Documentaires maken met Sunny Bergman ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zou ze gaan doen naar de verkiezingen...
Nee, Dolf is er ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Is dit trouwens het enige onderwerp van de uitzending?
Dijksma is er als excuusdikke, excuusnegerin is er al en verder de boze blanke vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
nee we krijgen de laatste 10 minuten nog dolfgodquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ze is discriminerend tegenover mannen, en tis vrouwendag... dus tjah.....quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Szura het volgende:
Waarom zit Sylvana daar eigenlijk? Ze staat nog niet op een halve zetel in de peilingen .
Haar haarquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Snap er niks van. Wat is nou Sylvana haar probleem?
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
quote:
Dan ga ik zo lekker wat anders doenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijksma is er als excuusdikke, excuusnegerin is er al en verder de boze blanke vrouw
Die gozer zal ook wel weer mee zijn gegaan 'op campagne'quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Er is ongelijkheid en dat komt door onderdrukking en ligt verder niet aan vrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind niks mis met Sharonquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten zijn er hier gevuurd zeg jezus.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
sowieso links bashen is +1quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten worden er hier gevuurd zeg jezus.
Nee hoor, een van de betere mensen van de PVDA.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen hier Sharon Dijksma haat. Wat een schoten worden er hier gevuurd zeg jezus.
Dan heb je die aflevering met Keijzer en Agema gemistquote:
Wat niet?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Komt omdat ze een dikke vrouw is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Laatste 1 minuutquote:
Die van mij heeft onderdruk, geen flesjes bier meerquote:
tsja, met sylvana en marianne aan tafel had ik daar weinig fiducie inquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga het eens over politiek inhoudelijke zaken hebben ipv deze onzin
Ik wel oud wijf voor haar leeftijd. Zou de nieuwe politiek introduceren. Ze lult nu net zo als de oude garde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |