Georgina vond de ananas niet erotisch, omdat dat pijn deed.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef tong80 het volgende:
Jort is vegetariër door Georgina Verbaan. lekker wijf is dat.
Het hoort niet, daarin heeft ze een punt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef bamibij het volgende:
Wat zit ze nou te janken over dat kraken zeg_!
Een misdrijf ja? Geeez, vandaar dat je geen hanenkammen meer ziet, die hebben allemaal levenslang gekregen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Vrouw heeft wel gelijk
Kraken is een misdrijf
Juist wel, anders kom je zulke excentriekelingen niet tegen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Wordt dat klootjesvolk niet gescreend of zo
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik word heel moe van het woord gamechanger
Meatjequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom vind ik Jort eigenlijk ook een mietje
Het woord komt me nu al de strot uit.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Slobeend het volgende:
De gamechanger is dat er geen gamechanger is
Waar zouden ze die types vandaan trekken?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Kaas- het volgende:
Effekes een deftige boze mevrouw tussendoor. Heerlijk.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Krakers zijn ook gewoon minderwaardig tuig.
Every woman's fantasy.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke form, het toppunt van fitheid en virile vitale kracht, dolf.
[ afbeelding ]
kaas houdt wel van dit typequote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
hou die kampfotos even voor jezelf wil je?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gamechanger moet er ook niet komen. Dit is helemaal goed.
Aaaaaaaaarrrhggggggquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
In Blaricum pluk je ze zo van de straat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zouden ze die types vandaan trekken?
Er zijn situaties te bedenken waarin het te rechtvaardigen is is in mijn ogen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het hoort niet, daarin heeft ze een punt.
Vorige keer maakte ik hier een 40-45 grapje over maar dat werd weggehaald.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het Gooi?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zouden ze die types vandaan trekken?
Nou, wat een kracht. Twee keer blazen en hij ligt drie straten verderop.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een spelveranderaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik word heel moe van het woord gamechanger
oke adolfquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Krakers zijn ook gewoon minderwaardig tuig.
Dit is heel engquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Marathon net boven de 2 uur 30.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
D66-modjes hebben geen humor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vorige keer maakte ik hier een 40-45 grapje over maar dat werd weggehaald.
Sowieso, als Gooise kakker niet VVD stemmen. Ben je dief van eigen portemonnee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Er zijn situaties te bedenken waarin het te rechtvaardigen is is in mijn ogen.
En dan nog. Een dierenpartij afrekenen op hoe ze denken over kraken
Tien keer gelijk, hoe werkt dat?quote:
Er wonen veel bijzondere mensen in Nederland, dus zo lastig is dat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
Ze weten wel elke show bijzondere types in het publiek te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |