Zat Jules Deelder er maar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste 1 minuut
en misschien 1 ongrappige interruptie
hoezo zou alles 50/50 moeten zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat er veel mannen in de politiek zitten.
Dat doen al heel veel vrouwen. Eerste vrouw op de lijstquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef matthijst het volgende:
Sneu dit.
Vrouwen thuis, stem alsjeblieft op ons, want wij zijn ook vrouwen.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
Die maakt het zelf al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
Gaan ze Sylvana ook aanpakken zoals ze bij Henk, Jan en Rutte deden?
tsjaaquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:eIbertdijkgraaf twitterde op woensdag 08-03-2017 om 10:44:56Secretaresse vroeg net gekscherend of ze wat eerder weg mocht ivm. #vrouwendag We lachten er samen om. Ze staat nu m'n overhemd te strijken. reageer retweet
nu ze niet meer bij denk zit, vermoedelijk nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
Gaan ze Sylvana ook aanpakken zoals ze bij Henk, Jan en Rutte deden?
Ja dit dus. Daarom snap ik Sylvana haar probleem niet zo goed.quote:
De gespreksleiders moeten dan andere onderwerpen aansnijden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tsja, met sylvana en marianne aan tafel had ik daar weinig fiducie in
hahaquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:16 schreef tong80 het volgende:
'Nederland is de eerste die verkiezingen heeft dit jaar.'
Dank je Sylvana.
ik heb zin om Jort in zijn wang te knijpenquote:
Dat was puur (haha pure chocolade is zwart hahaquote:
De doelgroep van haar werkt helemaal nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch altijd al zo geweest in deze wereld dat er banen zijn waar meer mannen werken en banen waar meer vrouwen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |