Ik vond Jort al een slimme manquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar hij was JOVD-bestuurder en schreef voorheen mee aan het VVD-programma.
Erg triest inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Nintex het volgende:
Zelfs Sylvana mag over het graf van de PvdA een plasje doen.
Die mag mooi wezen maar moet vooral die waffel houden.quote:
Ik zou ze allebei doen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
En hij heeft verster geneukt, die vind ik dan een stuk leuker dan jinek.
Ook Verbaanquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
En hij heeft verster geneukt, die vind ik dan een stuk leuker dan jinek.
Nog vier jaartjes denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aboubougod!
Die krijgen jullie lekker niet, want hij blijft gewoon in 010. En terecht.
Asscher inzetten die zich chill en betrouwbaar doet overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
De PvdA maakt enorme campagneblunders. Elk interview gaat over de slechte peilingen zo nu ook weer. Mensen willen niet stemmen op losers die dalen. Wat is nou hun verhaal? Op naar de 0 zetels.
En dat allemaal met een minzaam lachje: "Het komt wel goed, hoor, wij maken ons niet druk"quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
De PvdA maakt enorme campagneblunders. Elk interview gaat over de slechte peilingen zo nu ook weer. Mensen willen niet stemmen op losers die dalen. Wat is nou hun verhaal? Op naar de 0 zetels.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
2 banen om de zorg te betalenNet als in Amerika
Zou echt lachen zijn als ze 0 zetels halen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kelder stemt D'66quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is hij ook wel, maar dat blijkt niet uit een VVD-stem.
Voor een bindend referendum zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is hij ook wel, maar dat blijkt niet uit een VVD-stem.
Dijksma heeft nog niets gezegd. Behalve een leeg containerbegrip als "verantwoordelijkheid" als topwoord te gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef bamibij het volgende:
Dijksma heeft het beste verhaal van de drie.
Kelder valt haar ook bij gelukkig.
Wordt moe van Thieme en Sylvana
Ik vind Zeeland een aparte provincie. Soms vergeet ik dat Zeeland er toe doet eigenlijkquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef MakkieR het volgende:
In zeeland stemt niemand meer d66 dat is nu wel duidelijk
Eindbaas. Al ging ze uiteindelijk wel vreemdquote:
Denken dat Jort niet vreemd gaatquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eindbaas. Al ging ze uiteindelijk wel vreemd
Daar woont toch niemand, hihi.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:33 schreef Paxcon het volgende:
Dit was niet heel handig voor Zeelandse support
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |