Zelf sparen een optie?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
werken tot je 70 ,heel je leven werken
slaven
Uiteraard, maar ik had vooral twijfels over Buma, maar ik vind dat hij het uitstekend gedaan heeft.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen die op een partij gaan stemmen door dit debat.![]()
Dit is cabaret man, een poppenkast.
debet?!?!?!?!?!?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit debet mist een beetje van Wilders, een beetje Sylvana en een beetje Kuzu.
Nee, Krol genotquote:Op zondag 5 maart 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we zometeen Studio Voetbal kijken?
Domme keuze ja.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef Faux. het volgende:
God ik heb zo'n hekel aan die Klaver. Met zn debatclubgezeik
Als Rutte niet als "winnaar" uit dit debat komt, is dat ook een streep door de rekening van Geert.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij wil de premiersbonus. Daarbij staat hij daar al een tijdje te wachten.
Doei.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we zometeen Studio Voetbal kijken?
Ja, dit is mooi!quote:
Dat is niet lastig.quote:
Jesse Klaverquote:
Dat klopt. Buma doet het tijdens deze campagne sowieso erg goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik had vooral twijfels over Buma, maar ik vind dat hij het uitstekend gedaan heeft.
Niet bepaald...quote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Het leven gaat niet alleen over geld zegt DE FACKING VVD??
Erg raar ja, maar Jesse praatte ook poep.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Als er 1 partij is die om geld draait is dat de VVD wel idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Jawel....quote:
Als je z'n vreemde beredenatie volgt wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Toch genant dat de VVD tegen een linkse partij solidariteit als pluspunt aan kan voeren. Zo hard zet Rutte Klaver hier dus te kakken
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die Pechtold een kwal vindt?
Wat een premier hè.quote:
Wel een grappig mannetje jaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Krol is wel een toffe gozer, eerlijk is eerlijk.
hij is grappig, maar ik zou niet op hem stemmenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:
HIV?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef libranl het volgende:
Hij heeft door het handen schudden het Krolvirus opgelopen.
Nee, een ontzettende hork juist. Dit is hetzelfde als roepen dat Louis van Gaal een toffe gozer is.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Pechtold ook, maar ik word nog liever gekruisigd dan dat ik op hem stem.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh bedankt.quote:
Prima heerschap om een pilsje mee te drinken in een donker bruin café lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Hiddema.quote:
Trumpquote:Op zondag 5 maart 2017 22:13 schreef MakkieR het volgende:
Wat is die Rutte toch een dwaas.. lijkt Trump wel.
Geenstijl aan het bellen of hij zijn baan terug mag krijgen.quote:
een bunker aan het bouwenquote:
Godverquote:Op zondag 5 maart 2017 22:14 schreef Onnoman het volgende:
die kin schud ook zo mooi tegendraads mee..
hij lijkt net een kalkoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een darkroom.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Prima heerschap om een pilsje mee te drinken in een donker bruin café lijkt me.
Met gloryholes.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Prima heerschap om een pilsje mee te drinken in een donker bruin café lijkt me.
quote:
Is die knaker een rezania of wat?quote:
Thieme heeft verhaaltjes uit haar hoofd geleerd die ze nu half is vergeten. Een beetje als een scholier die een spreekbeurt moet houden.quote:
I see what you did therequote:Op zondag 5 maart 2017 22:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Dit was de kans van Thieme om te laten blijken dat haar partij geen one-issue partij is, maar werkelijk alles spint ze naar het milieu toe.
Zei ik ook al.quote:
De pvdD is zeker geen one-issue Partij hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:15 schreef trein2000 het volgende:
Verweet Thieme nou iemand single-issue te zijn?
Knaker?quote:
Helemaal mee eens. Komt af en toe zo raar uit de hoek.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Dit was de kans van Thieme om te laten blijken dat haar partij geen one-issue partij is, maar werkelijk alles spint ze naar het milieu toe.
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
Thieme en Krol zijn grappig maar een normaal mens gaat daar natuurlijk niet op stemmen.
VVD en PVV ook niet en toch staan ze beide met 20+ zetels voorquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
Thieme en Krol zijn grappig maar een normaal mens gaat daar natuurlijk niet op stemmen.
en wilders?quote:
Knakker, maar knaker typt snellerquote:
Omdat dit erg flauw en op de man isquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Oscar. het volgende:
Waarom vraag niemand aan hem waarom ie 2 jaar lang geen pensioen heeft uitgekeerd aan zijn medewerkers?
Dat heb ik nou ook met Baudettquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
Had dat wel verwacht van die Dianaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat dit erg flauw en op de man is
Daarom ga ik ook op Thieme stemmenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
Fokken gaat voor alles.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Joezi het volgende:
We zitten meer te FOK!en dan te luisteren met zn allen
Ok.quote:
VVD is een uitstekende partij, ook vaak in de regering gezeten.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD en PVV ook niet en toch staan ze beide met 20+ zetels voor
in een kanon stoppen en wegknallenquote:
De man met de inhoudloze oneliners.quote:
mepostenquote:
mepostenquote:
Hij stond er weer bij als een gladde demagoog.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De man met de inhoudloze oneliners.
daar is de tijd te kostbaar voor lijkt me zo, dat is niet het 50+ standpunt dus kan ie zo recht pratenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Oscar. het volgende:
Waarom vraag niemand aan hem waarom ie 2 jaar lang geen pensioen heeft uitgekeerd aan zijn medewerkers?
Zou wel mooi zijn. Opeens uit de achterkamer.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:17 schreef Onnoman het volgende:
kunnen ze Wilders niet nog even last minute ophalen??
Niet per definitie inderdaad, maar kan wel degelijk een gevolg zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:17 schreef BobW het volgende:
Een lagere AOW-leeftijd zorgt niet voor meer banen voor jongeren.
Verplichte euthanasie op je 67equote:Op zondag 5 maart 2017 22:18 schreef AlexanderC het volgende:
flexibele laatste jaar? Een jaar voordat je doodgaat stoppen met werken?
maar dat zegt genoeg over de werk- en denkwijze van de partij met drie onderkinnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
daar is de tijd te kostbaar voor lijkt me zo, dat is niet het 50+ standpunt dus kan ie zo recht praten
Niemand. Onbegrijpelijk ook dat men dat maar blijft ontkennen en/of niet in wil zien.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:18 schreef Revanches het volgende:
Roemer heeft wel een punt. Wie neemt 65+ers nog aan?
En asscherquote:Op zondag 5 maart 2017 22:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nee, klaver, krol en roemer wel. en thieme
Het is dan ook een domme vraag.quote:
of vragen, "in welke microfoon moet ik praten"?quote:
Dat vraag ik me inderdaad ook af en tot nu toe nog geen sterke argumenten gezien.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niemand. Onbegrijpelijk ook dat men dat maar blijft ontkennen en/of niet in wil zien.
Eensquote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Faux. het volgende:
Wat persoonlijk dit zeg, vraag-em eens op de inhoud dan
Net ook al bij Thieme. Gaat helemaal niet over de inhoud.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Faux. het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Faux. het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral zijn posts in KPD zijn groots in tegenstelling tot de inhoud ervan (lol)
omdat ze een kleurtje heeft?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Wat een domme vrouw. Waar wil je in 's hemelsnaam heen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |