#kartelquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef tralalala het volgende:
Wanneer komt Baudet eens langs? Als Sylvana al uitgenodigd wordt...
Vorig jaar? Ik heb 4 jaar terug op de gestemd, helaas geen zetel maar voelde niet weggegooid. Ben het tegenwoordig niet meer met ze eens, dus zal er dit keer niet op stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Piraten heb ik vorig jaar al m'n stem aan weggegooid
Baudet staat op 2 zetelsquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef tralalala het volgende:
Wanneer komt Baudet eens langs? Als Sylvana al uitgenodigd wordt...
Staat ze nou in een kerk?quote:
Ja flyeren helpt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef MakkieR het volgende:
Is regen een excuus voor de PVDA om niet te gaan flyeren, ik vind dat vreemd. Als de mensen niet komen omdat het regent, ga dan huis aan huis flyeren.
Jaa vorige verkiezingen. Maar nu maar weer op safe spelen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar? Ik heb 4 jaar terug op de gestemd, helaas geen zetel maar voelde niet weggegooid. Ben het tegenwoordig niet meer met ze eens, dus zal er dit keer niet op stemmen.
Vernedering door Jinekquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA gaat hard op weg naar 0 zetels, nog eens vernederd door Jinek
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Fylax het volgende:
Weten jullie wat dilemma's die ik kan stellen aan Jeroen Dijsselbloem?
Eens, maar volgens Lubach krijg je dan peilingen in voetbaluitslagen etc.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:24 schreef BObNL het volgende:
Van mij mogen ze die schijt peilingen verbieden
Dat is geen dilemmaquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.
Jaja mensen, pol on tour.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dacht al wel dat ik je hier tegen zou komen.
Jezus leeft!quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Christelijke partijen hebben realisme.
KingGodlandquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: FC Barcelona wint de CL
quote:
Ja thuis blijven zitten, dat helpt, in Amerika gaan ze echt huis aan huis campagne voeren hoor?quote:
stemt jort d66?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Rake woorden van Jort over de PvdA. Heeft 'ie van mij.
Stel dat je vrouw en moeder van lichaam veranderen, wie zou je neuken om het terug te draaien:quote:
Nee oneens.quote:
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
yep en fvd grootste bereik op Facebook van allemaal!!
haar eigen mensturatiequote:
Liever niet, ik hou van Griekenland.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Griekenland uit de euro stapt.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Het kabinet doet daar wel degelijk wat aan. Thieme
Monasch is een egocentrische dandy. Verhuisde naar Friesland voor een zeteltje. Weg met die opportunist.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Graag PvdA inruilen voor Nieuwe Wegen.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn 4K beamer is niet breed genoeg voor Sharon.
Hmm, 6-7 zetels. Zijn een man of 350.000? Wie weet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vanmiddag Thierry nog gesproken, 6 - 7 zetels verwachten ze.
Bedankt Hans.quote:
Denk eerlijk gezegd niet dat Jort voor een bindend referendum is en daarom VVD stemtquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar hij was JOVD-bestuurder en schreef voorheen mee aan het VVD-programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |