftige boze mevrouw tussendoor. Heerlijk.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Every woman's fantasy.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
kaas houdt wel van dit typequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
hou die kampfotos even voor jezelf wil je?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gamechanger moet er ook niet komen. Dit is helemaal goed.
Aaaaaaaaarrrhggggggquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
In Blaricum pluk je ze zo van de straat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zouden ze die types vandaan trekken?
Er zijn situaties te bedenken waarin het te rechtvaardigen is is in mijn ogen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het hoort niet, daarin heeft ze een punt.
Vorige keer maakte ik hier een 40-45 grapje over maar dat werd weggehaald.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het Gooi?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zouden ze die types vandaan trekken?
Nou, wat een kracht. Twee keer blazen en hij ligt drie straten verderop.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een spelveranderaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik word heel moe van het woord gamechanger
oke adolfquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is heel engquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Marathon net boven de 2 uur 30.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
D66-modjes hebben geen humor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik hier een 40-45 grapje over maar dat werd weggehaald.
Sowieso, als Gooise kakker niet VVD stemmen. Ben je dief van eigen portemonnee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Er zijn situaties te bedenken waarin het te rechtvaardigen is is in mijn ogen.
En dan nog. Een dierenpartij afrekenen op hoe ze denken over kraken
Tien keer gelijk, hoe werkt dat?quote:
Er wonen veel bijzondere mensen in Nederland, dus zo lastig is dat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Ze weten wel elke show bijzondere types in het publiek te regelen
Pauw alleenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
gaat pauw en jinek door ná de verkiezingen?
of gaat pauw weer in zijn eentje verder?
Ik hoop dat Jinek weggaatquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
ik hoop dat ze allebei weg gaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jinek weggaat
Ze duiken vast nog wel vaker met elkaar het bed in. Qua tv weet ik het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Raar dat zij met iedereen onze avontuurtjes besprekenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb van morty en ties wel wat anders gehoord
Is daar plaats voor twee van die egomannetjes?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Jort de politiek in?
Lijkt me een goede nummer 3 voor de FvD.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Die Sylvana heb ik al een half uur niet gehoord, top.
En al die mensen in Afrika danquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef monkyyy het volgende:
De emmer sinaasappelsap op tafel is nog steeds vol. Wordt zometeen gewoon weggegooid.
Eue euh,..... tja tja.... je ben voor dieren of je bent voor niets anders noch mag je daar een standpunt over innemen. Ook de body-language was er één uit het boekje.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Wat is de link tussen dieren en het kraakbeleid
Het gaat over de inhoud.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Prima toch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Nee niet doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat zondagdebat nog niet gezien, is het echt zo kut? Nog wel de moeite waard om te kijken?
Neequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat zondagdebat nog niet gezien, is het echt zo kut? Nog wel de moeite waard om te kijken?
Super kut, maar dan ook heel kut.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hans teeuwen nummer 4 ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
quote:
Want het gaat nergens over?quote:
Dat klopt. Het ging echt nergens over. Tenzij je je graag wil gaan ergeren aan Diana Matroos in eerste helft van 'debat' totdat ze op haar plek werd gezet door Henk Krol. Toen was de pret overquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Want het gaat nergens over?
Dat kan toch haast niet
Het was partijstandpunten opratelenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Want het gaat nergens over?
Dat kan toch haast niet
Vond m wel een goeie zanger.quote:
Kleren maken de manquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef matthijst het volgende:
Het alternatief was niet vanwege het pak.
Lekker snugger, of niet... pffff.
Valt gewoon onder psychologie.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Economie is ook helemaal niet interessant. Afschaffen.
Bij een tegen honderd hebben ze ook altijd bijzondere economievragen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
Alsof je wel per definitie iets weet van economie als je weet hoe groot de hypotheekrenteschuld is
Kraaktuigquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kleren maken de man
[ afbeelding ]
Zo spreek je dat toch uitquote:
Wat mij betreft MINDER MINDER MINDER bekende Nederlanders in de politiek, doe maar gewoon politici in de politiek.quote:
Dat shirt rechts komt uit het oorlogsmuseum ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kleren maken de man
[ afbeelding ]
In de maishakselaar d'r mee, vorthakselen die pruttelquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:51 schreef Onnoman het volgende:
ben benieuwd of ze Simons ná de verkiezingen blijven uitnodigen.. deze vrouw moet echt wegblijven van de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |