Nee, in 1985 al werd Hilversum 2 Radio 1 en vice versa.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Je bedoeld radio 2 bestond nog niet. Hilversum 2 bestaat allang. In 1995 werd 't radio 2.
Qftquote:
picsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:29 schreef Djeez het volgende:
Die oudste van Ogene is wel een lekker wijf trouwens
Die middelste iddquote:
Die rechter heeft zo te zien wel dikkere tetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die middelste iddZe is nu een beetje aangekomen, en dat staat haar zeker niet verkeerd
Die blonde heeft nu de dikste tieten:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die rechter heeft zo te zien wel dikkere tetten.
Push up doet wonderen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die blonde heeft nu de dikste tieten:
[ afbeelding ]
Heb je t over je verjaardag Jimmy?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Toch wel het grootste treurnisevenement van het jaar.
Ff meeblèren dan maar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:24 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Deze kitsch boven The Who kiezen.![]()
![]()
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:24 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Deze kitsch boven The Who kiezen.![]()
![]()
Wendy zei (ongeveer) 'laat ik mijn mening voor me houden' en Stenders zei dat het inderdaad een lekker bijgeraapt zooitje was en citeerde een Twitteraar: 'Pinkpop is dood'quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wendy zei (ongeveer) 'laat ik mijn mening voor me houden' en Stenders zei dat het inderdaad een lekker bijgeraapt zooitje was en citeerde een Twitteraar: 'Pinkpop is dood'
compleet anders wel dan het origineel, die had ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bette Davis Eyes is tof, maar dat stemmetje
jaa!! was die niet eens bij Timur?quote:
Doe mij maar klaver boer, mits troef.quote:
Oh dat heb ik gemist! Vertel!quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Met z'n muziek top 5 is hij al helemaal af.
Manmanmanquote:
#notmypremierquote:
Ik was toch al niet voornemens om Klaver te stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:13 schreef Pino112 het volgende:
Je mening beïnvloeden door iemands muziek. Daar red je de politiek niet mee.
Dit iddquote:Op woensdag 8 maart 2017 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was toch al niet voornemens om Klaver te stemmen.
Als ik om muzieksmaak zou stemmen was het SP. Tsja.
tenenkrommend iddquote:
Prachtige solo van Clarencequote:
Vind het sowieso leuker met haar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:19 schreef Ferdo het volgende:
Heb de indruk dat Wendy qua popkennis wel de meerdere is van Caroline.
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk, Caroline weet echt helemaal niks.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:19 schreef Ferdo het volgende:
Heb de indruk dat Wendy qua popkennis wel de meerdere is van Caroline.
ik dacht iets te horen over een vergadering die eerder afgelopen was...quote:
En om 17u in Hilversum zijn bij volgens mij 1Vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht iets te horen over een vergadering die eerder afgelopen was...
dat kon hij natuurlijk ook niet eerder wetenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En om 17u in Hilversum zijn bij volgens mij 1Vandaag
waar was hij pissig overquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:37 schreef Nizno het volgende:
heel goed dat de NS die kluizen zo goed verstopt
Enneuh Buma was echt pissed, die opmerking ook. Ja doe maar vooral een muziekje....
hoe geert overal niet op kwam dagen en nu twittert wat of de namen van zijn katten zou moeten worden.quote:
heeft hij dat serieus getwitterd?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe geert overal niet op kwam dagen en nu twittert wat of de namen van zijn katten zou moeten worden.
Minder en Minder was ook al geopperd, ook leuk wanneer ze naar binnen geroepen moeten worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft hij dat serieus getwitterd?manmanman. Ik zou ook pissig worden dan. Verantwoordelijkheid ontlopen maar wel een grote bek hebben, en dan op twitter de leuke gast uithangen.
Maar goed, ik zou de katten Mohammed en Ahmed noemen.
Of Buurman, altijd leuk als je het dier moet roepen.
leek idd wel erg madness achtig...quote:
ska was toen ook nog best populair.quote:
Niet zomaar een trucje doen.quote:Ik wil met mijn muziek een verhaal vertellen, niet zomaar een trucje doen.
Dat gaat nog wel een eeuw duren voordat er een "wow-gevoel" van zijn muziek komt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:14 schreef Bronson het volgende:
Dotan wacht voor uitbrengen nieuwe muziek op 'wow-gevoel'
[..]
Niet zomaar een trucje doen.
Ik krijg een wow-gevoel als hij de komende 80 jaar niks meer uitbrengt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een eeuw duren voordat er een "wow-gevoel" van zijn muziek komt.
Dit moet gewoon een sarcastische opmerking zijn van de beste man....quote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:14 schreef Bronson het volgende:
Dotan wacht voor uitbrengen nieuwe muziek op 'wow-gevoel'
[..]
Niet zomaar een trucje doen.
Te erg iddquote:
stem-pas?quote:
Nee, ik stem niet pas. Ben al ruim twintig jaar stemgerechtigd.quote:
Verdomme.quote:Op woensdag 15 maart 2017 14:27 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongelofelijke teringplaat van Coldplay zeg, man man.
Eensquote:Op woensdag 15 maart 2017 14:27 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongelofelijke teringplaat van Coldplay zeg, man man.
zo, zeg dat wel, Anthrax op Radio 2, ik word echt oud geloof ikquote:
Ik hoop het voor jequote:
Sws Matijnquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat neerbuigende gedoe van Matijn over andere vloggersz
Dat kan alleen maar beter worden dan het origineel.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar beter worden dan het origineel.
Ja maar Pino, wat moet ik dan luisteren?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 08:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga toch naar een andere zender luisteren joh.
Dat dus.twitter:TimoDoel twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 08:55:12@radio2 OMG wat een verkrachting van Wuthering Heights reageer retweet
Please...turn...me...o...verquote:
Ben iets later ingeschakeld, maar met let it be een heerlijk begin van de ochtendquote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:56 schreef Cee het volgende:
Platenbonanza XXL deze week, alleen dit uur al Go Your Own Way, Solsbury Hill, Born Slippy en nu Let It Be.
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben iets later ingeschakeld, maar met let it be een heerlijk begin van de ochtendeens kijken of Bert straks 'ons' nummer gaat draaien.
en ABBA er achteraanquote:Op zaterdag 18 maart 2017 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beter dan dit kan het vandaag eigenlijk niet meer worden.
Ze verschieten inderdaad al het kruid op de eerste dag lijkt het wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beter dan dit kan het vandaag eigenlijk niet meer worden.
Stenders zal wel weer gaan muiten en verschillende topplaten nog een keer draaienquote:Op zaterdag 18 maart 2017 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verschieten inderdaad al het kruid op de eerste dag lijkt het wel.
Stenders heeft z'n concept in ieder geval lekker weten door te drukken!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stenders zal wel weer gaan muiten en verschillende topplaten nog een keer draaien
erg leuk iddquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Briljante mashups van de Memphis Maniacs
Klikspaanquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:51 schreef Againzender het volgende:
Of je het leuk vindt of niet, dit kan gewoon op de Staatsradio. Goed zo.
bijvoorbeeld. en dat met die geiten.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klikspaan
Halve maan
je mag niet door m'n straatje gaan
bedoel je?
Ik moet wel altijd aan Serieuzzzz denken.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Briljante mashups van de Memphis Maniacs
quote:
heel mooi iddquote:Op zondag 19 maart 2017 11:44 schreef Cee het volgende:
Here comes the sun.Jongens jongens wat een week wordt dit.
en anders ik welquote:Op zondag 19 maart 2017 12:22 schreef Cee het volgende:
Reflektor nu, mexicanobakker vindt dit leuk volgens mij.
Ja, dit.quote:Op maandag 20 maart 2017 08:20 schreef Bronson het volgende:
Verdomme deze platenbonanza xxl mag wel het hele jaar duren.
In onze stamkroeg komt 't ook regelmatig voorbij op een dronken avond... Héél de tent blèrt 't dan mee. Mooi...quote:Op maandag 20 maart 2017 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Toch heb ik dit nummer vaker gehoord als Après-ski kneiter
Ik zit ook "oooooh oh oh!" mee te schreeuwen
Ik hou er van jaquote:Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In onze stamkroeg komt 't ook regelmatig voorbij op een dronken avond... Héél de tent blèrt 't dan mee. Mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |