Het gaat over de inhoud.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Die Sylvana heb ik al een half uur niet gehoord, top.
Prima toch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Die Sylvana heb ik al een half uur niet gehoord, top.
Nee niet doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat zondagdebat nog niet gezien, is het echt zo kut? Nog wel de moeite waard om te kijken?
Neequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat zondagdebat nog niet gezien, is het echt zo kut? Nog wel de moeite waard om te kijken?
Super kut, maar dan ook heel kut.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hans teeuwen nummer 4 ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Jort de politiek in?
Lijkt me een goede nummer 3 voor de FvD.
quote:
Want het gaat nergens over?quote:
Dat klopt. Het ging echt nergens over. Tenzij je je graag wil gaan ergeren aan Diana Matroos in eerste helft van 'debat' totdat ze op haar plek werd gezet door Henk Krol. Toen was de pret overquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Want het gaat nergens over?
Dat kan toch haast niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |