Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
hangt ze gewoon weer op aan de kapstok als ze thuis komtquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze kan altijd nog een pruikenzaakje beginnen als het niet lukt.
Hij is ook zuur, maar wel scherpquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop stiekem dat ik door dit programma Jort Kelder wat minder zuur ga vinden.
Niet 50% allochtoon.quote:
Damn rightquote:
Inderdaad, lekker achter de reet van Ancilla aan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
Nog maar wat PVDA. Hadden ze best een andere partij kunnen volgen.
Ik ben lid van de jongeren partij.quote:
Ook met Samson. De PvdA heeft echt een kapitale inschattingsfout gemaakt met Asscher. Kan ik wel toejuichen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Martinello het volgende:
Ik vermoed dat de peilingen er voor de PvdA wat rooskleuriger uit hadden gezien als Abou de lijsttrekker was geweest.
Één van, de dingen zijn.quote:
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhorenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Manman je staat op 8 zetels en je laat je door regen wegjagen, lafaard.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker achter de reet van Ancilla aan.
Dat doet alleen Klaas Dijkhoff.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Asscher campagne voeren met zijn ministeriële auto?
En met ieder publiekelijk optreden - 2 zetels.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Bugno het volgende:
Gezellige Shar lacht alle peilingen van 9 zetels gewoon lekker weg joh. Nothing to see here..
Tsja aan de ene kant levert dat nog wel mooi materiaal op, nu zien we hoe die opgeeftquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhoren
Inderdaad. Vorige verkiezingen gingen heel veel mensen strategisch stemmen, dankzij peilingen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef BObNL het volgende:
Van mij mogen ze die schijt peilingen verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |