Pauw alleenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
gaat pauw en jinek door ná de verkiezingen?
of gaat pauw weer in zijn eentje verder?
Ik hoop dat Jinek weggaatquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
ik hoop dat ze allebei weg gaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jinek weggaat
Ze duiken vast nog wel vaker met elkaar het bed in. Qua tv weet ik het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Raar dat zij met iedereen onze avontuurtjes besprekenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb van morty en ties wel wat anders gehoord
Is daar plaats voor twee van die egomannetjes?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Jort de politiek in?
Lijkt me een goede nummer 3 voor de FvD.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Jort de politiek in?
Lijkt me een goede nummer 3 voor de FvD.
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Die Sylvana heb ik al een half uur niet gehoord, top.
En al die mensen in Afrika danquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef monkyyy het volgende:
De emmer sinaasappelsap op tafel is nog steeds vol. Wordt zometeen gewoon weggegooid.
Eue euh,..... tja tja.... je ben voor dieren of je bent voor niets anders noch mag je daar een standpunt over innemen. Ook de body-language was er één uit het boekje.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Wat is de link tussen dieren en het kraakbeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |