Ook met Samson. De PvdA heeft echt een kapitale inschattingsfout gemaakt met Asscher. Kan ik wel toejuichen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Martinello het volgende:
Ik vermoed dat de peilingen er voor de PvdA wat rooskleuriger uit hadden gezien als Abou de lijsttrekker was geweest.
Één van, de dingen zijn.quote:
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhorenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Manman je staat op 8 zetels en je laat je door regen wegjagen, lafaard.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker achter de reet van Ancilla aan.
Dat doet alleen Klaas Dijkhoff.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Asscher campagne voeren met zijn ministeriële auto?
En met ieder publiekelijk optreden - 2 zetels.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Bugno het volgende:
Gezellige Shar lacht alle peilingen van 9 zetels gewoon lekker weg joh. Nothing to see here..
Tsja aan de ene kant levert dat nog wel mooi materiaal op, nu zien we hoe die opgeeftquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is dan toch geen hond op straat, laat staan iemand die in de regen je praatje wil aanhoren
Inderdaad. Vorige verkiezingen gingen heel veel mensen strategisch stemmen, dankzij peilingen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef BObNL het volgende:
Van mij mogen ze die schijt peilingen verbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |