Nee, in 1985 al werd Hilversum 2 Radio 1 en vice versa.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Je bedoeld radio 2 bestond nog niet. Hilversum 2 bestaat allang. In 1995 werd 't radio 2.
Qftquote:
picsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:29 schreef Djeez het volgende:
Die oudste van Ogene is wel een lekker wijf trouwens
Die middelste iddquote:
Die rechter heeft zo te zien wel dikkere tetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die middelste iddZe is nu een beetje aangekomen, en dat staat haar zeker niet verkeerd
Die blonde heeft nu de dikste tieten:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die rechter heeft zo te zien wel dikkere tetten.
Push up doet wonderen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die blonde heeft nu de dikste tieten:
[ afbeelding ]
Heb je t over je verjaardag Jimmy?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Toch wel het grootste treurnisevenement van het jaar.
Ff meeblčren dan maar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:24 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Deze kitsch boven The Who kiezen.![]()
![]()
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:24 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Deze kitsch boven The Who kiezen.![]()
![]()
Wendy zei (ongeveer) 'laat ik mijn mening voor me houden' en Stenders zei dat het inderdaad een lekker bijgeraapt zooitje was en citeerde een Twitteraar: 'Pinkpop is dood'quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wendy zei (ongeveer) 'laat ik mijn mening voor me houden' en Stenders zei dat het inderdaad een lekker bijgeraapt zooitje was en citeerde een Twitteraar: 'Pinkpop is dood'
compleet anders wel dan het origineel, die had ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bette Davis Eyes is tof, maar dat stemmetje
jaa!! was die niet eens bij Timur?quote:
Doe mij maar klaver boer, mits troef.quote:
Oh dat heb ik gemist! Vertel!quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Met z'n muziek top 5 is hij al helemaal af.
Manmanmanquote:
#notmypremierquote:
Ik was toch al niet voornemens om Klaver te stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:13 schreef Pino112 het volgende:
Je mening beďnvloeden door iemands muziek. Daar red je de politiek niet mee.
Dit iddquote:Op woensdag 8 maart 2017 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was toch al niet voornemens om Klaver te stemmen.
Als ik om muzieksmaak zou stemmen was het SP. Tsja.
tenenkrommend iddquote:
Prachtige solo van Clarencequote:
Vind het sowieso leuker met haar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:19 schreef Ferdo het volgende:
Heb de indruk dat Wendy qua popkennis wel de meerdere is van Caroline.
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk, Caroline weet echt helemaal niks.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:19 schreef Ferdo het volgende:
Heb de indruk dat Wendy qua popkennis wel de meerdere is van Caroline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |