Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse economie.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
D66 stemmers zijn ook mensen die standaard "geen mening" kiezen bij een multiple choice vraag.
Ik denk dat, minus GLquote:Op zondag 5 maart 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Mag ik zeggen dat het volgend kabinet VVD/D66/GL/CDA wordt
Als een pragmatisch (en relatief links) man als Dijsselbloem in die al Fortuyn gelijk geeft...quote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar afgaan op onderbuikgevoelens, zonder het echt kunnen relativeren.
fixedquote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse Europese economie.
Hij heeft stiekem een bom onder Carré geplaatst.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou Wilders op dit moment een staatsgreep aan het plegen zijn?
Ja, want alles voor de economie en de economie Uber alles!quote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse economie.
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind Henk verschrikkelijk, maar dit doet hij prachtig.
Wel bij dat wijf ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik schakel net in, is Thieme al geweest?
Dit dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef muzas het volgende:
Wel geinig dat de RTL met regels komt dat er niet door elkaar gelult mag worden. Maar die trol doet niet anders.
Daar heb ik les van gehadquote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbon![]()
![]()
Die snapt er ook geen kut van.
GENIALE GIF DANK Uquote:
Dit kan alleen een homo. Met zoveel dramatiek en flair.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik haat 50+ maar ik vind het epic dat hij gas terug geeft
Toch is een goed welvaartsniveau voor het hele land zeer gunstig voor het blijheidsniveau.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, want alles voor de economie en de economie Uber alles!
Kortzichtige boekhoudersmentaliteit.
Zeg dan ook niks johquote:Op zondag 5 maart 2017 22:05 schreef SureD1 het volgende:
Ik heb het geluid uit staan - want homeland staat op - maar wat een angry little fucker die Krol...
Pim Fortuyn all over again hahaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kan alleen een homo. Met zoveel dramatiek en flair.
Die slaapt vannacht niet lekker.quote:
Vrij land he - ik zeg wat ik wil:)quote:
Ik vraag me wel af waarom johannes niet aanwezig is met onsquote:Op zondag 5 maart 2017 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax stuur dit moment even naar Ties en Johannes zo
Ik had Pim Fortuyn wel tegen haar willen zienquote:Op zondag 5 maart 2017 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kan alleen een homo. Met zoveel dramatiek en flair.
Rutte heeft VVD verneukt vanavondquote:
Jouw kop lijkt op Borsato.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Krol kan alleen maar schreeuwen dat anderen ongelijk hebben en hij gelijk heeft. Vreselijke man.
Je kon niet alle aders zien.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Flippiee het volgende:
Je zag nog net geen ader kloppen bij Krol
Net als Wilders wel geniaal om naar te kijken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Krol kan alleen maar schreeuwen dat anderen ongelijk hebben en hij gelijk heeft. Vreselijke man.
Toevallig zeg.quote:
Met wat mazzel ben of worden we 50+..... dus oud (worden is) altijd goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Geralt het volgende:
Ik ga op Krol stemmen. Ik ben pas 40. Fuck it.![]()
lijkt een beetje op, weten dat je al gezakt bent voor je rijexamen, en dan rij je als een speer.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Krol heeft zoveel shit gekregen(zelf veroorzaakt) en nu gaat hij helemaal los.
Dat is een korte termijn oplossing.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef Geralt het volgende:
Er is geld genoeg in die pot. AOW gewoon terug naar 65. Meer dan geld genoeg.
quote:
Kun je ook bij andere partijen terechtquote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sws gaan mensen op VVD stemmen omdat HRA
Ze heeft gezopen.quote:
Was ook gewoon terecht. Ik denk dat mw vragensteller tegen de andere lijsttrekkers niet zo loopt te zeiken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben benieuwd of de rest ook zo fel tegen mw. vragensteller ingaat nu ze dit gezien hebben. Het publiek houdt hiervan en je kunt tenminste je punt kwijt.
Moet je partijprogrammaatje even lezen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet verwacht dat PvdD dit wel wil
Door dit punt alleen al ben ik afgehaakt bij de SP en PvdD. Echt. Elk persoon onder de 30 zou dit belangrijk moeten vinden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de PvdD is ook voor deze shit? Wegwezen.
Die krijgt hij niet op deze manierquote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij wil de premiersbonus. Daarbij staat hij daar al een tijdje te wachten.
biologische cokequote:
Je wordt ook ouderquote:Op zondag 5 maart 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
werken tot je 70 ,heel je leven werken
slaven
Alcohol mag niet bij de zevendedagsadventisten.quote:
Zo klinkt ze inderdaad echt ja.quote:
wat is het geworden?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Voor zover ik nog twijfelde tussen CDA en VVD heeft dit debat de balans wel doen doorslaan.
Dit inderdaad, hoe lang je 'moet' werken heb je 100% zelf in de hand.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die niet financieel onafhankelijk zijn met hun 50e
Ben al afgehaakt bij hun, dus verder ook niet echt in verdieptquote:Op zondag 5 maart 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je partijprogrammaatje even lezen.
Mensen die op een partij gaan stemmen door dit debat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Voor zover ik nog twijfelde tussen CDA en VVD heeft dit debat de balans wel doen doorslaan.
Ja voor de lange termijn halen we al dat hooggeleid volk aan de lopende band binnen he. Dat probleem is al opgelost.quote:
Vooral dat je mensen als mensen moet behandelen en niet alleen maar als middel zien om werk uit te voeren.quote:
wat een onzinquote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij mag alleen bij deze stelling en de volgende in debat Hans
Ja ze is in ieder geval een beetje verdoofd door iets.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo klinkt ze inderdaad echt ja.
Of ze zit onder de valium ofzoiets.
Maar ze spreekt een beetje raar.
Ahhhh.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja voor de lange termijn halen we al dat hooggeleid volk aan de lopende band binnen he. Dat probleem is al opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |