abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:24 #101
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169383994
Jinek wordt gek van vrouwen die het niet doen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:25 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169383997
Feminisme :')
Oh.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:26 #103
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169383998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
Dijksma :') Die acteert ook de gearriveerde politica
Een gewichtige politicus.
Fade to Black
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:30 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169384000
Sharon Dijksman? Eerder Sharon Diksma.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:35 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169384002
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Joezi het volgende:
Snap niet dat jullie die Thieme zo lekker vinden
Wie vind jij lekker?
Oh.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:38 #106
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169384005
Jinek-zelfpijperij
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169384012
Voor NL is dit wel een beetje een non-issue. 5 van de 12 ministers is vrouw. En in de kamer is de verhouding ook nog wel redelijk.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:51 #108
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169384013
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
Dijksma :') Die acteert ook de gearriveerde politica
Die is toch ook al even bezig?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:07:52 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169384014
Dit is waarom ik overweeg om naar Rusland te emigreren. Daar hebben ze dit gezeik niet.
graag op anoniem
pi_169384015
Dikke zeug :')
pi_169384016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Dit is waarom ik overweeg om naar Rusland te emigreren. Daar hebben ze dit gezeik niet.
Kan het je aanraden.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:05 #112
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_169384018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Sharon Dijksman? Eerder Sharon Diksma.
Nou, als de dijk doorbreekt hoeven je met haar het leger niet in te zetten om zandzakken neer te leggen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:10 #113
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169384020
Gaaaaaap
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169384021
Ancilla gaat weer tweeten in 3 2 1 ....
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:12 #115
338340 88-4
Last van de tijd
pi_169384022
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Een gewichtige politicus.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Een gewichtige politicus.
echt niet
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:13 #116
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169384025
Jinek hou je mening nou een svoor je
neem een voorbeeld aan eeh.. Jeroen Pauw bijvoorbeeld
:')
pi_169384026
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie vind jij lekker?
Jolanda Sap

:P
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:28 #118
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169384033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Is al vele jaren actief. Jong begonnen.
Nou en? Het gaat om haar zinsopbouw, haar domme lachje en haar hele voorkomen alsof het haar allemaal niet van haar stuk brengt. En thuis dan weer emotie-eten :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:48 #119
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169384041
De pruik van Sylvana zit te ver naar achteren.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169384043
Sylvana en de maakbare samenleving.
pi_169384045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jinek hou je mening nou een svoor je
neem een voorbeeld aan eeh.. Jeroen Pauw bijvoorbeeld
Precies
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:08:53 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169384046
Toeval? Ga fietsen Sylvana.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:01 #123
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169384052
Sharon is een zwaargewicht.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169384053
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nou en? Het gaat om haar zinsopbouw, haar domme lachje en haar hele voorkomen alsof het haar allemaal niet van haar stuk brengt. En thuis dan weer emotie-eten :')
Doet een prima job als staatssecretaris IenM
pi_169384054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie vind jij lekker?
In de politiek?
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:10 #126
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_169384056
Sylvana :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:11 #127
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169384057
Ik ben vrouw

neem mij aan
graag op anoniem
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:13 #128
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169384058
Quota :r :r :r
:')
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:17 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_169384060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef matthijst het volgende:
De pruik van Sylvana zit te ver naar achteren.
Ja idd _O-
What can change the nature of a man?
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:19 #130
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_169384061
#GAAP
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169384063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Sharon is een zwaargewicht.
politiek nijlpaard.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169384065
Leuk jurkje heeft Jinek aan
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:28 #133
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169384066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Doet een prima job als staatssecretaris IenM
Ik vind haar walgelijk. En niet alleen haar uiterlijk
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:28 #134
338340 88-4
Last van de tijd
pi_169384068
lachen hoor _O-
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:33 #135
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_169384071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie vind jij lekker?
Mariette Hamer
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_169384072
Misschien is het een idee om de meest capabele mensen neer te zetten ipv bewust een vrouw uit te zoeken
pi_169384074
Wel aandoenlijk dat sylvana zich echt politica waant.

Na 15 maart kan ze gewoon weer op zoek naar een baan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169384076
Is het niet te vroeg om nu al een zwarte piet aan tafel te hebben :D
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:55 #139
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169384081
FEMINISME
graag op anoniem
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:57 #140
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169384085
Ik ben allergisch voor vrouwen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169384087
Van de 10 vrouwen uit de Top 20 van de PvdA lijst in 2012 keert bijna niemand terug.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:01 #142
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169384089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Houtenbeen het volgende:
Is het niet te vroeg om nu al zwarte piet aan tafel te hebben :D
2/10
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169384090
Vrouwen discussie over vrouwen
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:09 #144
338340 88-4
Last van de tijd
pi_169384093
haha leuk :')
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
pi_169384095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel aandoenlijk dat sylvana zich echt politica waant.

Na 15 maart kan ze gewoon weer op zoek naar een baan.
Zijn er nog mensen die clipjes aan elkaar praten?
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:12 #146
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169384096
Jort doe er wat aan
:')
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:19 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384103
PLAAGGEEST

stijn vindt dit leuk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:27 #148
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_169384104
HUP JORT
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:10:29 #149
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_169384105
Jortgod
AFCA!
pi_169384109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben allergisch voor vrouwen.
Gelukkig kunnen we tegenwoordig openlijk van de mannenliefde zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')