Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
hangt ze gewoon weer op aan de kapstok als ze thuis komtquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze kan altijd nog een pruikenzaakje beginnen als het niet lukt.
Hij is ook zuur, maar wel scherpquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop stiekem dat ik door dit programma Jort Kelder wat minder zuur ga vinden.
Niet 50% allochtoon.quote:
Damn rightquote:
Inderdaad, lekker achter de reet van Ancilla aan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
Nog maar wat PVDA. Hadden ze best een andere partij kunnen volgen.
Ik ben lid van de jongeren partij.quote:
Ook met Samson. De PvdA heeft echt een kapitale inschattingsfout gemaakt met Asscher. Kan ik wel toejuichen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Martinello het volgende:
Ik vermoed dat de peilingen er voor de PvdA wat rooskleuriger uit hadden gezien als Abou de lijsttrekker was geweest.
Één van, de dingen zijn.quote:
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhorenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Manman je staat op 8 zetels en je laat je door regen wegjagen, lafaard.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker achter de reet van Ancilla aan.
Dat doet alleen Klaas Dijkhoff.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Asscher campagne voeren met zijn ministeriële auto?
En met ieder publiekelijk optreden - 2 zetels.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Bugno het volgende:
Gezellige Shar lacht alle peilingen van 9 zetels gewoon lekker weg joh. Nothing to see here..
Tsja aan de ene kant levert dat nog wel mooi materiaal op, nu zien we hoe die opgeeftquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhoren
Inderdaad. Vorige verkiezingen gingen heel veel mensen strategisch stemmen, dankzij peilingen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef BObNL het volgende:
Van mij mogen ze die schijt peilingen verbieden
#kartelquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef tralalala het volgende:
Wanneer komt Baudet eens langs? Als Sylvana al uitgenodigd wordt...
Vorig jaar? Ik heb 4 jaar terug op de gestemd, helaas geen zetel maar voelde niet weggegooid. Ben het tegenwoordig niet meer met ze eens, dus zal er dit keer niet op stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Piraten heb ik vorig jaar al m'n stem aan weggegooid
Baudet staat op 2 zetelsquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef tralalala het volgende:
Wanneer komt Baudet eens langs? Als Sylvana al uitgenodigd wordt...
Staat ze nou in een kerk?quote:
Ja flyeren helpt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef MakkieR het volgende:
Is regen een excuus voor de PVDA om niet te gaan flyeren, ik vind dat vreemd. Als de mensen niet komen omdat het regent, ga dan huis aan huis flyeren.
Jaa vorige verkiezingen. Maar nu maar weer op safe spelen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar? Ik heb 4 jaar terug op de gestemd, helaas geen zetel maar voelde niet weggegooid. Ben het tegenwoordig niet meer met ze eens, dus zal er dit keer niet op stemmen.
Vernedering door Jinekquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA gaat hard op weg naar 0 zetels, nog eens vernederd door Jinek
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Fylax het volgende:
Weten jullie wat dilemma's die ik kan stellen aan Jeroen Dijsselbloem?
Eens, maar volgens Lubach krijg je dan peilingen in voetbaluitslagen etc.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef BObNL het volgende:
Van mij mogen ze die schijt peilingen verbieden
Dat is geen dilemmaquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.
Jaja mensen, pol on tour.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dacht al wel dat ik je hier tegen zou komen.
Jezus leeft!quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Christelijke partijen hebben realisme.
KingGodlandquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: FC Barcelona wint de CL
quote:
Ja thuis blijven zitten, dat helpt, in Amerika gaan ze echt huis aan huis campagne voeren hoor?quote:
stemt jort d66?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Rake woorden van Jort over de PvdA. Heeft 'ie van mij.
Stel dat je vrouw en moeder van lichaam veranderen, wie zou je neuken om het terug te draaien:quote:
Nee oneens.quote:
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
yep en fvd grootste bereik op Facebook van allemaal!!
haar eigen mensturatiequote:
Liever niet, ik hou van Griekenland.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Het kabinet doet daar wel degelijk wat aan. Thieme
Monasch is een egocentrische dandy. Verhuisde naar Friesland voor een zeteltje. Weg met die opportunist.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Graag PvdA inruilen voor Nieuwe Wegen.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn 4K beamer is niet breed genoeg voor Sharon.
Hmm, 6-7 zetels. Zijn een man of 350.000? Wie weet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.
Bedankt Hans.quote:
Denk eerlijk gezegd niet dat Jort voor een bindend referendum is en daarom VVD stemtquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar hij was JOVD-bestuurder en schreef voorheen mee aan het VVD-programma.
Ik vond Jort al een slimme manquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar hij was JOVD-bestuurder en schreef voorheen mee aan het VVD-programma.
Erg triest inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Nintex het volgende:
Zelfs Sylvana mag over het graf van de PvdA een plasje doen.
Die mag mooi wezen maar moet vooral die waffel houden.quote:
Ik zou ze allebei doen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
En hij heeft verster geneukt, die vind ik dan een stuk leuker dan jinek.
Ook Verbaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
En hij heeft verster geneukt, die vind ik dan een stuk leuker dan jinek.
Nog vier jaartjes denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aboubougod!
Die krijgen jullie lekker niet, want hij blijft gewoon in 010. En terecht.
Asscher inzetten die zich chill en betrouwbaar doet overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
De PvdA maakt enorme campagneblunders. Elk interview gaat over de slechte peilingen zo nu ook weer. Mensen willen niet stemmen op losers die dalen. Wat is nou hun verhaal? Op naar de 0 zetels.
En dat allemaal met een minzaam lachje: "Het komt wel goed, hoor, wij maken ons niet druk"quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
De PvdA maakt enorme campagneblunders. Elk interview gaat over de slechte peilingen zo nu ook weer. Mensen willen niet stemmen op losers die dalen. Wat is nou hun verhaal? Op naar de 0 zetels.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
2 banen om de zorg te betalenNet als in Amerika
Zou echt lachen zijn als ze 0 zetels halen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kelder stemt D'66quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is hij ook wel, maar dat blijkt niet uit een VVD-stem.
Voor een bindend referendum zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is hij ook wel, maar dat blijkt niet uit een VVD-stem.
Dijksma heeft nog niets gezegd. Behalve een leeg containerbegrip als "verantwoordelijkheid" als topwoord te gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef bamibij het volgende:
Dijksma heeft het beste verhaal van de drie.
Kelder valt haar ook bij gelukkig.
Wordt moe van Thieme en Sylvana
Ik vind Zeeland een aparte provincie. Soms vergeet ik dat Zeeland er toe doet eigenlijkquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef MakkieR het volgende:
In zeeland stemt niemand meer d66 dat is nu wel duidelijk
Eindbaas. Al ging ze uiteindelijk wel vreemdquote:
Denken dat Jort niet vreemd gaatquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eindbaas. Al ging ze uiteindelijk wel vreemd
Daar woont toch niemand, hihi.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef Paxcon het volgende:
Dit was niet heel handig voor Zeelandse support
Jort zijn 90cm kon ze gewoon niet handelen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eindbaas. Al ging ze uiteindelijk wel vreemd
quote:
Haha, sorry man. In diverse D66-appgroepen zaten we net ook goed te schelden op Pechtgod. Heerlijke uitspraken, maar doe dat godverdomme thuis.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Nou Kaas, 0 kans dat je me ooit nog gaat overhalen om op deze walgelijke vent te stemmen.
Sterker nog, zolang pechtold nog lijsttrekker is van d66 doe ik er alles aan om deze partij uit een regering te houden.
De enige niet virtue signaling partij idd met VNL en PVV, alleen zijn die laatste 2 kut.quote:
Vast alleen Sodom and Gomorrah.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Complete Proust in zijn boekenkast, zou hij het gelezen hebben?
Hoezo? Is gewoon een doorgesnoven gek.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan zijn jullie een beetje wereldvreemd.
Bij de rest zet ik snel de TV uit, anders is mijn dag verpest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:35 schreef KingRoland het volgende:
Thieme en Roemer lijken mij wel aardige mensen met wie ik wel een drankje zou kunnen drinken. De rest niet.
Hij praat over zijn kleine Mark.quote:
Daar heeft ie mensen voor.quote:
Ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wie zegt dat Friezen geen humor hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |