Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Erg inhoudelijk is het niet als er geen posts zijnquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis met een rustig inhoudelijk topic
Dat wordt het ook niet als het tyfusdruk isquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk is het niet als er geen posts zijn
Aangezien de stembussen om 07:30 open gaan klopt dat eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Nog 6 dagen en 1 uur tot de verkiezingen. We gaan beginnen!
Ach ik neem die CL toch niet meer serieus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben afschuwelijk MAD. Jullie zijn gewaarschuwd.
kakatoernooiquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik neem die CL toch niet meer serieus.
'Nog 6 dagen en achter en een half uur tot de verkiezingen" bekt niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aangezien de stembussen om 07:30 open gaan klopt dat eigenlijk niet
Echt?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben afschuwelijk MAD. Jullie zijn gewaarschuwd.
Over zaadvragende ogen gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fade to Black
Ja. Ben je benieuwd wat er gebeurd is?quote:
vanavond is er DOLF genotquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Vasion het volgende:
Zou die grappenmaker er vanavond ook bij zijn?
Nee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ben je benieuwd wat er gebeurd is?
Nee, Dolf Jansen is er wel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:02 schreef Vasion het volgende:
Zou die grappenmaker er vanavond ook bij zijn?
Jij snapt precies wat mijn probleem is. En Barca en Real hadden er zo gemakkelijk uit gekund. Had ik enorm toegejuicht. Als Real supporter.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer lekker Barca, Bayern en Real in de halve finales
Voetbal bespreek je maar ergens anders.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt precies wat mijn probleem is. En Barca en Real hadden er zo gemakkelijk uit gekund. Had ik enorm toegejuicht. Als Real supporter.
Ik voel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |