oke adolfquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Krakers zijn ook gewoon minderwaardig tuig.
Dit is heel engquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
Marathon net boven de 2 uur 30.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
D66-modjes hebben geen humor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik hier een 40-45 grapje over maar dat werd weggehaald.
Sowieso, als Gooise kakker niet VVD stemmen. Ben je dief van eigen portemonnee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Er zijn situaties te bedenken waarin het te rechtvaardigen is is in mijn ogen.
En dan nog. Een dierenpartij afrekenen op hoe ze denken over kraken
Tien keer gelijk, hoe werkt dat?quote:
Er wonen veel bijzondere mensen in Nederland, dus zo lastig is dat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Ze weten wel elke show bijzondere types in het publiek te regelen
Pauw alleenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
gaat pauw en jinek door ná de verkiezingen?
of gaat pauw weer in zijn eentje verder?
Ik hoop dat Jinek weggaatquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
ik hoop dat ze allebei weg gaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jinek weggaat
Ze duiken vast nog wel vaker met elkaar het bed in. Qua tv weet ik het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:46 schreef Onnoman het volgende:
Raar dat zij met iedereen onze avontuurtjes besprekenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb van morty en ties wel wat anders gehoord
Is daar plaats voor twee van die egomannetjes?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Jort de politiek in?
Lijkt me een goede nummer 3 voor de FvD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |