Jaja mensen, pol on tour.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dacht al wel dat ik je hier tegen zou komen.
Jezus leeft!quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Christelijke partijen hebben realisme.
KingGodlandquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: FC Barcelona wint de CL
quote:
Ja thuis blijven zitten, dat helpt, in Amerika gaan ze echt huis aan huis campagne voeren hoor?quote:
stemt jort d66?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Rake woorden van Jort over de PvdA. Heeft 'ie van mij.
Stel dat je vrouw en moeder van lichaam veranderen, wie zou je neuken om het terug te draaien:quote:
Nee oneens.quote:
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
yep en fvd grootste bereik op Facebook van allemaal!!
haar eigen mensturatiequote:
Liever niet, ik hou van Griekenland.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Het kabinet doet daar wel degelijk wat aan. Thieme
Monasch is een egocentrische dandy. Verhuisde naar Friesland voor een zeteltje. Weg met die opportunist.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Graag PvdA inruilen voor Nieuwe Wegen.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn 4K beamer is niet breed genoeg voor Sharon.
Hmm, 6-7 zetels. Zijn een man of 350.000? Wie weet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.
Bedankt Hans.quote:
Denk eerlijk gezegd niet dat Jort voor een bindend referendum is en daarom VVD stemtquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar hij was JOVD-bestuurder en schreef voorheen mee aan het VVD-programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |