quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we tegenwoordig openlijk van de mannenliefde zijn
Ditquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ja zal als moderne vrouw maar vertegenwoordigd worden door deze drie wijven. Het feminisme heeft gefaald. Ze zitten weer in de slachtofferol. Geen humor, geen zelfbeeld, geen beeld van de werkelijkheid. Schreeuwen tegen Jort.
Alle zwarte vrouwen moeten behandeld worden zoals blanke mannen. Hoe ver kun je gaan ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sylvana en de maakbare samenleving.
Pauw wil Sylvana op de boot.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Pauw voorziet kennelijk zetels voor Art1kel
Hoer?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Het meest eerbare beroep wordt nog altijd voor het leeuwendeel door vrouwen gedaan.
Ik vond het ook een vreemde opmerkingquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we tegenwoordig openlijk van de mannenliefde zijn
Anders zou hij Sylvana niet uitnodigen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zou ze gaan doen naar de verkiezingen...quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word elke dag blij van die teller van dit programma want dat herinnert mij aan #Sylvexit
#SMASHTHEPATRIARCHYquote:Op woensdag 8 maart 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nu 50 minuten lang janken over dat de vrouwen geen kansen krijgen? HET LIGT AAN DE MANNEN HEUS WAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |