Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Erg inhoudelijk is het niet als er geen posts zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis met een rustig inhoudelijk topic
Dat wordt het ook niet als het tyfusdruk isquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk is het niet als er geen posts zijn
Aangezien de stembussen om 07:30 open gaan klopt dat eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Nog 6 dagen en 1 uur tot de verkiezingen. We gaan beginnen!
Ach ik neem die CL toch niet meer serieus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben afschuwelijk MAD. Jullie zijn gewaarschuwd.
kakatoernooiquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik neem die CL toch niet meer serieus.
'Nog 6 dagen en achter en een half uur tot de verkiezingen" bekt niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aangezien de stembussen om 07:30 open gaan klopt dat eigenlijk niet
Echt?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben afschuwelijk MAD. Jullie zijn gewaarschuwd.
Over zaadvragende ogen gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fade to Black
Ja. Ben je benieuwd wat er gebeurd is?quote:
vanavond is er DOLF genotquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Vasion het volgende:
Zou die grappenmaker er vanavond ook bij zijn?
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ben je benieuwd wat er gebeurd is?
Nee, Dolf Jansen is er wel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Vasion het volgende:
Zou die grappenmaker er vanavond ook bij zijn?
Jij snapt precies wat mijn probleem is. En Barca en Real hadden er zo gemakkelijk uit gekund. Had ik enorm toegejuicht. Als Real supporter.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer lekker Barca, Bayern en Real in de halve finales
Voetbal bespreek je maar ergens anders.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt precies wat mijn probleem is. En Barca en Real hadden er zo gemakkelijk uit gekund. Had ik enorm toegejuicht. Als Real supporter.
Ik voel je.quote:
Ik wil het wel doen. Dan is PSG gewoon door #alternativefacts #fakenewsquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie schrijft het frontpage artikel over de wedstrijd?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen. Dan is PSG gewoon door #alternativefacts #fakenews
mee eens..quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voetbal bespreek je maar ergens anders.
Mexicano mag hem doenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie schrijft het frontpage artikel over de wedstrijd?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen. Dan is PSG gewoon door #alternativefacts #fakenews
Ze is wel kundig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Nintex het volgende:
Mag dat vatsige ding de PvdA redden?
Nou succes
die kwam er ook nooit inquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ben ik alweer vergeten eigenlijk...
Misschien zit Kuzu daarquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben benieuwd of ze voor Sylvana ook iets hebben klaarstaan om haar te slopen
Die schuiven vrouwen naar voren. Het ligt niet aan de vrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sylvana wijst gelijk naar de mannen...
Elfletterig is nog steeds mad omdat hij nergens Jacques Monasch zietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Elfletterig vanavond kijkt. 3 vertegenwoordigers van kleine partijen aan tafel.
Calimero is het.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elfletterig is nog steeds mad omdat hij nergens Jacques Monasch ziet
Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Flinke emmer biologische sinaasappelsap op tafel voor Thieme
wat gewoon de schuld is van monasch lijkt me, als roos sylvana baudet etc het wel lukt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elfletterig is nog steeds mad omdat hij nergens Jacques Monasch ziet
Is al vele jaren actief. Jong begonnen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
DijksmaDie acteert ook de gearriveerde politica
Een gewichtige politicus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
Wie vind jij lekker?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Joezi het volgende:
Snap niet dat jullie die Thieme zo lekker vinden
Die is toch ook al even bezig?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
Kan het je aanraden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Dit is waarom ik overweeg om naar Rusland te emigreren. Daar hebben ze dit gezeik niet.
Nou, als de dijk doorbreekt hoeven je met haar het leger niet in te zetten om zandzakken neer te leggen.quote:
quote:
echt nietquote:
Nou en? Het gaat om haar zinsopbouw, haar domme lachje en haar hele voorkomen alsof het haar allemaal niet van haar stuk brengt. En thuis dan weer emotie-etenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is al vele jaren actief. Jong begonnen.
Preciesquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jinek hou je mening nou een svoor je
neem een voorbeeld aan eeh.. Jeroen Pauw bijvoorbeeld
Doet een prima job als staatssecretaris IenMquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat om haar zinsopbouw, haar domme lachje en haar hele voorkomen alsof het haar allemaal niet van haar stuk brengt. En thuis dan weer emotie-eten
Ja iddquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef matthijst het volgende:
De pruik van Sylvana zit te ver naar achteren.
politiek nijlpaard.quote:
Ik vind haar walgelijk. En niet alleen haar uiterlijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet een prima job als staatssecretaris IenM
2/10quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Houtenbeen het volgende:
Is het niet te vroeg om nu al zwarte piet aan tafel te hebben
Zijn er nog mensen die clipjes aan elkaar praten?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel aandoenlijk dat sylvana zich echt politica waant.
Na 15 maart kan ze gewoon weer op zoek naar een baan.
Ja bedankt he. Ik zag het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef matthijst het volgende:
De pruik van Sylvana zit te ver naar achteren.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we tegenwoordig openlijk van de mannenliefde zijn
Ditquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ja zal als moderne vrouw maar vertegenwoordigd worden door deze drie wijven. Het feminisme heeft gefaald. Ze zitten weer in de slachtofferol. Geen humor, geen zelfbeeld, geen beeld van de werkelijkheid. Schreeuwen tegen Jort.
Alle zwarte vrouwen moeten behandeld worden zoals blanke mannen. Hoe ver kun je gaan ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sylvana en de maakbare samenleving.
Pauw wil Sylvana op de boot.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Pauw voorziet kennelijk zetels voor Art1kel
Hoer?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Het meest eerbare beroep wordt nog altijd voor het leeuwendeel door vrouwen gedaan.
Ik vond het ook een vreemde opmerkingquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we tegenwoordig openlijk van de mannenliefde zijn
Anders zou hij Sylvana niet uitnodigen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zou ze gaan doen naar de verkiezingen...quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word elke dag blij van die teller van dit programma want dat herinnert mij aan #Sylvexit
#SMASHTHEPATRIARCHYquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nu 50 minuten lang janken over dat de vrouwen geen kansen krijgen? HET LIGT AAN DE MANNEN HEUS WAAR
Documentaires maken met Sunny Bergman ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zou ze gaan doen naar de verkiezingen...
Nee, Dolf is er ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Is dit trouwens het enige onderwerp van de uitzending?
Dijksma is er als excuusdikke, excuusnegerin is er al en verder de boze blanke vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
nee we krijgen de laatste 10 minuten nog dolfgodquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ze is discriminerend tegenover mannen, en tis vrouwendag... dus tjah.....quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Szura het volgende:
Waarom zit Sylvana daar eigenlijk? Ze staat nog niet op een halve zetel in de peilingen .
Haar haarquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Snap er niks van. Wat is nou Sylvana haar probleem?
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
quote:
Dan ga ik zo lekker wat anders doenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijksma is er als excuusdikke, excuusnegerin is er al en verder de boze blanke vrouw
Die gozer zal ook wel weer mee zijn gegaan 'op campagne'quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is ongelijkheid en dat komt door onderdrukking en ligt verder niet aan vrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind niks mis met Sharonquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten zijn er hier gevuurd zeg jezus.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
sowieso links bashen is +1quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten worden er hier gevuurd zeg jezus.
Nee hoor, een van de betere mensen van de PVDA.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten worden er hier gevuurd zeg jezus.
Dan heb je die aflevering met Keijzer en Agema gemistquote:
Wat niet?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Komt omdat ze een dikke vrouw is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Laatste 1 minuutquote:
Die van mij heeft onderdruk, geen flesjes bier meerquote:
tsja, met sylvana en marianne aan tafel had ik daar weinig fiducie inquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga het eens over politiek inhoudelijke zaken hebben ipv deze onzin
Ik wel oud wijf voor haar leeftijd. Zou de nieuwe politiek introduceren. Ze lult nu net zo als de oude garde.quote:
Zat Jules Deelder er maar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste 1 minuut
en misschien 1 ongrappige interruptie
hoezo zou alles 50/50 moeten zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat er veel mannen in de politiek zitten.
Dat doen al heel veel vrouwen. Eerste vrouw op de lijstquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef matthijst het volgende:
Sneu dit.
Vrouwen thuis, stem alsjeblieft op ons, want wij zijn ook vrouwen.
Die maakt het zelf al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
Gaan ze Sylvana ook aanpakken zoals ze bij Henk, Jan en Rutte deden?
tsjaaquote:
nu ze niet meer bij denk zit, vermoedelijk nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
Gaan ze Sylvana ook aanpakken zoals ze bij Henk, Jan en Rutte deden?
Ja dit dus. Daarom snap ik Sylvana haar probleem niet zo goed.quote:
De gespreksleiders moeten dan andere onderwerpen aansnijden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tsja, met sylvana en marianne aan tafel had ik daar weinig fiducie in
hahaquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:16 schreef tong80 het volgende:
'Nederland is de eerste die verkiezingen heeft dit jaar.'
Dank je Sylvana.
ik heb zin om Jort in zijn wang te knijpenquote:
Dat was puur (haha pure chocolade is zwart hahaquote:
De doelgroep van haar werkt helemaal nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch altijd al zo geweest in deze wereld dat er banen zijn waar meer mannen werken en banen waar meer vrouwen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |